en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ze was niet alleen daar ze heb ook echt in het water gelegen en haar ouders zijn haar zelfs uit het oog verloren, dus best heftig hoor.
Of gewoon Take A Walk On The Wild Side van Lou Reed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef toxikon het volgende:
de beste versie imo, beaverhausen vooral de laatste zin van het liedje
Echt grappig ben jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?
Ik wildequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
en toen ze gered is? sloeg de paniek toe en begon men haar met emmers water nat te houde en terug te slepen de zee in?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
Duh acties etc vinden altijd 's avonds plaats is met elke RLSquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
Het is al middag en nog niemand heeft wat aan "het spel" gedaan
je hebt een goede muzieksmaak beter dan vrouwen iig.( je was toch joanna lover?)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of gewoon Take A Walk On The Wild Side van Lou Reed..
Ik moest ook lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar ik moest lachen
.
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
Het is al middag en nog niemand heeft wat aan "het spel" gedaan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
je hebt een goede muzieksmaak beter dan vrouwen iig.( je was toch joanna lover?)
Gerard is echt.... blegh!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard bewaart zijn 2 tv momentjes nog even denk ik.
Er zijn dingen die niemand wil zien..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een van
Elke dag je haar wassen is sowieso slecht dus Gerardus heeft gelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
zijn eerste keer haarwassen sinds dat die in het huis zit wordt daar hopelijk een van
1x per maand is het andere uiterstequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Elke dag je haar wassen is sowieso slecht dus Gerardus heeft gelijk!
Illuminatiquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef mYsca het volgende:
waarom is die telefoon zo lang in beeld ?
Hij zit er net een goeie weekquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef toxikon het volgende:
[..]
1x per maand is het andere uiterste
ehm ja dat doet de zon niet de temperatuur zover ik weet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef RiftNL het volgende:
Denken de bewoners nu werkelijk dat ze met 20 graden bruin kunnen worden HAHAHAHAHA
Gaat Cynthia anders aardig goed af !quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef RiftNL het volgende:
Denken de bewoners nu werkelijk dat ze met 20 graden bruin kunnen worden HAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |