Ja heb ik me ook vaak afgevraagd. Hebben die mensen geen verplichtingen dat ze zomaar 3 maanden ertussen uit kunnen knijpen? Van die miljonair en die dakloze begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Wat ik me nu steeds harder ga afvragen is hoe je je opgeeft voor zo'n RLS...
Ik ook maar dat bedoel ik dus. Als je de lapo bent dan gelijk een nieuwe openen met de woorden rest volgt. hier verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch "fakking" irritant als er 2 topics open zijn![]()
Maarre we doen het gewoon
Het online-formulier invullen en hopen dat je door de eerste selectie komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Deoz het volgende:
Wat ik me nu steeds harder ga afvragen is hoe je je opgeeft voor zo'n RLS...
Is de site dan al zo lang in de lucht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
via een invulformulier op de site
DAt kan nooit moeilijk zijn als je ziet wat er nu op tv is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het online-formulier invullen en hopen dat je door de eerste selectie komt.
Nee. 'Later vandaag' volgt de sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Zo, wat gaat het snel hier!!! G al naar de KvdW geweest?
Mocht je het gesprek gemist hebben:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:
Guido heeft echt babyvet op zijn lijf
Ja viel mij ook al op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:
Guido heeft echt babyvet op zijn lijf
oh okeeejquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mocht je het gesprek gemist hebben:
"Ik bodybuild soms wel eens 5 a 6 keer per week, maar zit nu in een fase dat ik alles kan eten, beetje vet te maken... *snurk*"
Denk dat hij gewoon massa aan het maken is en dit vervolgens te cutten
cutten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mocht je het gesprek gemist hebben:
"Ik bodybuild soms wel eens 5 a 6 keer per week, maar zit nu in een fase dat ik alles kan eten, beetje vet te maken... *snurk*"
Denk dat hij gewoon massa aan het maken is en dit vervolgens te cutten
Ik zou ook gewoon meedoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft het er steeds vaker over dat ze ook eens aan een reality programma mee wilt doen. En ja ze weet dat je altijd afgemaakt wordt. Ze kent fok.
Ik heb dan liever dat mijn zoon darkrooms afstruind. Maarja ik heb geen kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter heeft het er steeds vaker over dat ze ook eens aan een reality programma mee wilt doen. En ja ze weet dat je altijd afgemaakt wordt. Ze kent fok.
Heeft dat uitstellen van de sanctie nut? Of zullen ze nog iets moeten bedenken? Ze zullen vast niet de 'publiekstrekkersquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee. 'Later vandaag' volgt de sanctie.
OK. Noemen ze dat zo in het wereldjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Afvallen maar dan zoveel mogelijk spiermassa behoud en alleen vet wegwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |