FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Wat is er mis mee?quote:
Te genuanceerdquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was tijdens de quiz ook heel luidruchtig en vrolijk.
Je ruikt Orgie en je bent gelijk weer aan het posten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Orgie en ik wist al meteen dat Bommert dit topicje gefabriekt had
Omdat ze een brede muzieksmaak heeft?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef houdoeken het volgende:
Monique kan toch onmogelijk hoogbegaafd zijn...![]()
Dan is het in ieder geval even stilquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Darklight het volgende:
Tijd dat de drank die keeltjes ingaat
Dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je ruikt Orgie en je bent gelijk weer aan het posten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dit topic had "bommelding"moeten heten
Meer omdat ze op een kinderlijke manier alle nummers aankondigt en vervolgens de hele kamer vult met haar schelle stem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze een brede muzieksmaak heeft?
Vals zingende sekreten , dat wel....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Verneukeratieve TT![]()
Ik zie nog geen drank of tieten, kom over een uurtje wel weer eens kijken.
Ik denk dat ze zich naast al die hoerige blote jurkjes ook erg ongemakkelijk voelt in haar hobbezak....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Alhoewel ik meeleef met Sharon is deze jurk afschuwelijk, zouden de andere dames haar niet kunnen meta-foseren...style by jury.......het is geen lelijke dikzak, ze is stevig maar heeft wel vormen. Dit maakt ouwelijk, lelijk en vormeloos.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Verneukeratieve TT![]()
Ik zie nog geen drank of tieten, kom over een uurtje wel weer eens kijken.
whahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Like A Virgin en dan inzoomen op Aafke
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is 't wachten op?
* alleen tv kijkt, de dames dus
Alle doppen zitten er nog op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |