FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Omdat morgen exit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dit lijkt niet op 'kies de goede stream-momenten met veel publiek'...
Ik zei helemaal niks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom Antebella!![]()
Het is leuk dat je ons komt vergezellen. Maar kijk uit voor sommige nare personen die een hele vuige mond hebben en soms gewoon ver over de rand posten. Die heb je hier jammer genoeg ook
Heb liever dat ze daar 'fit' voor zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze dan helemaal uitgetelt zijn als er iemand weg moet morgen
Dank voor de tipquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef houdoeken het volgende:
Heb alvast mijn geluid wat gedempt omdat ik bang ben voor het oorverdovende gekrijs van de meiden bij het zien van de flessen alcohol.
En geen bodem omdat ze een paar sneetjes brood op hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En aangezien ze al 2 weken vrij weinig aan alco hebben binnen gekregen kan dit meer dan voldoende zijn om ze teut te krijgen
Ieuw.quote:
((((((((((( beaver)))))))))))))quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks!
Vals kutwijf.
Die ziet er nooit uit, naar mijn bescheiden meningquote:
Dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ah... cocktailjurkjes daarom zwart....![]()
Goed gedaan Eric !!![]()
Ik heb de egypte page ook open staan met arabierisch gepraat, gaat een mooie mash up wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef houdoeken het volgende:
Heb alvast mijn geluid wat gedempt omdat ik bang ben voor het oorverdovende gekrijs van de meiden bij het zien van de flessen alcohol.
Thnx, komt goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom Antebella!![]()
Het is leuk dat je ons komt vergezellen. Maar kijk uit voor sommige nare personen die een hele vuige mond hebben en soms gewoon ver over de rand posten. Die heb je hier jammer genoeg ook
Zo, daar kan je ff mee vooruit ja.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Robbiedd het volgende:
Ik ben overtuigd, Aafke is een vent.
Man-nuh kop!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Darakka het volgende:
Aafke, heb jij een masker op? Ohnee het is je..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef toxikon het volgende:
aafke heeft wel een beetje een dikke bips
en een lang tshirt, aan nog effe en de poes is bloot.
Ik had op haar ingezet als de annabolengebruikerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Robbiedd het volgende:
Ik ben overtuigd, Aafke is een vent.
quote:
Vond ze zelf ook, trekt andere aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Robbiedd het volgende:
Nouja, deze outfit is al beter dan de vorige bij Aafke, alleen die schoenen zijn zo niet - geil.
Lijkt wel een begrafenis zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ah... cocktailjurkjes daarom zwart....![]()
Goed gedaan Eric !!![]()
Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Ach zelfs Aafke is te doen na zo'n tafel aan drank!
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.quote:
Zou het er niet op kunnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na wat drank doet Aafke de tafel nog bedoel je..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef houdoeken het volgende:
Guido is de limoenen aan het snijden, iemand anders de glazen klaar aan het zetten en Maik is boterhammen met pindakaas aan het smeren...........
Aafke IS de matras..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Aafke vanavond met haar matras of in de badkamer ligt, of in het zwembad met alleen haar pumps aan.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
Psies!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Oud gezegde: Kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn varken!quote:
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?quote:
Dat is jouw eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er mis met aafke? Toen ik vrijgezel was heb ik wel met mindere godinnen liggen/staan rommelen.
Joanna is toplessquote:
En zolang het blaft dan bijt het niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oud gezegde: Kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn varken!
Erica Messquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?
Geen antwoord op je vraag, maar ze lijkt ook veel Inge de Bruin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd aan het piekeren, ze doet me aan iemand denken... nu weet ik het, hoe heet die 'vrouwelijke' bekende bodybuildster?
Ze doet mij denken aan Inge de Bruinquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja die moet het van haar karakter hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Nune het volgende:
Sharon doet mij nu denken aan Morticia Addams?
Komop zeg, iedere kerel heeft wel eens in zijn dronken harses een molenpaard liggen batsen. In die context is Aafke gewoon een beeb!quote:
Klinkt als moordquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Nune het volgende:
Sharon doet mij nu denken aan Morticia Addams?
Kommaaarrrrrrrrrrrrrrrr Lassie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
En zolang het blaft dan bijt het niet.
Sterkte voor de rest van de avond danquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Klinkt als moord, daar denk ik dan weer aan bij zulke beelden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |