Ah ja, dus dan is het weer mijn schuldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmorgen op het werk hadden we het er nog over dat Amsterdammers het hier komen verneuken, omdat ze alleen daarvoor hier komen.
Nee maar jij komt toevallig daar vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, dus dan is het weer mijn schuld![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je moet altijd aan mij denken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je moet altijd aan mij denken
Wat een rampquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:39 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een feest.
enige domper is dat net een gast is afgevoerd met slagaderlijke bloeding. maargoed, eigen schuld, dikke bult
Terrasje pakken op de markt, totdat het sluit? Daarna, als mensen al lekker aangeschoten zijn, boeit het denk ik niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef bijdehand het volgende:
Als ik zo op een zaterdagavond uit wil, met mensen van buiten Den Bosch, waar kan ik dan het beste heen?
Wat een onzin man. Er is toch niks mis mee een keer een avondje te zuipen... Andere mensen doen dat in het weekend, ik draai het om. Studeren en uitrusten in het weekend, en dan kan ik doordeweeks elke avond vrij pakken om leuke dingen te doen en te sporten. Mijn studie is een fulltime baan hoor. Als ik er niet 40 uur per week in steek dan haal ik het niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef FedExpress het volgende:
moggel!
KK, studenten als jij zorgen er nou voor dat studenten bekend staan als luie, lamme, zuipende krengen die hun studiebeurs voor zuipen gebruiken en verder geen reet uitvoeren. Thanks man
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Er is toch niks mis mee een keer een avondje te zuipen... Andere mensen doen dat in het weekend, ik draai het om. Studeren en uitrusten in het weekend, en dan kan ik doordeweeks elke avond vrij pakken om leuke dingen te doen en te sporten. Mijn studie is een fulltime baan hoor. Als ik er niet 40 uur per week in steek dan haal ik het niet.
Ik ga ook echt heel vaak gewoon lekker een biertje doen, en dan wordt het vaak laat, maar dat is 's-avonds en 's-nachts. Overdag studeer ik gewoon. Dit ritme gaat me ook echt wel opbreken vroeg of laat, maargoed, dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentDat jij 40 uur aan je studie besteed kan ik niet ruiken
Nu nog wel. Als ik 2ejaars ben kan ik dus leuke commissies doen. En het is daar gewoon altijd gezellig, want er zijn altijd wel wat mensen die je kent, dus je kunt ook altijd je verhaal of whatever gewoon kwijtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het enige voordeel aan die vereniging is is dat je er ten alle tijde bier kunt drinken?
]quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nu nog wel. Als ik 2ejaars ben kan ik dus leuke commissies doen. En het is daar gewoon altijd gezellig, want er zijn altijd wel wat mensen die je kent, dus je kunt ook altijd je verhaal of whatever gewoon kwijt
Lekkur bier zuipuh en brak in je bed blijven hangen tot 3 uur 's middags a la de Lullo'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
]
en wat moet ik me voorstellen bij die commissies? Het nut van die studentenverenigingen is me namelijk altijd ontgaan
Ik heb lang niet altijd veertig uur tijd aan mn studie besteed denk ik. Heb er daardoor wel mooi bestuurswerk enzo naast kunnen doen. Iets wat ik nu niet meer zou doen met die aankomende boetes enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentDat jij 40 uur aan je studie besteed kan ik niet ruiken
Ik heb nu 'bestuursrecht'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar je hebt 'bestuurswerk' en 'bestuurswerk' natuurlijk
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?
Tuxxx, wat doe je onder het account van Fed?quote:
Hou mij erbuiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tuxxx, wat doe je onder het account van Fed?
Dat is wel een vloek ja. Zelfs je beste beslissingen worden door de tegenpartij als kut afgedaan. Maar daar gaat bestuursrecht niet echt over. Wat een KUTvak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?
Het nut is gewoon om een plek voor gezelligheid te zijn voor de leden. En die functie wordt ook prima vervuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
]
en wat moet ik me voorstellen bij die commissies? Het nut van die studentenverenigingen is me namelijk altijd ontgaan
Kijk dat klinkt dan als een vereniging idd waar je wat mee kunt, maar dat hangt dan vooral samen met de opleiding die je doet lijkt me. Ik kan dan alleen maar spreken voor de 'verenigingen' van de HIO waar ik zat maar dat waren gewoon veredelde zuipclubben met nog net een kascommisie om te weten hoeveel geld ze hadden voor bier en feesten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het nut is gewoon om een plek voor gezelligheid te zijn voor de leden. En die functie wordt ook prima vervuld.Wat je je eigenlijk moet voorstellen bij een grote vereniging is dat het in feite een bedrijf is zonder winstoogmerk. Het wordt in ieder geval als een bedrijf gerund. Mijn vereniging heeft elk jaar bijvoorbeeld een omzet van dik 3 miljoen euro (geen winst verder). Er moet echt van alles gebeuren elk jaar en dat wordt dus allemaal door de leden zelf gedaan. En dat zijn dus die commissies. En je kan wel zeggen dat het bullshit is dat het leuk op je cv staat, maar dat is dus echt niet zo. Als je op je cv kunt zetten dat je een jaartje bestuur hebt gedaan van een "bedrijf" dat dik 3 miljoen omzet draait, dan helpt je dat echt wel bij het vinden van een leuke baan. Zelfde geldt voor de iets lagere, maar daarom niet minder belangrijke commissies.
En ja, er zijn ook wel onzincommissies, zoals barcommissie, dat is dus gewoon tappen. Maar iedereen moet laag beginnen. Het is daar hetzelfde als in het bedrijfsleven, als je iets wil bereiken, dan moet je onderaan beginnen en enigszins capabel zijn en goed kunnen netwerken.
Het is nog steeds een veredelde zuipclub. Maar het is gewoon zo groot dat er ook superveel leuke dingen naast worden georganiseerd. En aangezien ik een technische opleiding doe, heb ik daar hartstikke veel aan, aangezien techneuten nogal snel gelabeld worden en een lekker standaard baantje krijgen en dat een of andere economiestudent die mooie functie krijgt, terwijl die van toeten nog blazen weet over het betreffende product dat het bedrijf levert.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt dan als een vereniging idd waar je wat mee kunt, maar dat hangt dan vooral samen met de opleiding die je doet lijkt me. Ik kan dan alleen maar spreken voor de 'verenigingen' van de HIO waar ik zat maar dat waren gewoon veredelde zuipclubben met nog net een kascommisie om te weten hoeveel geld ze hadden voor bier en feesten.
Dat ligt er maar net aan hoe je je profileert natuurlijk een techneut met een vlotte babbel werkt zich al snel omhoog aangezien communicatief vaardige techneuten een zeldzaamheid zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is nog steeds een veredelde zuipclub. Maar het is gewoon zo groot dat er ook superveel leuke dingen naast worden georganiseerd. En aangezien ik een technische opleiding doe, heb ik daar hartstikke veel aan, aangezien techneuten nogal snel gelabeld worden en een lekker standaard baantje krijgen en dat een of andere economiestudent die mooie functie krijgt, terwijl die van toeten nog blazen weet over het betreffende product dat het bedrijf levert.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je je profileert natuurlijk een techneut met een vlotte babbel werkt zich al snel omhoog aangezien communicatief vaardige techneuten een zeldzaamheid zijn.
Weet er alles van
volgens mij zijn jullie meestal wel actief genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmpf, we weten niet wat we zullen gaan doen vandaag/het weekend..
Hele weekend luieren is ook natuurlijk aanlokkelijk, maar zo zijn wij niet aangelegd.
Wat te doen? Wie helpt ons aan een ideetje?
Omg Fed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie meestal wel actief genoeg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Door studenten zoals KK klinkt studeren aanlokkelijk.
Nah... zuipen en met mensen kletsen zijn 2 dingen die niet aan mij besteed zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Godzijdank zit jij op het dieptepuntquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Je verraad jezelf met je post icon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Neuh niet echt iets voor mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoor.
Maar ok, KK brengt dat wel op zijn eigen aparte manier
Ontelbaar, we zijn koningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T hoeveel reeksen hebben jullie inmiddels bij KPD?
Deeltijd is meer voor naast je werk enzo, dan maak je nogal weinig mee van het studentenleven etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen gaan studeren voor het zuipen en neuken. Doe dan deeltijd dan heb je i.p.v. 90euro stufi minimaal tien keer zoveel.
Goh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je verraad jezelf met je post icon.
Wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen! net ontbeten en zo m'n tas eens pakken om terug te vliegen naar NL (voor 3 dagen, dinsdag vlieg ik weer hierheen)
Ik had het gezien ja.quote:
Ow gawdquote:
Batman Arkham Asylum is ook vet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net even de nieuwe assassins creed gekocht, heb ik weer wat te gamen
Ik vind het echt wel vet maar waar ik me elke carnaval elke keer weer aan erger is van die mensen die overal AO van maken in plaats van gewoon normaal AA blijven zeggenquote:
Daar heb ik niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.Daarbinnen hangt ook nog allemaal shit.
Gadverquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
QFT x 1000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Ik ga uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Het liefst zou ik nu gaan slapen maar dat is eigenlijk best erg (vroeg). Wat een dilemma.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnVeel plezier alvast!
Ja. Weet nog begod niet waarheenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.Veel plezier alvast!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja wtfquote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Misschien Lalalaa ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Weet nog begod niet waarheenOf de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien Lalalaa ofzo?Of de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligIk ga altijd terrassen bij de B&B
Midden op de markt is datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
Duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
sowieso bagels en beansquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.hipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Die daar op de hoek, die grote, die rekenen kkveel voor een wodka jusquote:
Allemaal nog nooit op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Alsof rijstepap hip is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit op.Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Niet hip nee maar wel niet te vreten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof rijstepap hip is.Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet hip nee maar wel niet te vreten.
Hip? Volgens mij mis ik wat (of ik ben ineens 'hip' wat ik me niet voor kan stellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Wtf wat zijn hipsters?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door BarrieButsers op 20-02-2011 22:27:53 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Eetbare lingeriequote:?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoorquote:
QFT!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac
~Si vis amari, ama~![]()
Je bent starbucks vergeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
Scherpquote:
Maar aangezien ik geen koffie drink (en er bijna geen SB in nl is) heb ik daar geen mening over
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.Ik ben het nog nooit zo eens geweest met jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
dat soort mensen.
De laatste tijd zie je ook steeds meer mannen in laarzen/uggs.
Oh nice, zal het maar eens uitproberen dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.
Goedemorgen trouwens.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Wil jij m'n hipster zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoor
Dat komt omdat homo's zelfverzekerder zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De laatste tijd zie je ook steeds meer mannen in laarzen/uggs.
Bij de B&B moet je niet lunchen hequote:Op zondag 20 februari 2011 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nice, zal het maar eens uitproberen dan.
Goedemorgen trouwens.maar op de parade bestel je zo een uitsmijter, en dan krijg je zo'n heel bord vol met eten
De laatste die ik met uggs heb gezien was niet eens homo.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat komt omdat homo's zelfverzekerder zijn(minuut daarna stond tie met zn vriendin te zoenen) Hoogstens bi dus.
En het lijkt mij dat echt niet alle homo's zelfverzekerd zijn. Misschien zo'n Gordon type maar verder.
Ohquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de B&B moet je niet lunchen hemaar op de parade bestel je zo een uitsmijter, en dan krijg je zo'n heel bord vol met eten
Die tosti's zijn daar ook zo lekker. Of bossche bollen.
Omdat het nog geen carnaval is.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom is de TT niet Oeteldonk #96Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Probeer dat eens te onderbouwen met argumentenquote:
kankergroot, die dingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de B&B moet je niet lunchen hemaar op de parade bestel je zo een uitsmijter, en dan krijg je zo'n heel bord vol met eten
Echt een dinerbord vol gewoon, met een stuk of 4 eieren.
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo eens geweest met jouIk word er helemaal emotioneel van.
Hij haalt het echt niet hierbij:quote:
Ik denk het juist wel. Volgens mij heb je behoorlijk wat zelfvertrouwen nodig om uit de kast te komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De laatste die ik met uggs heb gezien was niet eens homo.(minuut daarna stond tie met zn vriendin te zoenen) Hoogstens bi dus.
En het lijkt mij dat echt niet alle homo's zelfverzekerd zijn. Misschien zo'n Gordon type maar verder.
Maar niet alle homo's brengen dat naar buiten. Er zijn er ook die voor de gemakkelijke weg kiezen en dan met kinderen en een (ex)vriendin zitten. En misschien na jaren het eindelijk durven. Weet niet of onzekerheid onder geen zelfvertrouwen valt maar denk dat sommige homo's er echt wel over inzitten of het geaccepteerd en hoe ermee omgegaan wordt. En dan kunnen ze nog zo zelfverzekerd zijn. Maargoed zo denk/vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Volgens mij heb je behoorlijk wat zelfvertrouwen nodig om uit de kast te komen.
Dan zijn ze dus niet zelfverzekerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar niet alle homo's brengen dat naar buiten. Er zijn er ook die voor de gemakkelijke weg kiezen en dan met kinderen en een (ex)vriendin zitten. En misschien na jaren het eindelijk durven. Weet niet of onzekerheid onder geen zelfvertrouwen valt maar denk dat sommige homo's er echt wel over inzitten of het geaccepteerd en hoe ermee omgegaan wordt. En dan kunnen ze nog zo zelfverzekerd zijn. Maargoed zo denk/vind ik.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Your opinion.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus niet zelfverzekerd.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs: "Meest voorspelbare opmerking van het jaar" Gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof ik die nog niet hadquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs: "Meest voorspelbare opmerking van het jaar" Gewonnen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat klinkt goed, moet dat kosten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kankergroot, die dingen.Echt een dinerbord vol gewoon, met een stuk of 4 eieren.
http://www.cafehartvanbrabant.nl/pages/menu.htmlquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, moet dat kosten?
Daar ¤6,50.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Rest van het menu ziet er ook nog aardig eetbaar uit, niet vervelend
Goede locatie voor een meet
Dan klinkt niet alleen goed, dat IS goedquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, moet dat kosten?
Meet jij niet al heel vaak?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Rest van het menu ziet er ook nog aardig eetbaar uit, niet vervelend
Goede locatie voor een meetBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Dagelijks inderdaad, met allerhande mensen.quote:
Niet iedereen laat zich natuurlijk inmetselen als een kluizenaar
Ik dacht mensen die op fok zitten standaard. Jij bent maar raar dan, zomaar het gevaar opzoeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dagelijks inderdaad, met allerhande mensen.
Niet iedereen laat zich natuurlijk inmetselen als een kluizenaar
Ja idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht mensen die op fok zitten standaard. Jij bent maar raar dan, zomaar het gevaar opzoeken.
Buiten is het eng brrrrr....Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Kluizenaar zijn is dan nog beter.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd.
Buiten is het eng brrrrr....
QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd.
Buiten is het eng brrrrr...."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Maarreh een meet is wellicht wel een keer grappig ja...
De waar is dus al half bepaald? Nu nog de wanneer en wie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik mag niet meer komen van BB, want ik meet teveel blijkbaar
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ga maar lekker hoor, ik ga toch niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lijkt me wel lache.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Maarreh een meet is wellicht wel een keer grappig ja...
De waar is dus al half bepaald? Nu nog de wanneer en wiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga maar lekker hoor, ik ga toch niet._!
Ja dat kan dus niet he.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga maar lekker hoor, ik ga toch niet.
Jij wou niet naar de Maaspoort komen kruipen.quote:
Als ik kom lopen, kom je dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wou niet naar de Maaspoort komen kruipen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wou niet naar de Maaspoort komen kruipen.Beetje naar de bekende weg vragen dan hequote:
~Si vis amari, ama~![]()
Zonde van m'n broek andersquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Beetje naar de bekende weg vragen dan he
Als je komt lopen is het zonde van je schoenzolen.quote:Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Moet je uberhaupt een broek aan dan?quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je uberhaupt een broek aan dan?
~Si vis amari, ama~![]()
Goed ideequote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je uberhaupt een broek aan dan?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Blote voeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je komt lopen is het zonde van je schoenzolen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb altijd goeie ideeënquote:
Jurkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je uberhaupt een broek aan dan?Zonde van je voeten dan.quote:Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Nee, Fed is van de jurken. En niks zonde van m'n voeten. Alsof ik daar wat om geefquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jurk
[..]
Zonde van je voeten dan.
Hij kan van m'n buren wel wat soepjurken lenen hoor!quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Een rok dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, Fed is van de jurken. En niks zonde van m'n voeten. Alsof ik daar wat om geef
Je geeft niks om je moeten maar wel om je broek.
Ja weer zo'n goed idee Tux. Aanpassing van beide kanten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan van m'n buren wel wat soepjurken lenen hoor!
Boh, ik ben goed op dreef vanavond.
En ik ben over de 36k posts.
Goed gezopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boh, ik ben goed op dreef vanavond.
Voeten kosten geen geldquote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een rok dan?
Je geeft niks om je moeten maar wel om je broek.En die zijn wel vaker helemaal kapot geweest
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voeten kosten geen geldEn die zijn wel vaker helemaal kapot geweest
![]()
Nee vanmiddag een paar, maar da's allang weer weg.quote:
DEAL or NO DEAL?quote:
Wauw dan gaat het de goede kant op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee vanmiddag een paar, maar da's allang weer weg.
Dankuquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw dan gaat het de goede kant op.
Die kan ik echt niet inhalen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog maar een paar om Tong in te halen.
Waaraan?quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef FedExpress het volgende:
36K?! Tuxxx, wtfDoe je goed, haha.
Ik zit op 4356 (en nu dus 4366)Fail.quote:aantal posts: 4357 (gemiddeld 10 per dag)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Idd, ik zag het ook al.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Rot op man.quote:![]()
Thijs killed the topic.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
![]()
Ik heb even heel snel het topic doorgelezen.![]()
![]()
En een meet is prima, maar alleen als BDH, Fed, FTS en BB er ook zijn, anders is de gemiddelde leeftijd veels te hoog.
Of jij gaat je ineens heel volwassen gedragen, dat mag ook ;-)quote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef kutkabouter het volgende:
En een meet is prima, maar alleen als BDH, Fed, FTS en BB er ook zijn, anders is de gemiddelde leeftijd veels te hoog.
Goedemorgen trouwens stelletje stotneuzen! ;-)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het was vruug ja!"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Koekkoek!Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
![]()
weer een financiële aderlating, auto's en APK, slechte combinatie...
Waarom ga je met de auto danquote:Op maandag 21 februari 2011 08:44 schreef FedExpress het volgende:
moggel! lekker in de file naar Eindhoven
rij soms met n vriend van me mee. Die moet met de autoquote:hmm, dat is minder inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
weer een financiële aderlating, auto's en APK, slechte combinatie...
~Si vis amari, ama~![]()
quote:
Zie het als een Fok!-meet. Ik ben die groene en de rest zijn die bruine dingenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat groene beest is wel een baas.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kom jij dan zo uit de binnendieze omhoog gesprongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je zo groot?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie het als een Fok!-meet. Ik ben die groene en de rest zijn die bruine dingen
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best wel een kutgrap ja.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mooi dan dat ik niet de enige in dit topic ben met kutgrappen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zijn niets anders gewend van je.
Vulva kobold is dan die andere.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mooi dan dat ik niet de enige in dit topic ben met kutgrappen.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
En groen.quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
[..]
Letterlijke kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt heel veel zin om even een kloon te maken en te gaan baggeren, ik heb namelijk net inspiratie opgedaan voor een leuke kloon.Ik zit me echt in te houden.
Gewoon doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef kutkabouter het volgende:
Ik heb echt heel veel zin om even een kloon te maken en te gaan baggeren, ik heb namelijk net inspiratie opgedaan voor een leuke kloon.Ik zit me echt in te houden.
Wel even hier de naam posten zodat we kunnen lachen.
Dit dus. Of even PM'men omdat anders modjes gaan zeikenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Wel even hier de naam posten zodat we kunnen lachen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja, KK, maak nog een KutKloon
Ik heb al 20 kloons ofzo gemaakt in mijn hele fok-carrière.
Ik 2: Supersayan en bijdevoetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
Jezus.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
Dan maakt een meer ook niet uit.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef kutkabouter het volgende:
Dikke mensen die boos worden als
in dit topic trouwens, mensen die het niet begrijpen.
Van die vrouwen die vragen stellen als; maakt deze broek mij dik? En dan bij een eerlijk antwoord boos worden?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
[..]
Dat kan heul nie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
onderaan pagina 3, waar ik heb gepostquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Van die vrouwen die vragen stellen als; maakt deze broek mij dik? En dan bij een eerlijk antwoord boos worden?rond post 140 ofzo
Rond post 90 maargoed.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
onderaan pagina 3, waar ik heb gepostrond post 140 ofzo
Dat soort mensen moeten eigenlijk gewoon thuis blijven ja.
50 posts per paginaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rond post 90 maargoed.
Dat soort mensen moeten eigenlijk gewoon thuis blijven ja.
Wat is daar zo grappig aan, het is gewoon rond post 140quote:
Is niet grappig.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan, het is gewoon rond post 140
Rond deze tijd kunnen ze het beste de treinen stil leggen zodat er niet teveel volk van buitenaf komt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is niet grappig.
Rond deze tijd kunnen ze het beste de treinen stil leggen zodat er niet teveel volk van buitenaf komt.
En wat je ook zegt, het is altijd fout bij zo'n vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Van die vrouwen die vragen stellen als; maakt deze broek mij dik? En dan bij een eerlijk antwoord boos worden?
99% van de vrouwen zijn toch zo dom om dat soort vragen te stellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat je ook zegt, het is altijd fout bij zo'n vraag
'Maakt deze broek mijn kont dik?'quote:Op maandag 21 februari 2011 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
99% van de vrouwen zijn toch zo dom om dat soort vragen te stellen.
'Die broek heeft daar niks mee te maken, schat!'Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Enigste goede antwoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Maakt deze broek mijn kont dik?'
'Die broek heeft daar niks mee te maken, schat!'
'Ik kan je GARANDEREN dat die broek je niet dik maakt!'quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
![]()
quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Neen. Ik laat het even rusten tot de tijd daar is en ik niet meteen een permban krijg. Het betreft namelijk een familielid van een forum admin.quote:
Die dochter van Yvonne?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neen. Ik laat het even rusten tot de tijd daar is en ik niet meteen een permban krijg. Het betreft namelijk een familielid van een forum admin.
wat? nee? wat happened?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mogge! 'mag' straks weer naar Polen toe... voor een week deze keer
Nopes (schandalig genoeg) voor vakanties doe ik daar altijd wel moeite voor moet ik zeggen.
Wel begrepen dat 'Goe' 'lul' betekend in het Pools dus 'Goedemorgen' kwam een beetje vreemd over daar
Ik ben er nog nooit geweest dus missen zal ik 'm niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Belastingfraude bij Turkse bakkers aangepakt
Nou daar gaat 'Gully' bij ons onder
O regelmatig eigenlijk... bruin brood voor ¤1.20 ideaal
NEEEEEEEE!!!!NIET GULLY. Waar moeten al die stedelijk gymnasiasten dan hun ongezonde lunch halen nadat ze hun boterhammen hebben weggegooid.
![]()
Jeugdherinneringen.
Haha, een Turks brood voor twee dagen of een racistische Turkse pizza, waarbij je als je allochtoon was a) meer vlees kreeg en b) eerder geholpen werdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef kutkabouter het volgende:
NEEEEEEEE!!!!NIET GULLY. Waar moeten al die stedelijk gymnasiasten dan hun ongezonde lunch halen nadat ze hun boterhammen hebben weggegooid.
![]()
Jeugdherinneringen.
Toen jij van school af was hadden ze ook döner. Man man man zoveel gegeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, een Turks brood voor twee dagen of een racistische Turkse pizza, waarbij je als je allochtoon was a) meer vlees kreeg en b) eerder geholpen werd
Toen zat ik nog op school hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toen jij van school af was hadden ze ook döner. Man man man zoveel gegeten.
Ja weetikveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op school hoor
1 jaar voor jou toch?quote:
Ja. Maar ik bedoelde meer van, weetikveel wanneer die döner er kwam.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Een tijd terug iig. Heb het daar niet zo veel gegeten want ik was het racistische een beetje beuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoelde meer van, weetikveel wanneer die döner er kwam.
Ik las het vanmiddag ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Geert Wilders komt naar de Sint-Jan.
Wanneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Geert Wilders komt naar de Sint-Jan.
De vraag wanneer die weer weg is is interessanter.quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Donderdag gaat tie een kaarsje aansteken.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja, van mij ook. Dankzij heb hebben we geen paars!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Van mij zou die wel mogen blijven.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Jij stemt SP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De vraag wanneer die weer weg is is interessanter.
Ik bedoel niet zijn politieke opvattingen, maar ik vind het gewoon een raar mannetje.quote:
Nou inderdaad. Dat zou echt een drama zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, van mij ook. Dankzij heb hebben we geen paars!
Maar je stemt SP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn politieke opvattingen, maar ik vind het gewoon een raar mannetje.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja. Ga ook op VVD stemmen in maartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat zou echt een drama zijn.
Ach alsnog beter dan GroenLinks of CU ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ga ook op VVD stemmen in maart
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach alsnog beter dan GroenLinks of CU ofzo.
Beter gewoon gelijk 80 zetels voor de PVV en de rest verdeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamer
PVV is mij te linksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beter gewoon gelijk 80 zetels voor de PVV en de rest verdeeld.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Alsof pvv rechts is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder rechts?pvv is populistisch. Dat is niet links en niet rechts, maar gewoon roepen wat de massa leuk vindt.
Dat houdt in linkse en rechtse standpunten, die vaak kant noch wal raken maar het goed doen bij de domme massa. Ik hoop toch niet voor je dat jij er ook voor gevallen bent.
Eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamerOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Liberaal, vrije economie. Immigratiebeleid van de PVV bepaald niet of het links of rechts is, vind ik. Kan me er wel in vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder rechts?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof pvv rechts is.pvv is populistisch. Dat is niet links en niet rechts, maar gewoon roepen wat de massa leuk vindt.
Dat houdt in linkse en rechtse standpunten, die vaak kant noch wal raken maar het goed doen bij de domme massa. Ik hoop toch niet voor je dat jij er ook voor gevallen bent.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof pvv rechts is.pvv is populistisch. Dat is niet links en niet rechts, maar gewoon roepen wat de massa leuk vindt.
Tuurlijk is tie niet uber rechts ofzo. En dat tie dingen roept wat andere willen horen is juist slim en goed.
"doen wat het volk wil". Zeker waar, maar hij kan niet DOEN wat het volk wil, hij kan het alleen vertellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?~Si vis amari, ama~![]()
Ik zie het zo: iemand die roept wat het volk wil, iemand die zoveel aandacht krijgt, daar kan je op een gegeven moment niet omheen. Dan moet je wel een oplossing vinden. Meestal is dat een niet-extreme oplossing waardoor een grote meederheid weer tevreden wordt gesteldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
"doen wat het volk wil". Zeker waar, maar hij kan niet DOEN wat het volk wil, hij kan het alleen vertellen
Klopt, maar je kunt je dus afvragen of het niet beter voor het volk is om te doen wat goed voor ze is op de lange termijn, en niet wat ze willen op de korte termijn. Het is wel kut dat je dan in principe een stuk vrijheid kwijtraakt maar dat moet dan maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?Het is slim, maar echt niet goed. Hij kan van alles roepen, maar hij kan het nooit waarmaken. Hetzelfde als Obama, die riep ook van alles. Wat heeft hij nu bereikt? Een of ander rudimentair gezondheidsstelsel en iets met Guantanamo, en een hele waslijst wat hij nog niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Tuurlijk is tie niet uber rechts ofzo. En dat tie dingen roept wat andere willen horen is juist slim en goed.
![]()
Volgens mij denkt het overgrote deel van de wilders stemmers zo. Goh, hij zegt leuke dingen, dus laat ik maar op hem stemmen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je moet zoiets ook de tijd geven. Verwachten dat alles op de schop gaat in een paar maanden/jaar is geen doen.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Volgens mij denkt het overgrote deel van de rest van de stemmers dat er geen problemen zijn met moslims en dat je alles op kan lossen dmv dialoog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het overgrote deel van de wilders stemmers zo. Goh, hij zegt leuke dingen, dus laat ik maar op hem stemmen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het overgrote deel van de wilders stemmers zo. Goh, hij zegt leuke dingen, dus laat ik maar op hem stemmen.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: