Lol klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Off stream gaat een beetje lastig![]()
(alhoewel, met al die streamlocks is die kans ook nog erg groot volgens mij)
Dan gaat deze zinssnede in werking:quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ze krijgen inderdaad weinig tot niks te doen drama
Als ze niet genoeg te doen hebben gaan ze malen en zenuwachtig worden.quote:Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
WIDM gaat sowieso voor SST.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
In feite is dit programma onze tijd niet waard. Morgenavond lekker naar Wie is de Mol kijken, daar valt echt wel wat te beleven. Kan je van dit programma dus niet zeggen.
Hij mist z'n neptieten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef Darklight het volgende:
Waarom jankt die nou dan? Mist die zn drugs?
YEp dit is wel heel erg tam en preuts voor een RLS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef Flashbox het volgende:
Programma zit gewoon bij de verkeerde zender, het lijkt wel of we naar de EO zitten te kijken.
Kan ie Guido niet inhuren voor een nachtje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef gniffie het volgende:
servio jankt. hij mist zjin dikke piemel thuis
Donderdagavond was niet de beste keuze voor de liveshow. Er is dan zoveel leuks op de tv. WIDM is een absolute topper (baal nog steeds dat kooijemans 'm niet is), en iedereen die voetbal interessant vind kijkt liever naar de nederlandse clubs in europa.quote:
Alles kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ie Guido niet inhuren voor een nachtje?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef gniffie het volgende:
servio jankt. hij mist zjin dikke piemel thuis
dat is de oplossing.... guido's nieuwe gehiem... aangezien die van hem al heeft verteld...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ie Guido niet inhuren voor een nachtje?
Geen leuke missiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef toxikon het volgende:
Op papier is het een goeie casting maar waar is het fout gegaan?
Teveel eenheidsworst, te weinig inhoud.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef toxikon het volgende:
Op papier is het een goeie casting maar waar is het fout gegaan?
Hij heeft nog wat troeven achter de hand, nou het lijkt me zeker tijd om die er eens in te gooien danquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef toxikon het volgende:
Zeg maar vast toedeledoki tegen sstnl:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uut-dieptepunt.dhtml
Een nog grotere Japio, met niet 1 maar 3 flessen Goldstrike op 1 avond...en gaaan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef RiftNL het volgende:
Zendermanager Alphons Martens van Net 5 ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. "Er is geen reden voor paniek. Het publiek moet de mensen in het huis nog leren kennen." Volgens de zenderbaas zijn er altijd mogelijkheden om met meer sensatie aandacht te genereren. "Oh ja hoor, ik heb nog wel wat troeven achter de hand.
Klopt, maar er blijven niet veel dagen over dat het wel goed kan. Ze willen het een beetje aan het eind van de week houden, en vrijdag is dan de moeite niet. Zaterdag ook niet, Zondag is nu ook te druk, en Woensdag lijkt me dan weer te vroeg.. En ik schrok er ook wel van dat Kooijmans er uitlag inderdaad, die deed wel erg verdacht af en toe. Maar dat doet Art in mijn ogen nu nog erger.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Donderdagavond was niet de beste keuze voor de liveshow. Er is dan zoveel leuks op de tv. WIDM is een absolute topper (baal nog steeds dat kooijemans 'm niet is), en iedereen die voetbal interessant vind kijkt liever naar de nederlandse clubs in europa.
Geloof mij geef het nog 1-2 wekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een nog grotere Japio, met niet 1 maar 3 flessen Goldstrike op 1 avond...en gaaan...
Ik ben een middelmatige klaverjasser maar het lijkt me al 3 dagen tijd om die troefkaarten uit te spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef RiftNL het volgende:
Zendermanager Alphons Martens van Net 5 ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. "Er is geen reden voor paniek. Het publiek moet de mensen in het huis nog leren kennen." Volgens de zenderbaas zijn er altijd mogelijkheden om met meer sensatie aandacht te genereren. "Oh ja hoor, ik heb nog wel wat troeven achter de hand.
Lol ze zijn net 10 dagen bezig.... Was bij Big Brother ook niet en bij De Gouden Kooi en de Bus ook niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik ben een middelmatige klaverjasser maar het lijkt me al 3 dagen tijd om die troefkaarten uit te spelen.
Juist, krijg je meteen gezeik in de keetquote:
Liever niet, Toetanchamon is toch al jaren dood?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef Darakka het volgende:
Morgenavond word de live show gepresenteerd door een naakte Renate Verbaan.
Dit soort troeven werken inderdaad wel!
Komt er iig wat leven in dat huis daar, nu is het saaier dan saaiquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom
Dan kijk ik niet meer hoorOp een gegeven moment vond ik DGK niet meer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |