FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
als je verslaafd genoeg bent, dan rook je allesquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Lust geen bier alleen echte drankquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mensen die daar om zeuren zijn hetzelfde als die bierjankerds
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topicsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
weer de lastposter die geen nieuw topic opent
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
Inderdaad, maar nu wel weer aanwezig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:
gewoon op F5 en dan open nieuw topic... sneller kan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Maar ik zal het de volgende keer proberen hoorrrrrrrrrrrr
dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben daar te zenuwachtig voor, ik doe er altijd te lang over en dan zijn er 2 nieuwe topics![]()
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matrasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt hetzelfde snapte
301 is de laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?
of de haren van cynthiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een verstokt roker die zonder zit rookt zelfs een Belgisch matras
Nee, jij niet:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heh, ik was #300, da's dan toch ook de laatste?
Thanks ik zal eens sneller op die knop lellen danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon op F5 en dan open nieuw topic... sneller kan niet
ja ik ook, maar ik wacht lekker met posten na 250quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Bedoel je die pumps met enkelbandje? Die vind ik juist wel leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een lelijke schoenen heeft Laura aan zeg. Grootmoederschoenen
joanna is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef toxikon het volgende:
Heeft Joanna nou van die korte beentjes of is haar reet te dik?
Nou ik vind het toch "fakking" irritant als er 2 topics open zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef itsme het volgende:
Je kunt gewoon een nieuw topic openen en dan daarna rustig op je gemak de links en zo toevoegen. dat deed ik altijd. Niets om bang voor te zijn.
Ja die.....tsja misschien staan ze bij jou beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel je die pumps met enkelbandje? Die vind ik juist wel leuk.
*she's amazing, just the way she isss*quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
*she's amazing, just the way she isss*
quote:
Kan best maar ook ik heb mijn grensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
*she's amazing, just the way she isss*
Een vliegenzwam zonder stippen is geen vliegenzwam.quote:
via een invulformulier op de sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Wat ik me nu steeds harder ga afvragen is hoe je je opgeeft voor zo'n RLS...
Ja heb ik me ook vaak afgevraagd. Hebben die mensen geen verplichtingen dat ze zomaar 3 maanden ertussen uit kunnen knijpen? Van die miljonair en die dakloze begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Ik ook maar dat bedoel ik dus. Als je de lapo bent dan gelijk een nieuwe openen met de woorden rest volgt. hier verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch "fakking" irritant als er 2 topics open zijn![]()
Maarre we doen het gewoon
Het online-formulier invullen en hopen dat je door de eerste selectie komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Is de site dan al zo lang in de lucht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
via een invulformulier op de site
DAt kan nooit moeilijk zijn als je ziet wat er nu op tv is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het online-formulier invullen en hopen dat je door de eerste selectie komt.
Nee. 'Later vandaag' volgt de sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Zo, wat gaat het snel hier!!! G al naar de KvdW geweest?
Mocht je het gesprek gemist hebben:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:
Guido heeft echt babyvet op zijn lijf
Ja viel mij ook al op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:
Guido heeft echt babyvet op zijn lijf
oh okeeejquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mocht je het gesprek gemist hebben:
"Ik bodybuild soms wel eens 5 a 6 keer per week, maar zit nu in een fase dat ik alles kan eten, beetje vet te maken... *snurk*"
Denk dat hij gewoon massa aan het maken is en dit vervolgens te cutten
cutten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mocht je het gesprek gemist hebben:
"Ik bodybuild soms wel eens 5 a 6 keer per week, maar zit nu in een fase dat ik alles kan eten, beetje vet te maken... *snurk*"
Denk dat hij gewoon massa aan het maken is en dit vervolgens te cutten
Ik zou ook gewoon meedoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft het er steeds vaker over dat ze ook eens aan een reality programma mee wilt doen. En ja ze weet dat je altijd afgemaakt wordt. Ze kent fok.
Ik heb dan liever dat mijn zoon darkrooms afstruind. Maarja ik heb geen kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft het er steeds vaker over dat ze ook eens aan een reality programma mee wilt doen. En ja ze weet dat je altijd afgemaakt wordt. Ze kent fok.
Heeft dat uitstellen van de sanctie nut? Of zullen ze nog iets moeten bedenken? Ze zullen vast niet de 'publiekstrekkersquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee. 'Later vandaag' volgt de sanctie.
OK. Noemen ze dat zo in het wereldjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Afvallen maar dan zoveel mogelijk spiermassa behoud en alleen vet wegwerken
I know. Ook al is haar moeder de bekende fokker itsme.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat mijn zoon darkrooms afstruind. Maarja ik heb geen kinderen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK. Noemen ze dat zo in het wereldje
ik zal me inhouden tegen die tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef itsme het volgende:
[..]
I know. Ook al is haar moeder de bekende fokker itsme.(sorry lach om mijn eigen grapje) zal ze toch afgebrand worden. En dat lijkt me niet fijn.
Dat hoef jij toch niet te zeggen en dat hoeft zij toch niet te zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef itsme het volgende:
[..]
I know. Ook al is haar moeder de bekende fokker itsme.(sorry lach om mijn eigen grapje) zal ze toch afgebrand worden. En dat lijkt me niet fijn.
20 en ja ze is lekker. lang blond haar , bruine ogen. Maar als SS flopt dan denk ik dat het echt afgelopen is met dagelijkse reality programma's dus ik hoop dat het niet flopt en er iets groots gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik zal me inhouden tegen die tijd(Hoe oud is ze en is ze lekker? )
ze heeft natuurlijk te horen gekregen dat ze het vanavond nog een keer moet proberen, maar dan met Alexquote:
Volgende rls ga ik dat eens in de gaten houden hehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef itsme het volgende:
[..]
20 en ja ze is lekker. lang blond haar , bruine ogen. Maar als SS flopt dan denk ik dat het echt afgelopen is met dagelijkse reality programma's dus ik hoop dat het niet flopt en er iets groots gaat gebeuren.
Dat zou wel interessant zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk te horen gekregen dat ze het vanavond nog een keer moet proberen, maar dan met Alex
Ja net of tie ter plaatse verzint wat die mot zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Darakka het volgende:
De Stem: "Laura... 3 min stilte.... je hebt de missie... 2 min stilte... niet volbracht."
Ja en die vieze ransbak ramt gelijk zijn pimmol naar binnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk te horen gekregen dat ze het vanavond nog een keer moet proberen, maar dan met Alex
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en die vieze ransbak ramt gelijk zijn pimmol naar binnen
Hij wil der playen, maar helaas voor hem is dat niet mogelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef freaky40 het volgende:
En Alex begint gelijk weer met opscheppen...
Of de volgende keer een stem uitzoeken zonder spraakgebrek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja net of tie ter plaatse verzint wat die mot zeggen
Rare spanningsopbouw met die lange stiltes
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Ging net niet goed, maar ik was dus gefacineerd door die Cyhena naamaanschouw mijn 15 minuten in paint.net kunsten!
Ik was wat gefascineerd door dat Cyhena verhaal, zie hier mijn 10 minuten plezier in paint.net:
[ afbeelding ]
slechte haardag op de savanne
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Zeggen dat ik niet kan shoppen is een understatement btw..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Darakka het volgende:
Sofia heeft niet geschoren vandaag..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Hahahah die laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Ging net niet goed, maar ik was dus gefacineerd door die Cyhena naamaanschouw mijn 15 minuten in paint.net kunsten!
Ik was wat gefascineerd door dat Cyhena verhaal, zie hier mijn 10 minuten plezier in paint.net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Nee, dat is Servioquote:
Ja ik denk dat ze er wel zouden achter komen. Je kent fokkers toch. Ach ik denk dat het meer voordeel zou opleveren dan nadeel hoor. Maar goed. a: er moet dan een programma komen. B: ze moet aangenomen worden. c: ligt aan werk en school dus dat is allemaal nog vaag en zal waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hoef jij toch niet te zeggen en dat hoeft zij toch niet te zeggen.
Of zijn er fokkers die jullie beiden kennen en dat hier zouden posten? Ook niet lief.
Als een zoon van mij ergens aan mee zou doen, zou ik dat mooi voor me houden.
Nope, Servio.quote:
Ja. Hoi.quote:
Ook voor Laura is het lastig. Die had voor zichzelf echt wel in gedachte om rekening te houden met haar werk op een KDV dat je dan niet alles zomaar kan doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Gia het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden, dat opgelegde geheim. Feitelijk is het gewoon een missie en na die missie is het geheim dat het slechts fake is. Zij moeten dus actief iets doen om het geheim te creëren, terwijl de rest gewoon niet over hun eigen geheim moet lullen.
Speelt nog mee dat het creëren van het geheim als gevolg heeft dat ze iedereen tegen zich krijgen. Dat kan de regie dan wel heel grappig vinden, maar ik kan me zo voorstellen dat dit vooral voor Guido, vanwege zijn jonge leeftijd, heel moeilijk zal zijn, zo niet onmogelijk.
die laatste is cquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Ja he, ik lach mezelf kapot, ik herken joanna trouwens helemaal niet op dat plaatjequote:
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Gia het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden, dat opgelegde geheim. Feitelijk is het gewoon een missie en na die missie is het geheim dat het slechts fake is. Zij moeten dus actief iets doen om het geheim te creëren, terwijl de rest gewoon niet over hun eigen geheim moet lullen.
Speelt nog mee dat het creëren van het geheim als gevolg heeft dat ze iedereen tegen zich krijgen. Dat kan de regie dan wel heel grappig vinden, maar ik kan me zo voorstellen dat dit vooral voor Guido, vanwege zijn jonge leeftijd, heel moeilijk zal zijn, zo niet onmogelijk.
anders kijkt er niemand meer naar de avondshowsquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Waarom mogen we niet meeluisteren wat er buiten gebeurd?
Dan gooien ze er nog maar wat extra reclame doorheen, die ik toch niet kan zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
anders kijkt er niemand meer naar de avondshows
1 van de 12 geboden is dat je MOET doen wat de stem je opdraagt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.
Uhm 1000 pp? Bij de telefoon opnemen kreeg of verloor je al 500. Gokken kost 2500. Dit is een 2 wekenlang geheim wat allerlei consequenties heeft en dat levert dan 1000 op .... wat je dan alweer kwijt ben bij het opnemen van een telefoon of het raden van iemands geheim..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.
plus evt een relatie die over is voor guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uhm 1000 pp? Bij de telefoon opnemen kreeg of verloor je al 500. Gokken kost 2500. Dit is een 2 wekenlang geheim wat allerlei consequenties heeft en dat levert dan 1000 op .... wat je dan alweer kwijt ben bij het opnemen van een telefoon of het raden van iemands geheim..
Ja dat hoort dus bij één van de consequenties, binnen en buiten het huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
plus evt een relatie die over is voor guido
Konden wij maar drank winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
misschien kunnen ze wel flink wat drank ermee winnen
Mauw niequote:
ik heb de laatste weken 's avonds nog nooit zoveel roseetjes weggewerkt, gewoon, uit pure fakking ellendequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Konden wij maar drank winnen.
Wij hebben het ondertussen harder nodig..
dat geloof ik na deze lame actie niet meer. Wel tof voor laura die heeft gelijk allemaal ideetjes voor wat ze kan doen op het KDVquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
misschien kunnen ze wel flink wat drank ermee winnen
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 16? Kunt niet naar de slijter?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming heb van mama.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 16? Kunt niet naar de slijter?
had jij enthousiastelingen verwacht danquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef iBenny het volgende:
heerlijk de opmerkingen meteen
'wat saai', 'is dit nou de troef?' en 'dat wordt vast een streamlock'
Wel enigszinsquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had jij enthousiastelingen verwacht dan
Kijken wie hier wint p het forumquote:
Nee, dat telt niet. Je moet echt 16 zijn, hoor. Anders krijg je niks mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming heb van mama.
Na dat getoeter van Fonzie in het ad over troefkaarten en dan met dit aankomen, wat denk die lamlul wel, dat we allemaal geestelijk gehandicapt zijn ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet. Je moet echt 16 zijn, hoor. Anders krijg je niks mee.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt ie:
YEEEEEEAAAAAHHHH, POPQUIZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Na dat getoeter van Fonzie in het ad over troefkaarten en dan met dit aankomen, wat denk die lamlul wel, dat we allemaal geestelijk gehandicapt zijn ofzo?
Kan ie niet een halsband dragen met electriek erin dat als ie op 3meter van Laura komt dat ie een stroomstoot door zijn lijf krijgt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
God dan gaa nze vanmiddag weer allemaal meezingen. Krijgen we dat gejank weer
Kijk die Alex gaan met zijn beloftes voor een kadootje voor Laura.
Wat een wanhopige man
Ja, dat zou leuk zijn.quote:
Het mag wat kosten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
De Stem: 'Bewoners, jullie kunnen wel een verzetje gebruiken. Daarom organiseer ik vanmiddag een popquiz.'
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Kan ie niet een halsband dragen met electriek erin dat als ie op 3meter van Laura komt dat ie een stroomstoot door zijn lijf krijgt?
Ik bedoelde net als wat we bij de eerste uitzending hoorde 'A night like this' als verwijzing naar het geheim van Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn.
Liedjes uitbeelden. Hoeven we tenminste niet naar dat gejank te luisteren.
Hij mag niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef mYsca het volgende:
Wordt beetje zal van alex met zijn dingen.
Ligplaatsen, bootje, dure dingen ga eens op die kom drukken laura zou toch wel een idee hebben....
Gezien zijn tweets denk ik eerder dat hij degene met een verstandelijke beperking is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Na dat getoeter van Fonzie in het ad over troefkaarten en dan met dit aankomen, wat denk die lamlul wel, dat we allemaal geestelijk gehandicapt zijn ofzo?
denk dat zelfs gradje damen past.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het mag wat kosten.
Tenzij er aan het eind een groot artiest opduikt. Maar die kans lijkt me nihil.
Beetje triest aan het worden, wanhopig en kansloos.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
God dan gaa nze vanmiddag weer allemaal meezingen. Krijgen we dat gejank weer
Kijk die Alex gaan met zijn beloftes voor een kadootje voor Laura.
Wat een wanhopige man
Dat kan er dan nog bij. Wordt iemands clue niet geraden, heeft die geluk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde net als wat we bij de eerste uitzending hoorde 'A night like this' als verwijzing naar het geheim van Joanna
Gutver kunnen ze dat niet 's avonds doenquote:
Alex?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Boobman het volgende:
popquiz:
'ik weet jij bent te huur, voor een klein bedrag per uur'
welke bewoner?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Darakka het volgende:
Zo dikke teen van Monique net te laat met cap.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Boobman het volgende:
popquiz:
'ik weet jij bent te huur, voor een klein bedrag per uur'
welke bewoner?
Of Single Ladies: "If you like it, then you should have put a RING on it!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Gia het volgende:
Piercer van beroep: I put a spell on you....of Let's stick together.
Internaat: Ik voel me zo verdomd alleen. Kan ook op dakloze slaan.
There. I fixed it.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Of Single Ladies: "If you like it, then you should have put a RING in it!"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Darakka het volgende:
Sharon in het water, geen water meer in het zwembad.
En wat dacht je van de Donna Summer classic met een twist:quote:
zo das een oudje maar wel goeie discoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Donna Summer classic met een twist:
"You can RING my baaaahaahaaalls, Ring my balls!"
Die kan op iedereen slaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Donna Summer classic met een twist:
"You can RING my baaaahaahaaalls, Ring my balls!"
Goeie!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef wieweetwatt het volgende:
I wanna be a billionaire so fakking bad
hehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
Voor Aafke kunnen ze gewoon Lola afspelen..
Oh nee dat was haar geheim niet.
Surfing surfing kan ook aardig de goede richting in wijzen, samen met Survivor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef robmmad16 het volgende:
Voor Sharon als liedje "Survivor" van Destiny's Child
Lola mixen we dan met BINGO.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
Voor Aafke kunnen ze gewoon Lola afspelen..
Oh nee dat was haar geheim niet.
Alsof ze bingokoningin wel zouden radenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, dat geheim van Sharon is ook niet te raden..
Ze hebben toch allemaal de Tsunami overleefd (wij ook trouwen).
Verschil is dat Sharon daadwerkelijk ook daar was ten tijde van de Tsunami... anders kun je wel claimen dat je alles overleefd hebt als mens. Tweede wereldoorlog, 9/11, vliegtuigrampen, etc, etc...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, dat geheim van Sharon is ook niet te raden..
Ze hebben toch allemaal de Tsunami overleefd (wij ook trouwen).
De Windy Mills Remixquote:
Flappie gewoon van youpquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Boobman het volgende:
ik probeer een songtekst voor laura te typen maar ben er te dsyltcish voor
Ze was niet alleen daar ze heb ook echt in het water gelegen en haar ouders zijn haar zelfs uit het oog verloren, dus best heftig hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Verschil is dat Sharon daadwerkelijk ook daar was ten tijde van de Tsunami... anders kun je wel claimen dat je alles overleefd hebt als mens. Tweede wereldoorlog, 9/11, vliegtuigrampen, etc, etc...
en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ze was niet alleen daar ze heb ook echt in het water gelegen en haar ouders zijn haar zelfs uit het oog verloren, dus best heftig hoor.
Of gewoon Take A Walk On The Wild Side van Lou Reed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef toxikon het volgende:
de beste versie imo, beaverhausen vooral de laatste zin van het liedje
Echt grappig ben jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?
Ik wildequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
Duh acties etc vinden altijd 's avonds plaats is met elke RLSquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
Het is al middag en nog niemand heeft wat aan "het spel" gedaan
je hebt een goede muzieksmaak beter dan vrouwen iig.( je was toch joanna lover?)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of gewoon Take A Walk On The Wild Side van Lou Reed..
Ik moest ook lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar ik moest lachen
.
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
Het is al middag en nog niemand heeft wat aan "het spel" gedaan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
je hebt een goede muzieksmaak beter dan vrouwen iig.( je was toch joanna lover?)
Gerard is echt.... blegh!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.
Er zijn dingen die niemand wil zien..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een van
Elke dag je haar wassen is sowieso slecht dus Gerardus heeft gelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een van
1x per maand is het andere uiterstequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Elke dag je haar wassen is sowieso slecht dus Gerardus heeft gelijk!
Illuminatiquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef mYsca het volgende:
waarom is die telefoon zo lang in beeld ?
Hij zit er net een goeie weekquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
1x per maand is het andere uiterste
ehm ja dat doet de zon niet de temperatuur zover ik weet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef RiftNL het volgende:
Denken de bewoners nu werkelijk dat ze met 20 graden bruin kunnen worden HAHAHAHAHA
Gaat Cynthia anders aardig goed af !quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef RiftNL het volgende:
Denken de bewoners nu werkelijk dat ze met 20 graden bruin kunnen worden HAHAHAHAHA
Wil niet vervelend doen, maar temperatuur maakt geen zak uit of je bruint wordt of niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef RiftNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |