Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien Lalalaa ofzo?Of de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver weg
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terras bij de kleine wereld is altijd gezellig
Midden op de markt is datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
Duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
sowieso bagels en beansquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
Die daar op de hoek, die grote, die rekenen kkveel voor een wodka jusquote:
Allemaal nog nooit op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Alsof rijstepap hip is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit op.Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Niet hip nee maar wel niet te vreten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof rijstepap hip is.Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet hip nee maar wel niet te vreten.
Hip? Volgens mij mis ik wat (of ik ben ineens 'hip' wat ik me niet voor kan stellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wtf wat zijn hipsters?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.
Eetbare lingeriequote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoorquote:
QFT!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
Je bent starbucks vergeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
Scherpquote:
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
Ik ben het nog nooit zo eens geweest met jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.
Oh nice, zal het maar eens uitproberen dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.
Wil jij m'n hipster zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoor
Dat komt omdat homo's zelfverzekerder zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De laatste tijd zie je ook steeds meer mannen in laarzen/uggs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |