okidokiquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wanneer jij mijn naam blauw maakt zal ik de rode telefoon bellen.

Hij komt elke dag wel een keer langsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt?! Dit is de eerste keer dat ik het meekrijg

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Flashbox het volgende:
Lang leven de StreamLock story show

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Bart zei net als laatste in de uitzending:
"De bewoners mogen zo een feestje bouwen".

alcohol vrijquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeeee er komen cocktails toch

Sofia de regie in handen geven danquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef byah het volgende:
Het enige dat deze serie nog kan redden is een hoop drank en een keiharde gangbang.

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een cocktail zonder drank?
Appelsap en taksi mixen![]()

Pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze de 10 produkten al uitgezocht? Zo ja wat???

pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:

pindakaas, 2 flesjes bier en snoepjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:

ik kijk niet naaar die live showquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Bart het best leuk doen als presentator

Godver die Maik is totaal nutteloos in dat huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.

Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocolaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:

net 10minuutjes gedaan, staat een of andere krullebol wat vol te lullen, kan elke knuppel, zelfs ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kijk niet naaar die live show

maik exit volgende week! Wat een kneusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocola

2bier met 14 man, ik had die flesjes in zn kontgat geschopt, dan maa r helemaal niks.quote:

Wanneer voor Cynthia trouwens? Of smelt het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Daar is dan de stijltang
[ afbeelding ]

Dat klinkt als een opdrachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik zag de drank -die achter hem stond- niet. Nu leven ze op pindakaas en chocola

Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef PeterNB het volgende:
Dus Laura MOET vanacht bij Guido in bed kruipen.........
Shit ik moet werken morgen

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maik exit volgende week! Wat een kneus

Dus eerst wat beloven en dan terugkrabbelen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Me iPhone is gestorvenFoto zien?

Ik doe meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef toxikon het volgende:
ik ga een wietje troken, en aanhoren hoe ze inhet huis lekker droog staan met alles

jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Me iPhone is gestorvenFoto zien?

Welkomquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
Zal me ook maar even melden hier, lees al een paar dagen met jullie mee. Dus bij deze: ik ben Antebella en ook redelijk verslaafd aan de streams.....
(ook al gebeurd er meer niet dan wel...)

Hallo antebellaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:
Zal me ook maar even melden hier, lees al een paar dagen met jullie mee. Dus bij deze: ik ben Antebella en ook redelijk verslaafd aan de streams.....

Ik ehh... ehh... woon in de ehh.. JUNGLE!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eerst wat beloven en dan terugkrabbelen?
...je belt maar aan bij de buren

Of ze hebben het weggehaald of die Maik zit te liegen. Dit zie je niet over het hoofd:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
pindakaas en 2 flesjes bier, verder nog wat onzin. Maik had de drank niet zien staan.

Ik dacht even: Waarom heeft Maik een truitje met spaghettibandjes aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Daar is dan de stijltang
[ afbeelding ]

Hoi, ik heb me alleen voorgesteld met hoi dus je doet het goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht even: Waarom heeft Maik een truitje met spaghettibandjes aan?

ik heb me nooit voorgesteld, maarja dat is ook niet de moeite waard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoi, ik heb me alleen voorgesteld met hoi dus je doet het goed!

Hoi! Welkom!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Antebella het volgende:

Hoi was al genoeg om mezelf voor te stellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb me nooit voorgesteld, maarja dat is ook niet de moeite waard.

mis ik wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Daar komen de cocktails
Wie van de dames vroeg er nou wat een 'little black dress' is?

Ik ben het ook vergeten geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb me nooit voorgesteld, maarja dat is ook niet de moeite waard.

Echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
En Laura weer naar de wc omkleden

Weten we nog niet! Maar dat zál toch verdomme eindelijk eens wel zeg, dat ze zich lam kunnen zuipen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mis ik wat?
Ik zie geen cocktails???
Belangrijker.... HOEVEEL cocktails??? Kunnen ze er aangeschoten van raken? Vertel vertel!!!

Zelfs dat is ongeloofwaardig uit mijn mondquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoi was al genoeg om mezelf voor te stellen

Drank? Aan de pindakaas jij!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef RethXoth het volgende:
Voorstellen? Oh...
Manus, 18 jaar, SS verslaafd, zuipt graag *neemt slok van rode vodka red bull*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |