Ze is leuk gekleed, maar ze beweegt zich zo stijf, daar mag wel wat drank in..quote:
Oke, fill me in, wie is uquote:
Nee, ik ben geen acteurquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zat jij niet in die ene film ? euh ...
[ afbeelding ]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tis een gezelig neukerdje meisje, ik snap het ook niet, ze ziet er uit of ze wel een paar man kan hebben.
Yupquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
Nah, Moniques tetten zijn ook niet echt ingepakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna kan dr tieten beter op een bord leggen.
Is subtieler dan dat jurkje.
Ik moest hardop om je lachen, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je kan bij haar ook moeilijk spreken over een jurkJE natuurlijk
Ze draait er een wokkel in voordat je kan zeggen: "Wacht even, ik moet mijn condoom nog omdo..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....
Ja dat bedoel ik ook, maarja wietje aan het roken, dan weet je het wel, weetje .quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Guido en Servio nog pakt van achteren......quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ze hebben wel vermoedens dat er iets te drinken isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |