ook klaar voor de partyquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mjam Mjam, incl leren rokje!!! Lekkerste ding in het huis!!!
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mjam Mjam, incl leren rokje!!! Lekkerste ding in het huis!!!
whahaha, dat was mijn colaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ik ben zo bang dat ik bij Aafke ineens iets onder dat ultrakorte jurkje zie hangen......
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ik ben zo bang dat ik bij Aafke ineens iets onder dat ultrakorte jurkje zie hangen......
Waarschijnlijk een halve kip!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef houdoeken het volgende:
Ze doen wel echt hun best vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Zouden ze dan toch al die niet al te subtiele drankhints hebben begrepen in het Redactietopic?
Dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"
ja ik ook, daarom is ze zo lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, dan kijk ik er toch met een hele andere blik tegenaan. Ik vind haar namelijk vreselijk ordinair.. type "buurman wat doet u nou??"
Ja mooie vrouw vind ik dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Mylene het volgende:
Ook maar een jointje opgestoken.
Monique ziet er het mooist uit.
Ze loopt als een vent!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef itsbas het volgende:
Ik vind Aafke wel geil met die benen zo
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Robbiedd het volgende:
Joanna is ook een mooie vrouw hoor. Ordinair of niet .
Smaken verschillen, ik vind haar dus totaal niet mooi. Ook absoluut niet lelijk, maar mooi ook zeker niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Robbiedd het volgende:
Joanna is ook een mooie vrouw hoor. Ordinair of niet .
Wat een woorden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo, ik hoor feestjes en drank, ik heb nootjes meegenomen.....
En eerlijk is eerlijk maar ik vind Joann erg mooi aangekleed, Monique draagt een marktje (zo ziet dat er uit), Laura is overdressed sjeik en inderdaad stijf als een plank, Aafke vind ik grappig en de vorige set kleding leuker, Sofia lijkt nergens naar, Sharron is hoofd van de begrafenisfanfare, en Cynthia heeft de werkleding aan van het Kruidvat.
Goeieavond allemaal.
halverwege met roken. een lekkere Jack Herrer, ook wel harige sjaak genoemd hier .quote:
LOL kijk helemaal linksquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die blote rug van Aafke hangt bijna in haar bilspleet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn er geen closeups van de dames?
Veraf is het niet capwaardig.
Ik pas, zijn de kaastosti's die me doen afhaken.....sorry.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat een woorden..Wil je met me trouwen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |