Nah zoiets bedoel ik dus ook... vind het een beetje een albert cuijp viswijf...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.
En als ze dan dr mond opentrekt wordt ze in een keer en stuk lelijker.
But maybe that's me..
Daar heb je gelijk in! Zo'n klein jurkje was ook niets geweest. Ze kent haar zwaktesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Als die niet groen was zou ik 'ja' zeggen.
(Nee, eerlijk... Ik zie Sjerren wel liever in zo'n jurk dan in een hemdje. Het kleedt wel goed af.)
Helaas zal ik daar nooit afstand van doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik pas, zijn de kaastosti's die me doen afhaken.....sorry.
Niet als Jos Brink ooit macho bevonden werd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Hmmmmmmmmmm... Normaal gesproken ja, maar omdat ik in een goede bui ben... Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Die zijn gaaf, maar niet onder iedere outfit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je weet het antwoord best...toe maar.......quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
ik vind dat alle verhoudingen zoek zijn, korte beentjes iets te dikke kont te grote tieten en een slabek waar een zooitje vullis uit komt. Maarja wat maakt het uit na een avond slempen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef houdoeken het volgende:
Joanna heeft af en toe wat weg van een jonge pamela anderson qua gezicht....
Normaal gesproken niet, dus dit is wel een verademing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Zo'n klein jurkje was ook niets geweest. Ze kent haar zwaktes
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, wel dat je een rare smaak hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |