quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Niet als Jos Brink ooit macho bevonden werd!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef RethXoth het volgende:
Hmmmmmmmmmm... Normaal gesproken ja, maar omdat ik in een goede bui ben... Nee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Je weet het antwoord best...toe maar.......
Ik ben het helemaal met je eens, ze zíjn geweldig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Als je in een gipskamer werkt wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Ik denk wel dat aan het einde van de avond Joanna minstens zoveel video's heeft als Pamela Andersonquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat alle verhoudingen zoek zijn, korte beentjes iets te dikke kont te grote tieten en een slabek waar een zooitje vullis uit komt. Maarja wat maakt het uit na een avond slempen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ze zíjn geweldig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de hoeveelheid drank zienin hun mik hebben
Ik hoor Cynthia al pingelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan zingen!
* Ireth drukt mute in...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik denk wel dat aan het einde van de avond Joanna minstens zoveel video's heeft als Pamela Anderson
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
De mannen nemen alvast een voorproefje!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Gaat Sharon naar de begrafenis van iemand uit Within Temptation of zo?
Er zullen genoeg vrouwen zijn die hun jurk vrijwillig afstaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef MissJ.24 het volgende:
De mannen zijn aardig aan het voorproeven steeds..........ik verwacht veel humor van Servio als die lam is...die trekt een jurk aan hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |