FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja dat zei ik al eerder: ik mis seki!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Guido slaapt gewooon..
tijd voor:
[ afbeelding ]
en drank niet te vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies, waslijntje over de hele lengte van de tuin en een hartmansetje + bbq er bij
probleem heb ik ook op mijn laptopquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, ik zag net een heel capwaardig momentje, maar zie het nergens.Beetje jammer. Ik had het zelf willen cappen maar zit nu @ m'n laptop en kon de capknop niet vinden.
Ik denk dat ik guido dan toch netter vind ondanks dat ik weet dat hij erotisch foto's heeft laten maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef RiftNL het volgende:
Als Laura mij zo zou kroelen met dr nageltjes zou ik mezelf direct omdraaien en haar op bed leggen maarja Guido doet dat dus niet -_-
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen COS vriendjes en vriendinnetjes.
Ben eindelijk bijgelezen.
Is de dark sidequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef Darakka het volgende:
Huh er loopt ineens een donkere vlek door het beeld.
Ja leg aub ook even uit dan? Heb je het gesprek tussen Guido en Laura gevolgd vanacht tussen 12 en 2 ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pardon?! Ga toch fietsen vent.
De streamverslagen ja, maar ik moet ook altijd de gemiste topics bijlezenquote:
En Guido is spontaan zijn horloge kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Darakka het volgende:
*En daar glijd de hand van Guido in de sweatpants van Laura*
Guido kreeg de opdracht een nacht bij Laura door te brengen en haar 's morgens ontbijt op bed te brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef meneertje1972 het volgende:
ben net wakker, wat is er gebeurd? een sanctie? waarom?
Ah das waar, de humor zit in de COS niet op de streamquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De streamverslagen ja, maar ik moet ook altijd de gemiste topics bijlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |