FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:34 schreef toxikon het volgende:
Ik las ook al ergens dat ze aan de pillen zitten ofzo, diazepam en nog een pam.
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook allemaal, en ook allemaal gedaan. Toch lukt het niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef robmmad16 het volgende:
Zo, ik ga nooit meer met de Thalys. En met die informatie wens ik alle nachtbrakers een fijne voortzetting en tot morgen allemaal!
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar Servio lijkt wat dat betreft helemaal niet met het spel bezig te zijn. Ik heb die indruk iig niet.
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mij
ooit een halve oxazepam gehad, dat spul is niks voor mij, ik durfde niet eens meer de straat over te stekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.
(oke, ik weet teveel details)
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijk
Wat is z'n geheim?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef Lyza666 het volgende:
Servio werd ook niet voor niks naar de KvdW geroepen. Hij lult ook veel te veel over zichzelf en wat 'ie allemaal doet en is. Zo maakt ie het de anderen wel wat te makkelijk denk ik.
Misschien wel een blower.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef henk.jansen het volgende:
Zou hij iets van ontwenning hebben
[ afbeelding ]
Hij gaat wel tekeer met zijn benen en armen af en toe
Ja, erg raar. Je weet toch waarvoor je daar zit en wat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.quote:
Ja, waar is de stofzuigert..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Kan Servio niet even de slaapkamer gaan opruimen als hij toch wakker is?
Wat een bende...
Volgens mij zei hij dat ook ergens vandeweek. Dat het wel lekker zou zijn als ze even een blow konden roken. Om beter van te slapen hm.quote:
Hij zit zwaar ergens aan te denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Maar als je zo kijkt is hij op van de zenuwen, de rest slaapt
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Ah thanks... ik kan dat nooit onthouden. Dat zou ik wel in de OP willen samen met de clousquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |