Ah ja, dus dan is het weer mijn schuldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmorgen op het werk hadden we het er nog over dat Amsterdammers het hier komen verneuken, omdat ze alleen daarvoor hier komen.
Nee maar jij komt toevallig daar vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, dus dan is het weer mijn schuld![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je moet altijd aan mij denken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je moet altijd aan mij denken
Wat een rampquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:39 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een feest.
enige domper is dat net een gast is afgevoerd met slagaderlijke bloeding. maargoed, eigen schuld, dikke bult
Terrasje pakken op de markt, totdat het sluit? Daarna, als mensen al lekker aangeschoten zijn, boeit het denk ik niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef bijdehand het volgende:
Als ik zo op een zaterdagavond uit wil, met mensen van buiten Den Bosch, waar kan ik dan het beste heen?
Wat een onzin man. Er is toch niks mis mee een keer een avondje te zuipen... Andere mensen doen dat in het weekend, ik draai het om. Studeren en uitrusten in het weekend, en dan kan ik doordeweeks elke avond vrij pakken om leuke dingen te doen en te sporten. Mijn studie is een fulltime baan hoor. Als ik er niet 40 uur per week in steek dan haal ik het niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef FedExpress het volgende:
moggel!
KK, studenten als jij zorgen er nou voor dat studenten bekend staan als luie, lamme, zuipende krengen die hun studiebeurs voor zuipen gebruiken en verder geen reet uitvoeren. Thanks man
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Er is toch niks mis mee een keer een avondje te zuipen... Andere mensen doen dat in het weekend, ik draai het om. Studeren en uitrusten in het weekend, en dan kan ik doordeweeks elke avond vrij pakken om leuke dingen te doen en te sporten. Mijn studie is een fulltime baan hoor. Als ik er niet 40 uur per week in steek dan haal ik het niet.
Ik ga ook echt heel vaak gewoon lekker een biertje doen, en dan wordt het vaak laat, maar dat is 's-avonds en 's-nachts. Overdag studeer ik gewoon. Dit ritme gaat me ook echt wel opbreken vroeg of laat, maargoed, dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentDat jij 40 uur aan je studie besteed kan ik niet ruiken
Nu nog wel. Als ik 2ejaars ben kan ik dus leuke commissies doen. En het is daar gewoon altijd gezellig, want er zijn altijd wel wat mensen die je kent, dus je kunt ook altijd je verhaal of whatever gewoon kwijtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het enige voordeel aan die vereniging is is dat je er ten alle tijde bier kunt drinken?
]quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nu nog wel. Als ik 2ejaars ben kan ik dus leuke commissies doen. En het is daar gewoon altijd gezellig, want er zijn altijd wel wat mensen die je kent, dus je kunt ook altijd je verhaal of whatever gewoon kwijt
Lekkur bier zuipuh en brak in je bed blijven hangen tot 3 uur 's middags a la de Lullo'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
]
en wat moet ik me voorstellen bij die commissies? Het nut van die studentenverenigingen is me namelijk altijd ontgaan
Ik heb lang niet altijd veertig uur tijd aan mn studie besteed denk ik. Heb er daardoor wel mooi bestuurswerk enzo naast kunnen doen. Iets wat ik nu niet meer zou doen met die aankomende boetes enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag alleen maar dat je aan het zuipen bentDat jij 40 uur aan je studie besteed kan ik niet ruiken
Ik heb nu 'bestuursrecht'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar je hebt 'bestuurswerk' en 'bestuurswerk' natuurlijk
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?
Tuxxx, wat doe je onder het account van Fed?quote:
Hou mij erbuiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tuxxx, wat doe je onder het account van Fed?
Dat is wel een vloek ja. Zelfs je beste beslissingen worden door de tegenpartij als kut afgedaan. Maar daar gaat bestuursrecht niet echt over. Wat een KUTvak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt het recht om te besturen, alles wat je besluit kan en zal tegen je worden gebruikt?
Het nut is gewoon om een plek voor gezelligheid te zijn voor de leden. En die functie wordt ook prima vervuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
]
en wat moet ik me voorstellen bij die commissies? Het nut van die studentenverenigingen is me namelijk altijd ontgaan
Kijk dat klinkt dan als een vereniging idd waar je wat mee kunt, maar dat hangt dan vooral samen met de opleiding die je doet lijkt me. Ik kan dan alleen maar spreken voor de 'verenigingen' van de HIO waar ik zat maar dat waren gewoon veredelde zuipclubben met nog net een kascommisie om te weten hoeveel geld ze hadden voor bier en feesten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het nut is gewoon om een plek voor gezelligheid te zijn voor de leden. En die functie wordt ook prima vervuld.Wat je je eigenlijk moet voorstellen bij een grote vereniging is dat het in feite een bedrijf is zonder winstoogmerk. Het wordt in ieder geval als een bedrijf gerund. Mijn vereniging heeft elk jaar bijvoorbeeld een omzet van dik 3 miljoen euro (geen winst verder). Er moet echt van alles gebeuren elk jaar en dat wordt dus allemaal door de leden zelf gedaan. En dat zijn dus die commissies. En je kan wel zeggen dat het bullshit is dat het leuk op je cv staat, maar dat is dus echt niet zo. Als je op je cv kunt zetten dat je een jaartje bestuur hebt gedaan van een "bedrijf" dat dik 3 miljoen omzet draait, dan helpt je dat echt wel bij het vinden van een leuke baan. Zelfde geldt voor de iets lagere, maar daarom niet minder belangrijke commissies.
En ja, er zijn ook wel onzincommissies, zoals barcommissie, dat is dus gewoon tappen. Maar iedereen moet laag beginnen. Het is daar hetzelfde als in het bedrijfsleven, als je iets wil bereiken, dan moet je onderaan beginnen en enigszins capabel zijn en goed kunnen netwerken.
Het is nog steeds een veredelde zuipclub. Maar het is gewoon zo groot dat er ook superveel leuke dingen naast worden georganiseerd. En aangezien ik een technische opleiding doe, heb ik daar hartstikke veel aan, aangezien techneuten nogal snel gelabeld worden en een lekker standaard baantje krijgen en dat een of andere economiestudent die mooie functie krijgt, terwijl die van toeten nog blazen weet over het betreffende product dat het bedrijf levert.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt dan als een vereniging idd waar je wat mee kunt, maar dat hangt dan vooral samen met de opleiding die je doet lijkt me. Ik kan dan alleen maar spreken voor de 'verenigingen' van de HIO waar ik zat maar dat waren gewoon veredelde zuipclubben met nog net een kascommisie om te weten hoeveel geld ze hadden voor bier en feesten.
Dat ligt er maar net aan hoe je je profileert natuurlijk een techneut met een vlotte babbel werkt zich al snel omhoog aangezien communicatief vaardige techneuten een zeldzaamheid zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is nog steeds een veredelde zuipclub. Maar het is gewoon zo groot dat er ook superveel leuke dingen naast worden georganiseerd. En aangezien ik een technische opleiding doe, heb ik daar hartstikke veel aan, aangezien techneuten nogal snel gelabeld worden en een lekker standaard baantje krijgen en dat een of andere economiestudent die mooie functie krijgt, terwijl die van toeten nog blazen weet over het betreffende product dat het bedrijf levert.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je je profileert natuurlijk een techneut met een vlotte babbel werkt zich al snel omhoog aangezien communicatief vaardige techneuten een zeldzaamheid zijn.
Weet er alles van
volgens mij zijn jullie meestal wel actief genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmpf, we weten niet wat we zullen gaan doen vandaag/het weekend..
Hele weekend luieren is ook natuurlijk aanlokkelijk, maar zo zijn wij niet aangelegd.
Wat te doen? Wie helpt ons aan een ideetje?
Omg Fed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie meestal wel actief genoeg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Door studenten zoals KK klinkt studeren aanlokkelijk.
Nah... zuipen en met mensen kletsen zijn 2 dingen die niet aan mij besteed zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Godzijdank zit jij op het dieptepuntquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Je verraad jezelf met je post icon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Neuh niet echt iets voor mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoor.
Maar ok, KK brengt dat wel op zijn eigen aparte manier
Ontelbaar, we zijn koningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T hoeveel reeksen hebben jullie inmiddels bij KPD?
Deeltijd is meer voor naast je werk enzo, dan maak je nogal weinig mee van het studentenleven etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen gaan studeren voor het zuipen en neuken. Doe dan deeltijd dan heb je i.p.v. 90euro stufi minimaal tien keer zoveel.
Goh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je verraad jezelf met je post icon.
Wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen! net ontbeten en zo m'n tas eens pakken om terug te vliegen naar NL (voor 3 dagen, dinsdag vlieg ik weer hierheen)
Ik had het gezien ja.quote:
Ow gawdquote:
Batman Arkham Asylum is ook vet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net even de nieuwe assassins creed gekocht, heb ik weer wat te gamen
Ik vind het echt wel vet maar waar ik me elke carnaval elke keer weer aan erger is van die mensen die overal AO van maken in plaats van gewoon normaal AA blijven zeggenquote:
Daar heb ik niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.Daarbinnen hangt ook nog allemaal shit.
Gadverquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
QFT x 1000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Ik ga uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Het liefst zou ik nu gaan slapen maar dat is eigenlijk best erg (vroeg). Wat een dilemma.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnVeel plezier alvast!
Ja. Weet nog begod niet waarheenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.Veel plezier alvast!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja wtfquote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Misschien Lalalaa ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Weet nog begod niet waarheenOf de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien Lalalaa ofzo?Of de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligIk ga altijd terrassen bij de B&B
Midden op de markt is datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
Duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
sowieso bagels en beansquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.hipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Die daar op de hoek, die grote, die rekenen kkveel voor een wodka jusquote:
Allemaal nog nooit op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Alsof rijstepap hip is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit op.Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: