Op afstand is dit makkelijk lullen natuurlijk. Kan me voorstellen dat het lastig is hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Stranger het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het zo lastig is samen te slapen.
Laura kruipt halverwege de nacht bij Guido in bed en vertelt de volgende dag tegen de bewoners dat ze niet kon slapen, zich eenzaam voelde en troost van Guido nodig had. Guido als zorgzaam persoon weet dat ze het lastig heeft en brengt haar de volgende dag een ontbijtje op bed om haar op te vrolijken.
Case closed.
Guido wil dat nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Stranger het volgende:
Laura kruipt halverwege de nacht bij Guido in bed en vertelt de volgende dag tegen de bewoners dat ze niet kon slapen, zich eenzaam voelde en troost van Guido nodig had. Guido als zorgzaam persoon weet dat ze het lastig heeft en brengt haar de volgende dag een ontbijtje op bed om haar op te vrolijken.
Case closed.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! geeft 10x een reclameloos stream-abo weg.
In een slangekuil leg je dat niet zo makkelijk op die manier uit men gaat er toch wat van denken met alle problemen van dien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Stranger het volgende:
Case closed.
Is dat trouwens die jezelf kan bedienen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! geeft 10x een reclameloos stream-abo weg.
Dat maakt niet uit want die ziet toch geen kip meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu nog even afwachten hoe onsamenhangend dit in de uitzendingen wordt verwerkt.
Het gaat imo ook niet zozeer om dat slapen en ontbijtje maar wat is de volgende stap en de volgende en de volgende.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef kaos- het volgende:
[..]
Op afstand is dit makkelijk lullen natuurlijk. Kan me voorstellen dat het lastig is hoor.
Zitten er ook kippen in deze RLS?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want die ziet toch geen kip meer.
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gaat imo ook niet zozeer om dat slapen en ontbijtje maar wat is de volgende stap en de volgende en de volgende.
da was weer te makkelijk geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef Olga het volgende:
oh en ze hadden gewoon twee vrijgezellen dit geheim moeten geven mi
Ja Alex en Laura, dan lagen ze nu nog in bedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef Olga het volgende:
oh en ze hadden gewoon twee vrijgezellen dit geheim moeten geven mi
ik ben blij met mijn UPCquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ik ben zo blij met mijn ziggo :p
Als je dat hebt dan moet je om het uur douchen. Betere deo nemen helpt vaker wel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
Wel smerig zeg, Gerard douched alleen in de na-middag/avond. Moet je z'n oksels nu zien.
Weet je het zeker? Binnen 2 weken in 1 bed moeten slapen terwijl je niet eens een relatie hebt en dus moet faken, is best snel en ik denk dat dit niet goed in de groep valt ongeacht de omstandigheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
da was weer te makkelijk geweest
Heel even in de douche geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen! Hebben Laura & Guido uberhaupt al tegen elkaar gesproken vanochtend?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
Wel smerig zeg, Gerard douched alleen in de na-middag/avond. Moet je z'n oksels nu zien.
juistquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Binnen 2 weken in 1 bed moeten slapen terwijl je niet eens een relatie hebt en dus moet faken, is best snel en ik denk dat dit niet goed in de groep valt ongeacht de omstandigheden.
Dan moet je gewoon denken, dat zie ik dan wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gaat imo ook niet zozeer om dat slapen en ontbijtje maar wat is de volgende stap en de volgende en de volgende.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Gert het volgende:
Dat maakt niet uit want die ziet toch geen kip meer.
Ja oke, fris jezelf dan wel even op inderdaad. Maar dat heb ik Gerard ook niet zien doen. Of heb ik dat nou gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd![]()
Voor ik naar bed ga, ga ik douchen en smorgens gewoon een natte lap her en der...
* Ireth heeft ooit eens met bevroren haar bij een bushalte gestaan 's morgens om half 7...is geen pretje...
Hahaha, echt? Toen we sigaretten kregen wilde hij ze gewoon maar weggeven en ontkende hij tegen mij dat hij ze had meegenomen ter ondersteuning van zijn strategie. Nu er nicotine tekort dreigt, zijn de peukies weer een hot item?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef taxisjoof het volgende:
gerard probeert aafke te paaien met sigarettjes
als je beide geen relatie hebt hoeft dat bed delen toch niet zo een probleem te zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Binnen 2 weken in 1 bed moeten slapen terwijl je niet eens een relatie hebt en dus moet faken, is best snel en ik denk dat dit niet goed in de groep valt ongeacht de omstandigheden.
jij hebt ze me naar huis genomen, smiechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Hahaha, echt? Toen we sigaretten kregen wilde hij ze gewoon maar weggeven en ontkende hij tegen mij dat hij ze had meegenomen ter ondersteuning van zijn strategie. Nu er nicotine tekort dreigt, zijn de peukies weer een hot item?
Mooi die Gerard!
rightquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Hahaha, echt? Toen we sigaretten kregen wilde hij ze gewoon maar weggeven en ontkende hij tegen mij dat hij ze had meegenomen ter ondersteuning van zijn strategie. Nu er nicotine tekort dreigt, zijn de peukies weer een hot item?
Mooi die Gerard!
Wie is daar niet 'raar'quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef Darakka het volgende:
Wat is Philip eigenlijk ook een rare vent..
Week 1 alleen een spinnetje gespot...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zitten er ook kippen in deze RLS?
En een vleermuis toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef jurien het volgende:
[..]
Week 1 alleen een spinnetje gespot...
Oe dat zou mijn geheim al gelijk naar buiten gebracht hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef jurien het volgende:
[..]
Week 1 alleen een spinnetje gespot...
vind Gerard een smoezelige man, ook steeds die handen door het haar, en het lijkt zo vet dat haar nee, niet echt verzorgt ziet hij eruitquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja oke, fris jezelf dan wel even op inderdaad. Maar dat heb ik Gerard ook niet zien doen. Of heb ik dat nou gemist?
Precies, dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Gerard een smoezelige man, ook steeds die handen door het haar, en het lijkt zo vet dat haar nee, niet echt verzorgt ziet hij eruit
Gewoon twee pakjes daar laten liggen he... pakjes uit mijn eigen slof. Wel de laatste aansteker meegenomen. De andere twee waren zoek....quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij hebt ze me naar huis genomen, smiechthad ze lekker daar gelaten voor die zielige kinders
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook.
gerard zei dat je niks had laten liggen dacht ik gehoord te hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef jurien het volgende:
[..]
Gewoon twee pakjes daar laten liggen he... pakjes uit mijn eigen slof. Wel de laatste aansteker meegenomen. De andere twee waren zoek....
Ik zie een missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
zie en hoor vooral dat Katrien Duck ook gitaarles nodig heeft, gooi dat ding toch eens het zwembad in of beter verbrand het ritueel vannacht, gewoon de fik erin
Das waar ook, correctie:quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie een missie.
Het liefst voor Karim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |