Sofia de regie in handen geven danquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef byah het volgende:
Het enige dat deze serie nog kan redden is een hoop drank en een keiharde gangbang.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een cocktail zonder drank?
Appelsap en taksi mixen![]()
Pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze de 10 produkten al uitgezocht? Zo ja wat???
pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
pindakaas, 2 flesjes bier en snoepjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk niet naaar die live showquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Bart het best leuk doen als presentator
Godver die Maik is totaal nutteloos in dat huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.
Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocolaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
net 10minuutjes gedaan, staat een of andere krullebol wat vol te lullen, kan elke knuppel, zelfs ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kijk niet naaar die live show
maik exit volgende week! Wat een kneusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocola
2bier met 14 man, ik had die flesjes in zn kontgat geschopt, dan maa r helemaal niks.quote:
Wanneer voor Cynthia trouwens? Of smelt het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Daar is dan de stijltang
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een opdrachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocola
Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef PeterNB het volgende:
Dus Laura MOET vanacht bij Guido in bed kruipen.........
Shit ik moet werken morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |