quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maik exit volgende week! Wat een kneus
Dus eerst wat beloven en dan terugkrabbelen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Me iPhone is gestorvenFoto zien?
Ik doe meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef toxikon het volgende:
ik ga een wietje troken, en aanhoren hoe ze inhet huis lekker droog staan met alles
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Me iPhone is gestorvenFoto zien?
Welkomquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
Zal me ook maar even melden hier, lees al een paar dagen met jullie mee. Dus bij deze: ik ben Antebella en ook redelijk verslaafd aan de streams.....
(ook al gebeurd er meer niet dan wel...)
Hallo antebellaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
Zal me ook maar even melden hier, lees al een paar dagen met jullie mee. Dus bij deze: ik ben Antebella en ook redelijk verslaafd aan de streams.....
Ik ehh... ehh... woon in de ehh.. JUNGLE!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eerst wat beloven en dan terugkrabbelen?
...je belt maar aan bij de buren
Of ze hebben het weggehaald of die Maik zit te liegen. Dit zie je niet over het hoofd:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.
Ik dacht even: Waarom heeft Maik een truitje met spaghettibandjes aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Daar is dan de stijltang
[ afbeelding ]
Hoi, ik heb me alleen voorgesteld met hoi dus je doet het goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |