FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Spelregels?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
wat was dat voor document waar hij in aan het kijken was ?
Zijn testament hij is niet safe meer sinds zijn outcomingquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
(huis)regelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
spelregels/regelementenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrijquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:55 schreef RiftNL het volgende:
Jurien heb je er al over gesproken met regie etc? Klinkt wel nice namelijk
Zou het zeker doen gozerquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrij
welke vraag bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jurien kan je mijn vraag even beantwoorden ty
Misschien een droom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaapt ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
die 2 slapen vanacht allebei nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef digitac het volgende:
jurien mis jij het huis niet ? of ben je blij weer thuis te zijn ?
Meditatief in dat geval, want verder beweegt er nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imo
dat is wel tof!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...
Nadeel heeft ook z'n voordeel hoor, heb veel nieuwe contacten gekregen na terugkomst en al diverse aanvragen voor schilderijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |