Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind haar dus totaal niet mooi. Ook absoluut niet lelijk, maar mooi ook zeker niet.
Wacht maar tot ze de hoeveelheid drank zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef itsbas het volgende:
Maarre ze zijn niet zo heel enthousiast ofwel>
ik kiek zonder geluid
Aafke?quote:
Best kut als je zo verstoten wordquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik hoop dat Cynthia nog gaat zingen en gitaar spelen
Maar niet te hard, anders gaan ze dansen ipv drinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zal toch wel ff muziek komen, gewoon voor de sfeer?
Eem vrouw mag best uitstralen dat ze tevreden is met zichzelf, geeft net dat beetje extraquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.
En als ze dan dr mond opentrekt wordt ze in een keer en stuk lelijker.
But maybe that's me..
Dat is w.s. het valsche nicht gehalte dat is gaan nestelen in dat zwarte gat waar ooit jouw hart heeft gezetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ze lelijk is. Het is een mooi meisje. Maar op een nep manier. En ze weet dat ze mooi is. Dat maakt haar meteen een stuk minder mooi.
En als ze dan dr mond opentrekt wordt ze in een keer en stuk lelijker.
But maybe that's me..
Viswijf Joannaquote:
Als die niet groen was zou ik 'ja' zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Is dat niet die tent van buiten?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zal toch wel ff muziek komen, gewoon voor de sfeer?
Oh ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is w.s. het valsche nicht gehalte dat is gaan nestelen in dat zwarte gat waar ooit jouw hart heeft gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |