Stiekem hebben ze allemaal het geheim; ik kan geen week zonder mijn vriendengroep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ze kunnen beter de programmanaam veranderen in "Wie wil het er eerst naar huis!"
Ja viel me ook op ging over Monique.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Wat ik trouwens gisteravond typisch vond, is dat Laura en Guido in gesprek waren, dat hij er nogal mee zat dat zijn vriendin dit allemaal kon zien.
Laura er hem van verzekerde dat ze dit echt wel zou snappen.
En toen zei ze, het is wat anders voor Monique of Aafke (ben ik effe kwijt) want dat die relatie thuis al niet goed zat.
Nou lekker om dat effe voor tv te zeggen.
Daarna weer verzekeren tegen Guido, nee de programmamakers proberen je niet te naaien door je thuissituatie te verknallen.
Maar dat deed ze net dus lekker zelf met die statement over Monique/Aafke
Staat er in haar profiel dat ze een relatie heeft dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja viel me ook op ging over Monique.
Ja en die gast van joanna heeft het probleem in portugal zitten en loopt nu de blommekes buiten te zetten .quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Joanna heeft zelf al meerdere keren aangegeven ''problemen thuis'' te hebben
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en die gast van joanna heeft het probleem in portugal zitten en loopt nu de blommekes buiten te zetten .
Weet ik niet maar niet zo handig van Laura om die inside info van Monique te herhalen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Staat er in haar profiel dat ze een relatie heeft dan?
Guido heeft al gejankt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef muzas het volgende:
Nu guido nog en dan hebben alle vrouwen gejankt
heeft hij toch al gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef muzas het volgende:
Nu guido nog en dan hebben alle vrouwen gejankt
On stream bedoel je? Ja, dat is idd niet heel netjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Weet ik niet maar niet zo handig van Laura om die inside info van Monique te herhalen..
ze krijgen inderdaad weinig tot niks te doen dramaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Dus dan willen er al 5 mensen naar huis! Redactie DOE IETS! Geef ze een opdracht! Ze vervelen zich ZIEK en gaan allemaal malen over thuis, zometeen is iedereen weg en stort t programma sowieso in. Guido, Joanna, Servio, Sofia, en misschien Laura... Dan ben je het merendeel van je spelers kwijt, en veel van de smaakmakers van het programma bovendien...
Ze draaien nu met kunde zelf het programma de nek om bij Net5. DOE IETS! Rode telefoon, opdracht, nieuwe clue's, IETS!!!
Inderdaad zeg, het begint me nu te irriteren. Steeds dat gejank over heimweequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
het is onderhand de show... wie heeft het eerste 25 keer gejankt.
Je kunt met 14 man natuurlijk ook zelf wat ludieks verzinnen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ze krijgen inderdaad weinig tot niks te doen drama
Jup, het lijkt wel of ze niet willen dat dit programma ergens heen gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Dus dan willen er al 5 mensen naar huis! Redactie DOE IETS! Geef ze een opdracht! Ze vervelen zich ZIEK en gaan allemaal malen over thuis, zometeen is iedereen weg en stort t programma sowieso in. Guido, Joanna, Servio, Sofia, en misschien Laura... Dan ben je het merendeel van je spelers kwijt, en veel van de smaakmakers van het programma bovendien...
Ze draaien nu met kunde zelf het programma de nek om bij Net5. DOE IETS! Rode telefoon, opdracht, nieuwe clue's, IETS!!!
Off stream gaat een beetje lastigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
On stream bedoel je? Ja, dat is idd niet heel netjes.
Treintje vormen en de achterste heeft de stop in zijn hand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je kunt met 14 man natuurlijk ook zelf wat ludieks verzinnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |