Die heb ik nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom
Dan kijk ik niet meer hoorOp een gegeven moment vond ik DGK niet meer leuk
Tijd voor actie! geen relatie = enkele reis tripoli winnen (ze weten niets van die actie daar).quote:
Niks zeggen, gewoon van de buis halen en de deur op slot draaien (en dan stiekum wel meestreamen om te kijken wanneer ze het doorkrijgen en wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef Flashbox het volgende:
Stem: Alle bewoners koffers in pakken we zijn van de buis.
Zullen ze te horen krijgen "Missie MISLUKT!!!" En laura vervolgens wijdbeens op alex afvliegen?quote:
Mwah, de kaaklijn heeft er wel wat van weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef gniffie het volgende:
wie vind renate trouwens op angela groothuizen (? van voice of holland) lijken in die banner bovenaan
Het duurt nog maar even en dan wordt Hummie naar Portugal gedelegeerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Die uitspraken van Martens vond ik in het begin nog wel te handelen maar beginnen nu met de dag in geloofwaardigheid af te nemen.
Ze lijkt op een K.U.T. wijf. Ow nee dat is ze....quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef gniffie het volgende:
wie vind renate trouwens op angela groothuizen (? van voice of holland) lijken in die banner bovenaan
Iemand??quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef wieweetwatt het volgende:
Hoi, misschien een domme vraag (domme vragen kunnen bestaan) maar heeft G gisteren niet aan L aangegeven geen vriendin te hebben? Waarom zit hij er nu zo mee dan? f heb ik iets gemist?
Man er zijn gasten die betalen voor adventure vakanties, al dat gemekker over revoluties ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Tijd voor actie! geen relatie = enkele reis tripoli winnen (ze weten niets van die actie daar).
Wat leven in het huis moet neit perse met bekende RLS gezichtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Komt er iig wat leven in dat huis daar, nu is het saaier dan saai
Daar heb je gelijk in, ik gaf alleen een voorbeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat leven in het huis moet neit perse met bekende RLS gezichten
Er lopen vast nog meer van zulke gasten rond in nederland
Casting valt wel mee denk ik, ik denk dat de spelbedenkers zichzelf een feestje hebben belofd in Portugal en het spel helemaal vergeten zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef waxmask het volgende:
Casting heeft toch ook wel een beetje gefaald of zie ik dat verkeerd? Als je drama al niet eens kan spelen...
ik wil niet voor een tweede keer naar Jaap, Huub en Brian kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik gaf alleen een voorbeeld.
Thnx! maar dan zitten we daar met z'n 3en... meer liefhebbers?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon Big Brother van maken, de jankerds die naar huis willen eruit gooien, dan kan Jurien er weer in, en nog een paar frisse gezichten! Het programma verlengen naar eind mei.
En gaan met die banaan!
Hij heeft tegen Servio gezegd dat het uit was voordat hij het programma inging maar dat had hij gelogen omdat hij servio niet tegen zich wilde hebben als hij verder zou gaan met Laura. Maar hij heeft dus gewoon echt een vriendin daar ben ik nu wel van overtuigd.quote:
ik, als joanna blijft tenminstequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef jurien het volgende:
[..]
Thnx! maar dan zitten we daar met z'n 3en... meer liefhebbers?
Jaha dit is waar. Als je het niet volgt of niet snapt, reageer dan verder niet. Je kan alles wel in twijfel trekken, dat is de hele bedoeling niet van dit porgramma.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zegt wel een vriendin te hebben, ik weet niet of dit waar is.
En een paar kippen en een geitquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon Big Brother van maken, de jankerds die naar huis willen eruit gooien, dan kan Jurien er weer in, en nog een paar frisse gezichten! Het programma verlengen naar eind mei.
En gaan met die banaan!
Vind de casting nog niet zo slecht alleen de uitvoering van het programma laat zwaar te wensen over. Veel te weinig uitdaging.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef waxmask het volgende:
Casting heeft toch ook wel een beetje gefaald of zie ik dat verkeerd? Als je drama al niet eens kan spelen...
Ik heb het idee dat ze dit expres doen dat was met Big Brother, De Bus en DGK ook zo dit is toch niets nieuws dat er de eerste weken niets gebeurd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Vind de castin nog niet zo slecht alleen de uitvoering van het programma laat zwaar te wensen over. Veel te weinig uitdaging.
Pardon?! Ga toch fietsen vent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jaha dit is waar. Als je het niet volgt of niet snapt, reageer dan verder niet. Je kan alles wel in twijfel trekken, dat is de hele bedoeling niet van dit porgramma.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Vind de casting nog niet zo slecht alleen de uitvoering van het programma laat zwaar te wensen over. Veel te weinig uitdaging.
Alleen al voor Sharon verdienen ze en enkeltje Libië.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Vind de casting nog niet zo slecht alleen de uitvoering van het programma laat zwaar te wensen over. Veel te weinig uitdaging.
ja ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef jurien het volgende:
[..]
Thnx! maar dan zitten we daar met z'n 3en... meer liefhebbers?
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jaha dit is waar. Als je het niet volgt of niet snapt, reageer dan verder niet. Je kan alles wel in twijfel trekken, dat is de hele bedoeling niet van dit porgramma.
Psies, waslijntje over de hele lengte van de tuin en een hartmansetje + bbq er bijquote:
Thanks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Servio gezegd dat het uit was voordat hij het programma inging maar dat had hij gelogen omdat hij servio niet tegen zich wilde hebben als hij verder zou gaan met Laura. Maar hij heeft dus gewoon echt een vriendin daar ben ik nu wel van overtuigd.
servio guido combi pakt goed uit. beiden moeten blijvenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef robmmad16 het volgende:
Van alle mannen blijft Guido toch de interessantste in dit hele gebeuren en op een of andere manier ook de sympathiekste als je het mij vraagt. Servio staat op een goede tweede plaats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |