Nee, op tv (UPC) zag ik m gewoon tussen de anderen lopen, dus blijkbaar is zn missie mis gegaan...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is al dag 3 dus denk dat ie zich ergens anders bevind, anders komt het al uit ivm de streams en kan je al lezen op internet............
tv uitzending loop achter een dag
Mazzelbibs.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk geweaun op TV dus ik heb nergens last van.
ja ben er inmiddels ook achter hahaha ff inkomen allemaal hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, op tv (UPC) zag ik m gewoon tussen de anderen lopen, dus blijkbaar is zn missie mis gegaan...
Kan best invloed hebben, ik vind het hier op lijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligoquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Razor21 het volgende:
Had dat aidshoofd het er nu over dat het door zonlicht kwam die vlekken? Verstond het niet goed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Edjuhhhh het volgende:
Hier is de Stem: DOE WAT NUTTIGS !!!!
En dan een moeder hebben die een kliniek heeft voor plastische chirurgie... Foutje tijdens een ingreep... Denk dat er wat uit d'r lippen is gelekt...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Razor21 het volgende:
Had dat aidshoofd het er nu over dat het door zonlicht kwam die vlekken? Verstond het niet goed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Je ziet die Sofia gewoon denken: "Waarom zit ik midden tussen een groep mannen maar duwt niemand zijn lul in mij!?"
Lol, is er dan ook een kandidaat voor Paulus?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Toverheks het volgende:
die met die grote oren die griet heet vanaf nu eucalypta
Ach het is toch een barbie hahahquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Siekrit het volgende:
Waarom kleed ze zich aan alsof ze gaat stappen ofzo?
WTF, straks komt Dr. Murray nog op de proppen, blijkt het de zus van MJ te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan best invloed hebben, ik vind het hier op lijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Ben geen arts oid maar de vlekken lijken hier op iig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Je ziet die Sofia gewoon denken: "Waarom zit ik midden tussen een groep mannen maar duwt niemand zijn lul in mij!?"
Jepquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan best invloed hebben, ik vind het hier op lijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Ben geen arts oid maar de vlekken lijken hier op iig.
op www.spixtv.nl geen reclamequote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef Razor21 het volgende:
WFT reclame op 4 cams schrik mij dood. Doe UPC wel weer aan.
Gerard.quote:
Guido is de paulus de boskabouterquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is er dan ook een kandidaat voor Paulus?
Dat wilde ik net vragen., Zoeken ze elkaar op en zo? Want dat zou ik doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Lyza666 het volgende:
Guido en Laura doen ook echt moeite om een beginnende verliefdheid te faken. NOT.
En Ruudquote:
liever niet, laat ze maar onderonsjes houden ipv die kringgesprekkenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Geef die bende mongolen 's iets te doen?
Ze ligt nu een soort van op een anderquote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen., Zoeken ze elkaar op en zo? Want dat zou ik doen.
Lol! Dat zou wat zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
WTF, straks komt Dr. Murray nog op de proppen, blijkt het de zus van MJ te zijn
Ah, okay, niet leuk voor haar natuurlijk maar wel een bevestiging van een vermoeden.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jep. Meine Mutti heeft het ook.
Dan hebben ze het zo doorquote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze hebben er toch alle tijd voor?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |