quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Kan ie niet een halsband dragen met electriek erin dat als ie op 3meter van Laura komt dat ie een stroomstoot door zijn lijf krijgt?
Ik bedoelde net als wat we bij de eerste uitzending hoorde 'A night like this' als verwijzing naar het geheim van Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn.
Liedjes uitbeelden. Hoeven we tenminste niet naar dat gejank te luisteren.
Hij mag niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef mYsca het volgende:
Wordt beetje zal van alex met zijn dingen.
Ligplaatsen, bootje, dure dingen ga eens op die kom drukken laura zou toch wel een idee hebben....
Gezien zijn tweets denk ik eerder dat hij degene met een verstandelijke beperking is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Na dat getoeter van Fonzie in het ad over troefkaarten en dan met dit aankomen, wat denk die lamlul wel, dat we allemaal geestelijk gehandicapt zijn ofzo?
denk dat zelfs gradje damen past.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het mag wat kosten.
Tenzij er aan het eind een groot artiest opduikt. Maar die kans lijkt me nihil.
Beetje triest aan het worden, wanhopig en kansloos.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
God dan gaa nze vanmiddag weer allemaal meezingen. Krijgen we dat gejank weer
Kijk die Alex gaan met zijn beloftes voor een kadootje voor Laura.
Wat een wanhopige man
Dat kan er dan nog bij. Wordt iemands clue niet geraden, heeft die geluk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde net als wat we bij de eerste uitzending hoorde 'A night like this' als verwijzing naar het geheim van Joanna
Gutver kunnen ze dat niet 's avonds doenquote:
Alex?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Boobman het volgende:
popquiz:
'ik weet jij bent te huur, voor een klein bedrag per uur'
welke bewoner?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Darakka het volgende:
Zo dikke teen van Monique net te laat met cap.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Boobman het volgende:
popquiz:
'ik weet jij bent te huur, voor een klein bedrag per uur'
welke bewoner?
Of Single Ladies: "If you like it, then you should have put a RING on it!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Gia het volgende:
Piercer van beroep: I put a spell on you....of Let's stick together.
Internaat: Ik voel me zo verdomd alleen. Kan ook op dakloze slaan.
There. I fixed it.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Of Single Ladies: "If you like it, then you should have put a RING in it!"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Darakka het volgende:
Sharon in het water, geen water meer in het zwembad.
En wat dacht je van de Donna Summer classic met een twist:quote:
zo das een oudje maar wel goeie discoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Donna Summer classic met een twist:
"You can RING my baaaahaahaaalls, Ring my balls!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |