ja vond het niet tegenvallen viel mij meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Sharon kan best fijn zingen overigens!

Sofie? Wies da?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind eigenlijk stiekem dat Sofie een mooi gezicht heeft

quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iemand die voordoet hoe je moet klappen in een studio

Sloot drank erin ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht een geheime missie voor tijdens het feest!

quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die het slappe gelul zat zijn

quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zeg maar de opstart-chick voor kerels

Nu weten wij het ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind eigenlijk stiekem dat Sofie een mooi gezicht heeft

sharon ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Robbiedd het volgende:
Monique kent wel heel veel teksten valt me op.

Als er al make up nodig is omdat een gezicht mooi te vinden ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sofie? Wies da?
Maar ik vind het ook.Iets minder bleek, beetje make-up en ik vind haar mooi. Ander kapsel maakt ook enorm verschil denk ik.

...óf de opstart-chico voor kerels ;-)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zeg maar de opstart-chick voor kerels

ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Sharon haar geheim is dat ze lisa van xfactor is

Flugel... Je hebt nu verbinding met internet.... Daar heb je ook streams....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
serieus?
Darn, ik kan sowieso niet kijken omdat lief de afstandsbediening in beslag heeft genomen

Zeker! en weet veel van muziek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Sharon kan best fijn zingen overigens!

quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |