Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Ach zelfs Aafke is te doen na zo'n tafel aan drank!
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.quote:
Zou het er niet op kunnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef houdoeken het volgende:
Guido is de limoenen aan het snijden, iemand anders de glazen klaar aan het zetten en Maik is boterhammen met pindakaas aan het smeren...........
Aafke IS de matras..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Aafke vanavond met haar matras of in de badkamer ligt, of in het zwembad met alleen haar pumps aan.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Psies!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Oud gezegde: Kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn varken!quote:
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?quote:
Dat is jouw eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Joanna is toplessquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |