FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
als je verslaafd genoeg bent, dan rook je allesquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Lust geen bier alleen echte drankquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topicsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
weer de lastposter die geen nieuw topic opent
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
Inderdaad, maar nu wel weer aanwezig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
gewoon op F5 en dan open nieuw topic... sneller kan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Maar ik zal het de volgende keer proberen hoorrrrrrrrrrrr
dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matrasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt hetzelfde snapte
301 is de laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?
of de haren van cynthiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matras
Nee, jij niet:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?
Thanks ik zal eens sneller op die knop lellen danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon op F5 en dan open nieuw topic... sneller kan niet
ja ik ook, maar ik wacht lekker met posten na 250quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Bedoel je die pumps met enkelbandje? Die vind ik juist wel leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een lelijke schoenen heeft Laura aan zeg. Grootmoederschoenen
joanna is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef toxikon het volgende:
Heeft Joanna nou van die korte beentjes of is haar reet te dik?
Nou ik vind het toch "fakking" irritant als er 2 topics open zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef itsme het volgende:
Je kunt gewoon een nieuw topic openen en dan daarna rustig op je gemak de links en zo toevoegen. dat deed ik altijd. Niets om bang voor te zijn.
Ja die.....tsja misschien staan ze bij jou beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel je die pumps met enkelbandje? Die vind ik juist wel leuk.
*she's amazing, just the way she isss*quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
*she's amazing, just the way she isss*
quote:
Kan best maar ook ik heb mijn grensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
*she's amazing, just the way she isss*
Een vliegenzwam zonder stippen is geen vliegenzwam.quote:
via een invulformulier op de sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Wat ik me nu steeds harder ga afvragen is hoe je je opgeeft voor zo'n RLS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |