FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Omdat morgen exit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dit lijkt niet op 'kies de goede stream-momenten met veel publiek'...
Ik zei helemaal niks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom Antebella!![]()
Het is leuk dat je ons komt vergezellen. Maar kijk uit voor sommige nare personen die een hele vuige mond hebben en soms gewoon ver over de rand posten. Die heb je hier jammer genoeg ook
Heb liever dat ze daar 'fit' voor zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze dan helemaal uitgetelt zijn als er iemand weg moet morgen
Dank voor de tipquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef houdoeken het volgende:
Heb alvast mijn geluid wat gedempt omdat ik bang ben voor het oorverdovende gekrijs van de meiden bij het zien van de flessen alcohol.
En geen bodem omdat ze een paar sneetjes brood op hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En aangezien ze al 2 weken vrij weinig aan alco hebben binnen gekregen kan dit meer dan voldoende zijn om ze teut te krijgen
Ieuw.quote:
((((((((((( beaver)))))))))))))quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks!
Vals kutwijf.
Die ziet er nooit uit, naar mijn bescheiden meningquote:
Dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ah... cocktailjurkjes daarom zwart....![]()
Goed gedaan Eric !!![]()
Ik heb de egypte page ook open staan met arabierisch gepraat, gaat een mooie mash up wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef houdoeken het volgende:
Heb alvast mijn geluid wat gedempt omdat ik bang ben voor het oorverdovende gekrijs van de meiden bij het zien van de flessen alcohol.
Thnx, komt goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom Antebella!![]()
Het is leuk dat je ons komt vergezellen. Maar kijk uit voor sommige nare personen die een hele vuige mond hebben en soms gewoon ver over de rand posten. Die heb je hier jammer genoeg ook
Zo, daar kan je ff mee vooruit ja.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Robbiedd het volgende:
Ik ben overtuigd, Aafke is een vent.
Man-nuh kop!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Darakka het volgende:
Aafke, heb jij een masker op? Ohnee het is je..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef toxikon het volgende:
aafke heeft wel een beetje een dikke bips
en een lang tshirt, aan nog effe en de poes is bloot.
Ik had op haar ingezet als de annabolengebruikerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Robbiedd het volgende:
Ik ben overtuigd, Aafke is een vent.
quote:
Vond ze zelf ook, trekt andere aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Robbiedd het volgende:
Nouja, deze outfit is al beter dan de vorige bij Aafke, alleen die schoenen zijn zo niet - geil.
Lijkt wel een begrafenis zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ah... cocktailjurkjes daarom zwart....![]()
Goed gedaan Eric !!![]()
Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Ach zelfs Aafke is te doen na zo'n tafel aan drank!
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.quote:
Zou het er niet op kunnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef houdoeken het volgende:
Guido is de limoenen aan het snijden, iemand anders de glazen klaar aan het zetten en Maik is boterhammen met pindakaas aan het smeren...........
Aafke IS de matras..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Aafke vanavond met haar matras of in de badkamer ligt, of in het zwembad met alleen haar pumps aan.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Psies!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Oud gezegde: Kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn varken!quote:
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?quote:
Dat is jouw eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Joanna is toplessquote:
En zolang het blaft dan bijt het niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oud gezegde: Kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn varken!
Erica Messquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?
Geen antwoord op je vraag, maar ze lijkt ook veel Inge de Bruin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?
Ze doet mij denken aan Inge de Bruinquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja die moet het van haar karakter hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Nune het volgende:
Sharon doet mij nu denken aan Morticia Addams?
Komop zeg, iedere kerel heeft wel eens in zijn dronken harses een molenpaard liggen batsen. In die context is Aafke gewoon een beeb!quote:
Klinkt als moordquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Nune het volgende:
Sharon doet mij nu denken aan Morticia Addams?
Kommaaarrrrrrrrrrrrrrrr Lassie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
En zolang het blaft dan bijt het niet.
Sterkte voor de rest van de avond danquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Klinkt als moord, daar denk ik dan weer aan bij zulke beelden
.
Vast niet de enigstequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef DenS het volgende:
Ben ik de enigste die een hekel heeft aan Servio?
"De overledene wilde dat we er een feestje van maakten"quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt wel een begrafenis zo.
jajajajajajaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna kan dr tieten beter op een bord leggen.
Is subtieler dan dat jurkje.
Dat is een feit.quote:
Dat is een corrigerende onderbroek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
heeft Sharon nou een opgerolde spijkerbroek onder haar jurkje aan?
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, iedere kerel heeft wel eens in zijn dronken harses een molenpaard liggen batsen. In die context is Aafke gewoon een beeb!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaak
1. Schoenen zien er niet uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Misschien bekijk ik het als vrouw wel heul anders dan de gemiddelde man, maar wat is er volgens jullie dan zo erg aan Aafke? Ik vind het een mooie vrouw om te zien, niet lelijk, mooi figuur.. ik mis de clou denk ik...
ja, terwijl ze met wat kleine aanpassingen er een stuk leuker zou uitzien ondanks dat ze geen gratenpakhuis isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Inderdaad, Sharon loopt erbij als de huismoeke.
Hey Ireth, jij ook hier?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Misschien bekijk ik het als vrouw wel heul anders dan de gemiddelde man, maar wat is er volgens jullie dan zo erg aan Aafke? Ik vind het een mooie vrouw om te zien, niet lelijk, mooi figuur.. ik mis de clou denk ik...
Zat jij niet in die ene film ? euh ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedere kerel dus. Zelfs met een slokje op heb ik nog smaak
Je kan bij haar ook moeilijk spreken over een jurkJE natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Inderdaad, Sharon loopt erbij als de huismoeke.
Tis een gezelig neukerdje meisje, ik snap het ook niet, ze ziet er uit of ze wel een paar man kan hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ze is leuk gekleed, maar ze beweegt zich zo stijf, daar mag wel wat drank in..quote:
Oke, fill me in, wie is uquote:
Nee, ik ben geen acteurquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zat jij niet in die ene film ? euh ...
[ afbeelding ]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tis een gezelig neukerdje meisje, ik snap het ook niet, ze ziet er uit of ze wel een paar man kan hebben.
Yupquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
Nah, Moniques tetten zijn ook niet echt ingepakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna kan dr tieten beter op een bord leggen.
Is subtieler dan dat jurkje.
Ik moest hardop om je lachen, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je kan bij haar ook moeilijk spreken over een jurkJE natuurlijk
Ze draait er een wokkel in voordat je kan zeggen: "Wacht even, ik moet mijn condoom nog omdo..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat Aafke haar mannetje wel staat....
Ja dat bedoel ik ook, maarja wietje aan het roken, dan weet je het wel, weetje .quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Guido en Servio nog pakt van achteren......quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ze hebben wel vermoedens dat er iets te drinken isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Stevennn het volgende:
Is het een verrassing voor de dames?
ook klaar voor de partyquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mjam Mjam, incl leren rokje!!! Lekkerste ding in het huis!!!
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mjam Mjam, incl leren rokje!!! Lekkerste ding in het huis!!!
whahaha, dat was mijn colaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ik ben zo bang dat ik bij Aafke ineens iets onder dat ultrakorte jurkje zie hangen......
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ik ben zo bang dat ik bij Aafke ineens iets onder dat ultrakorte jurkje zie hangen......
Waarschijnlijk een halve kip!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ze doen wel echt hun best vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Zouden ze dan toch al die niet al te subtiele drankhints hebben begrepen in het Redactietopic?
Dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"
ja ik ook, daarom is ze zo lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"
Ja mooie vrouw vind ik dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Mylene het volgende:
Ook maar een jointje opgestoken.
Monique ziet er het mooist uit.
Ze loopt als een vent!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef itsbas het volgende:
Ik vind Aafke wel geil met die benen zo
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Robbiedd het volgende:
Joanna is ook een mooie vrouw hoor. Ordinair of niet .
Smaken verschillen, ik vind haar dus totaal niet mooi. Ook absoluut niet lelijk, maar mooi ook zeker niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Robbiedd het volgende:
Joanna is ook een mooie vrouw hoor. Ordinair of niet .
Wat een woorden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo, ik hoor feestjes en drank, ik heb nootjes meegenomen.....
En eerlijk is eerlijk maar ik vind Joann erg mooi aangekleed, Monique draagt een marktje (zo ziet dat er uit), Laura is overdressed sjeik en inderdaad stijf als een plank, Aafke vind ik grappig en de vorige set kleding leuker, Sofia lijkt nergens naar, Sharron is hoofd van de begrafenisfanfare, en Cynthia heeft de werkleding aan van het Kruidvat.
Goeieavond allemaal.
halverwege met roken. een lekkere Jack Herrer, ook wel harige sjaak genoemd hier .quote:
LOL kijk helemaal linksquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die blote rug van Aafke hangt bijna in haar bilspleet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn er geen closeups van de dames?
Veraf is het niet capwaardig.
Ik pas, zijn de kaastosti's die me doen afhaken.....sorry.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat een woorden..Wil je met me trouwen?
![]()
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind haar dus totaal niet mooi. Ook absoluut niet lelijk, maar mooi ook zeker niet.
Wacht maar tot ze de hoeveelheid drank zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef itsbas het volgende:
Maarre ze zijn niet zo heel enthousiast ofwel>
ik kiek zonder geluid
Aafke?quote:
Best kut als je zo verstoten wordquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik hoop dat Cynthia nog gaat zingen en gitaar spelen
Maar niet te hard, anders gaan ze dansen ipv drinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zal toch wel ff muziek komen, gewoon voor de sfeer?
Eem vrouw mag best uitstralen dat ze tevreden is met zichzelf, geeft net dat beetje extraquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.
En als ze dan dr mond opentrekt wordt ze in een keer en stuk lelijker.
But maybe that's me..
Dat is w.s. het valsche nicht gehalte dat is gaan nestelen in dat zwarte gat waar ooit jouw hart heeft gezetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.
But maybe that's me..
Viswijf Joannaquote:
Als die niet groen was zou ik 'ja' zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Is dat niet die tent van buiten?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zal toch wel ff muziek komen, gewoon voor de sfeer?
Oh ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is w.s. het valsche nicht gehalte dat is gaan nestelen in dat zwarte gat waar ooit jouw hart heeft gezeten
Nah zoiets bedoel ik dus ook... vind het een beetje een albert cuijp viswijf...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
But maybe that's me..
Daar heb je gelijk in! Zo'n klein jurkje was ook niets geweest. Ze kent haar zwaktesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Als die niet groen was zou ik 'ja' zeggen.
(Nee, eerlijk... Ik zie Sjerren wel liever in zo'n jurk dan in een hemdje. Het kleedt wel goed af.)
Helaas zal ik daar nooit afstand van doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik pas, zijn de kaastosti's die me doen afhaken.....sorry.
Niet als Jos Brink ooit macho bevonden werd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Hmmmmmmmmmm... Normaal gesproken ja, maar omdat ik in een goede bui ben... Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Is het heel erg homo als ik zeg dat ik de schoenen van Sofie wel heel erg geweldig vind?.
Die zijn gaaf, maar niet onder iedere outfit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je weet het antwoord best...toe maar.......quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
ik vind dat alle verhoudingen zoek zijn, korte beentjes iets te dikke kont te grote tieten en een slabek waar een zooitje vullis uit komt. Maarja wat maakt het uit na een avond slempen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef houdoeken het volgende:
Joanna heeft af en toe wat weg van een jonge pamela anderson qua gezicht....
Normaal gesproken niet, dus dit is wel een verademing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Zo'n klein jurkje was ook niets geweest. Ze kent haar zwaktes
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, wel dat je een rare smaak hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Niet als Jos Brink ooit macho bevonden werd!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef RethXoth het volgende:
Hmmmmmmmmmm... Normaal gesproken ja, maar omdat ik in een goede bui ben... Nee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Je weet het antwoord best...toe maar.......
Ik ben het helemaal met je eens, ze zíjn geweldig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Als je in een gipskamer werkt wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk wel dat aan het einde van de avond Joanna minstens zoveel video's heeft als Pamela Andersonquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat alle verhoudingen zoek zijn, korte beentjes iets te dikke kont te grote tieten en een slabek waar een zooitje vullis uit komt. Maarja wat maakt het uit na een avond slempen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ze zíjn geweldig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de hoeveelheid drank zienin hun mik hebben
Ik hoor Cynthia al pingelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan zingen!
* Ireth drukt mute in...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef houdoeken het volgende:
[..]
Ik denk wel dat aan het einde van de avond Joanna minstens zoveel video's heeft als Pamela Anderson
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
De mannen nemen alvast een voorproefje!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Gaat Sharon naar de begrafenis van iemand uit Within Temptation of zo?
Er zullen genoeg vrouwen zijn die hun jurk vrijwillig afstaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef MissJ.24 het volgende:
De mannen zijn aardig aan het voorproeven steeds..........ik verwacht veel humor van Servio als die lam is...die trekt een jurk aan hoop ik.
Waar gokkenhopen we op?quote:
Nog ff schijtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef wieweetwatt het volgende:
Waar is cynthia trouwens? Haar haar kammen?
Die schaamt zich voor haar volume.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Gaat Sharon naar de begrafenis van iemand uit Within Temptation of zo?
Ze zong mee! Ik heb hoop voor vanavond, ze lijkt blij (te doen).quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef wieweetwatt het volgende:
Die zat net als enige op de bank tegenover de restquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gokkenhopen we op?
Bekken? Wie met wie?
Ruzie?
Emo-gejank?
Brute seks? dat kunnen we vergeten denk ik![]()
Kutkippen?
Ze was tijdens de quiz ook heel luidruchtig en vrolijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze zong mee! Ik heb hoop voor vanavond.
Ze doet het ook zelf hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Die zat net als enige op de bank tegenover de rest
Viel mij ook al op, watskebeurt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was tijdens de quiz ook heel luidruchtig en vrolijk.
Yep 2 van de vier ben ik ook al blij mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop op veel emoties. Lust, liefde en boosheid!
Nominaties, datskeburt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Antebella het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, watskebeurt?
Jammer bitch eerste klas daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Die zat net als enige op de bank tegenover de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "Gooien we dr wat alcohol in, en een banaan in.."
Waarom denk ik dat dat over Aafke gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |