FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
als je verslaafd genoeg bent, dan rook je allesquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Lust geen bier alleen echte drankquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topicsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
weer de lastposter die geen nieuw topic opent
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
Inderdaad, maar nu wel weer aanwezig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
gewoon op F5 en dan open nieuw topic... sneller kan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Maar ik zal het de volgende keer proberen hoorrrrrrrrrrrr
dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Maar ik zal het de volgende keer proberen hoorrrrrrrrrrrr
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matrasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt hetzelfde snapte
301 is de laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?
of de haren van cynthiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |