Ik wist ook niet dat ik ze had laten liggen maar hoorde het op de stream van Aafke en Cynthia...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
gerard zei dat je niks had laten liggen dacht ik gehoord te hebben.
misschien heeft cynthia ze gejat
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef jurien het volgende:
[..]
Das waar ook, correctie:
1 Kameleon
1 Vleermuis
1 Paard
Stuk of wat dier-achtige sculpturen
...en 1 echt spinnetje
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
kolere weer 24 uur aanvragen, wordt dat nou het hot item elke dag
Neen, sanctie volgtquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef toxikon het volgende:
HAllo, islaura bij Guidette wakker geworden?
neej,quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef toxikon het volgende:
HAllo, islaura bij Guidette wakker geworden?
Servio, die zit eraan te denken naar huis te gaan, iets van hij houd veel van zijn vent thuis en wil ff bellen, zit denk ik een beetje met zich zelf in de knoop.quote:
Lol ik ben benieuwd hehehehe, vandaag maar een vrije dag genomen, kut stream vanacht ook.quote:
Zijn er al 5 van de 14 die naar huis willen gaan dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Servio, die zit eraan te denken naar huis te gaan, iets van hij houd veel van zijn vent thuis en wil ff bellen, zit denk ik een beetje met zich zelf in de knoop.
joanna en guido ook al. wel veel verwende kinders daarquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Servio, die zit eraan te denken naar huis te gaan, iets van hij houd veel van zijn vent thuis en wil ff bellen, zit denk ik een beetje met zich zelf in de knoop.
Gemist denk ik, doet ie anders wel altijd douchen in de ochtend denk dat ie eerder twee keer per dag doucht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja oke, fris jezelf dan wel even op inderdaad. Maar dat heb ik Gerard ook niet zien doen. Of heb ik dat nou gemist?
Joanna heeft zelf al meerdere keren aangegeven ''problemen thuis'' te hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Wat ik trouwens gisteravond typisch vond, is dat Laura en Guido in gesprek waren, dat hij er nogal mee zat dat zijn vriendin dit allemaal kon zien.
Laura er hem van verzekerde dat ze dit echt wel zou snappen.
En toen zei ze, het is wat anders voor Monique of Aafke (ben ik effe kwijt) want dat die relatie thuis al niet goed zat.
Nou lekker om dat effe voor tv te zeggen.
Daarna weer verzekeren tegen Guido, nee de programmamakers proberen je niet te naaien door je thuissituatie te verknallen.
Maar dat deed ze net dus lekker zelf met die statement over Monique/Aafke
Monique roept dat zelf heel de tijd dus is algemeen bekendquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Wat ik trouwens gisteravond typisch vond, is dat Laura en Guido in gesprek waren, dat hij er nogal mee zat dat zijn vriendin dit allemaal kon zien.
Laura er hem van verzekerde dat ze dit echt wel zou snappen.
En toen zei ze, het is wat anders voor Monique of Aafke (ben ik effe kwijt) want dat die relatie thuis al niet goed zat.
Nou lekker om dat effe voor tv te zeggen.
Daarna weer verzekeren tegen Guido, nee de programmamakers proberen je niet te naaien door je thuissituatie te verknallen.
Maar dat deed ze net dus lekker zelf met die statement over Monique/Aafke
Dus dan willen er al 5 mensen naar huis! Redactie DOE IETS! Geef ze een opdracht! Ze vervelen zich ZIEK en gaan allemaal malen over thuis, zometeen is iedereen weg en stort t programma sowieso in. Guido, Joanna, Servio, Sofia, en misschien Laura... Dan ben je het merendeel van je spelers kwijt, en veel van de smaakmakers van het programma bovendien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |