Vast niet de enigstequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef DenS het volgende:
Ben ik de enigste die een hekel heeft aan Servio?
"De overledene wilde dat we er een feestje van maakten"quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt wel een begrafenis zo.
jajajajajajaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna kan dr tieten beter op een bord leggen.
Is subtieler dan dat jurkje.
Dat is een feit.quote:
Dat is een corrigerende onderbroek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
heeft Sharon nou een opgerolde spijkerbroek onder haar jurkje aan?
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, iedere kerel heeft wel eens in zijn dronken harses een molenpaard liggen batsen. In die context is Aafke gewoon een beeb!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaak
1. Schoenen zien er niet uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Misschien bekijk ik het als vrouw wel heul anders dan de gemiddelde man, maar wat is er volgens jullie dan zo erg aan Aafke? Ik vind het een mooie vrouw om te zien, niet lelijk, mooi figuur.. ik mis de clou denk ik...
ja, terwijl ze met wat kleine aanpassingen er een stuk leuker zou uitzien ondanks dat ze geen gratenpakhuis isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Inderdaad, Sharon loopt erbij als de huismoeke.
Hey Ireth, jij ook hier?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Misschien bekijk ik het als vrouw wel heul anders dan de gemiddelde man, maar wat is er volgens jullie dan zo erg aan Aafke? Ik vind het een mooie vrouw om te zien, niet lelijk, mooi figuur.. ik mis de clou denk ik...
Zat jij niet in die ene film ? euh ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaak
Je kan bij haar ook moeilijk spreken over een jurkJE natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Inderdaad, Sharon loopt erbij als de huismoeke.
Tis een gezelig neukerdje meisje, ik snap het ook niet, ze ziet er uit of ze wel een paar man kan hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ze is leuk gekleed, maar ze beweegt zich zo stijf, daar mag wel wat drank in..quote:
Oke, fill me in, wie is uquote:
Nee, ik ben geen acteurquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zat jij niet in die ene film ? euh ...
[ afbeelding ]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tis een gezelig neukerdje meisje, ik snap het ook niet, ze ziet er uit of ze wel een paar man kan hebben.
Yupquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
Nah, Moniques tetten zijn ook niet echt ingepakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna kan dr tieten beter op een bord leggen.
Is subtieler dan dat jurkje.
Ik moest hardop om je lachen, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je kan bij haar ook moeilijk spreken over een jurkJE natuurlijk
Ze draait er een wokkel in voordat je kan zeggen: "Wacht even, ik moet mijn condoom nog omdo..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....
Ja dat bedoel ik ook, maarja wietje aan het roken, dan weet je het wel, weetje .quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Guido en Servio nog pakt van achteren......quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ze hebben wel vermoedens dat er iets te drinken isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |