Welkom Antebella!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
Zal me ook maar even melden hier, lees al een paar dagen met jullie mee. Dus bij deze: ik ben Antebella en ook redelijk verslaafd aan de streams.....
(ook al gebeurd er meer niet dan wel...)
Flat screenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef taxisjoof het volgende:
zit ik gotver weer tegen die reet van sofie aan te kijken
lol, denk het niet, zou wat zijn. Moeilijk doen tegen Laura over zijn vriendin en wel batsen met Servioquote:
Het is in elk geval meer dan ieder hier verwachttequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef itsbas het volgende:
Zo heel veel drank is het niet toch?
Beter wat goldstrike en jenever voor deze mensjes, dat hakt er lekker in
Wat is er lekker aan batsen... ja als je dat niet weet moet je toch maar eens van bil gaan .quote:
Ik ben gek op wanhoop! Na het bekendmaken van de kijkcijfers zou ik graag de tranen van Alphons22 willen proeven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Wanhoopsoffensief van SST ?
Maar wel leuk !!![]()
En aangezien ze al 2 weken vrij weinig aan alco hebben binnen gekregen kan dit meer dan voldoende zijn om ze teut te krijgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is in elk geval meer dan ieder hier verwachtte
Hier brand ie net.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt soms wel of de kijekrs harder drank nodig hebben (of willen) dan de deelnemers.
Secret Story is geen uitzondering, eerder regel![]()
Hoi Antebella. Ik ben Bart, 34 en steek ook een joint op.![]()
Veel plezier hier.
Je hebt toch wel een beetje smaak? Aafke kom op zèg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan batsen... ja als je dat niet weet moet je toch maar eens van bil gaan .
aafke met phillipquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
ja gokje... wie gaat met wie vanavond?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef waxmask het volgende:
IK voorspel: 1 a 2 uur zuipen en dan liggen ze allemaal kachel op bed!!!!
Je hebt gewonnen denk ik....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
Maik - Monique
AAfke - Philip, Maik, Gerard, Karim, Servio, Alex
En dan wordt het nog een saaie stream-avondquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef waxmask het volgende:
IK voorspel: 1 a 2 uur zuipen en dan liggen ze allemaal kachel op bed!!!!
Avond voor de exit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dit lijkt niet op 'kies de goede stream-momenten met veel publiek'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |