Dat zou wel interessant zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk te horen gekregen dat ze het vanavond nog een keer moet proberen, maar dan met Alex
Ja net of tie ter plaatse verzint wat die mot zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Darakka het volgende:
De Stem: "Laura... 3 min stilte.... je hebt de missie... 2 min stilte... niet volbracht."
Ja en die vieze ransbak ramt gelijk zijn pimmol naar binnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk te horen gekregen dat ze het vanavond nog een keer moet proberen, maar dan met Alex
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en die vieze ransbak ramt gelijk zijn pimmol naar binnen
Hij wil der playen, maar helaas voor hem is dat niet mogelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef freaky40 het volgende:
En Alex begint gelijk weer met opscheppen...
Of de volgende keer een stem uitzoeken zonder spraakgebrek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja net of tie ter plaatse verzint wat die mot zeggen
Rare spanningsopbouw met die lange stiltes
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Ging net niet goed, maar ik was dus gefacineerd door die Cyhena naamaanschouw mijn 15 minuten in paint.net kunsten!
Ik was wat gefascineerd door dat Cyhena verhaal, zie hier mijn 10 minuten plezier in paint.net:
[ afbeelding ]
slechte haardag op de savanne
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Zeggen dat ik niet kan shoppen is een understatement btw..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Darakka het volgende:
Sofia heeft niet geschoren vandaag..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Hahahah die laatstequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Ging net niet goed, maar ik was dus gefacineerd door die Cyhena naamaanschouw mijn 15 minuten in paint.net kunsten!
Ik was wat gefascineerd door dat Cyhena verhaal, zie hier mijn 10 minuten plezier in paint.net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Nee, dat is Servioquote:
Ja ik denk dat ze er wel zouden achter komen. Je kent fokkers toch. Ach ik denk dat het meer voordeel zou opleveren dan nadeel hoor. Maar goed. a: er moet dan een programma komen. B: ze moet aangenomen worden. c: ligt aan werk en school dus dat is allemaal nog vaag en zal waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hoef jij toch niet te zeggen en dat hoeft zij toch niet te zeggen.
Of zijn er fokkers die jullie beiden kennen en dat hier zouden posten? Ook niet lief.
Als een zoon van mij ergens aan mee zou doen, zou ik dat mooi voor me houden.
Nope, Servio.quote:
Ja. Hoi.quote:
Ook voor Laura is het lastig. Die had voor zichzelf echt wel in gedachte om rekening te houden met haar werk op een KDV dat je dan niet alles zomaar kan doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Gia het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden, dat opgelegde geheim. Feitelijk is het gewoon een missie en na die missie is het geheim dat het slechts fake is. Zij moeten dus actief iets doen om het geheim te creëren, terwijl de rest gewoon niet over hun eigen geheim moet lullen.
Speelt nog mee dat het creëren van het geheim als gevolg heeft dat ze iedereen tegen zich krijgen. Dat kan de regie dan wel heel grappig vinden, maar ik kan me zo voorstellen dat dit vooral voor Guido, vanwege zijn jonge leeftijd, heel moeilijk zal zijn, zo niet onmogelijk.
die laatste is cquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net uit bed
[ afbeelding ]
zoek de verschillen..
Ja he, ik lach mezelf kapot, ik herken joanna trouwens helemaal niet op dat plaatjequote:
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Gia het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden, dat opgelegde geheim. Feitelijk is het gewoon een missie en na die missie is het geheim dat het slechts fake is. Zij moeten dus actief iets doen om het geheim te creëren, terwijl de rest gewoon niet over hun eigen geheim moet lullen.
Speelt nog mee dat het creëren van het geheim als gevolg heeft dat ze iedereen tegen zich krijgen. Dat kan de regie dan wel heel grappig vinden, maar ik kan me zo voorstellen dat dit vooral voor Guido, vanwege zijn jonge leeftijd, heel moeilijk zal zijn, zo niet onmogelijk.
anders kijkt er niemand meer naar de avondshowsquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Waarom mogen we niet meeluisteren wat er buiten gebeurd?
Dan gooien ze er nog maar wat extra reclame doorheen, die ik toch niet kan zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
anders kijkt er niemand meer naar de avondshows
1 van de 12 geboden is dat je MOET doen wat de stem je opdraagt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.
Uhm 1000 pp? Bij de telefoon opnemen kreeg of verloor je al 500. Gokken kost 2500. Dit is een 2 wekenlang geheim wat allerlei consequenties heeft en dat levert dan 1000 op .... wat je dan alweer kwijt ben bij het opnemen van een telefoon of het raden van iemands geheim..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen voor deze missie ook allebei een flinke pot geld dus ik zi egeen reden om erover te huilen.
plus evt een relatie die over is voor guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uhm 1000 pp? Bij de telefoon opnemen kreeg of verloor je al 500. Gokken kost 2500. Dit is een 2 wekenlang geheim wat allerlei consequenties heeft en dat levert dan 1000 op .... wat je dan alweer kwijt ben bij het opnemen van een telefoon of het raden van iemands geheim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |