Godzijdank zit jij op het dieptepuntquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Je verraad jezelf met je post icon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet alle mannelijke studenten zijn ze sexy als ik hoor.
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Neuh niet echt iets voor mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met studeren, zuipen ende neuqen hoor.
Maar ok, KK brengt dat wel op zijn eigen aparte manier
Ontelbaar, we zijn koningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T hoeveel reeksen hebben jullie inmiddels bij KPD?
Deeltijd is meer voor naast je werk enzo, dan maak je nogal weinig mee van het studentenleven etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Alleen gaan studeren voor het zuipen en neuken. Doe dan deeltijd dan heb je i.p.v. 90euro stufi minimaal tien keer zoveel.
Goh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je verraad jezelf met je post icon.
Wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen! net ontbeten en zo m'n tas eens pakken om terug te vliegen naar NL (voor 3 dagen, dinsdag vlieg ik weer hierheen)
Ik had het gezien ja.quote:
Ow gawdquote:
Batman Arkham Asylum is ook vet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net even de nieuwe assassins creed gekocht, heb ik weer wat te gamen
Ik vind het echt wel vet maar waar ik me elke carnaval elke keer weer aan erger is van die mensen die overal AO van maken in plaats van gewoon normaal AA blijven zeggenquote:
Daar heb ik niet echt op gelet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.Daarbinnen hangt ook nog allemaal shit.
Gadverquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo.
Rijstepap.Nog nooit zoiets smerigs gegeten.
QFT x 1000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai is dan wel weer goddelijk.
Ik ga uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Het liefst zou ik nu gaan slapen maar dat is eigenlijk best erg (vroeg). Wat een dilemma.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil ook uit maar al mijn matties die nog hier wonen hebben gisteren een stedelijk gym schoolfeest gehad. ()
![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar het een beetje gezellig is. Bedoeling is wel dat ik de locaties enzo bepaal omdat hun nog nooit in Den Bosch geweest zijnVeel plezier alvast!
Ja. Weet nog begod niet waarheenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ojee ze moeten nu wel op jou vertrouwen.Veel plezier alvast!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja wtfquote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Misschien Lalalaa ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Weet nog begod niet waarheenOf de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien Lalalaa ofzo?Of de Orangerie waar je voor 50 euro sushi en champagne hebt.
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar meteen naar de Parade lopen want anders is het zo ver wegOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terras bij de kleine wereld is altijd gezelligIk ga altijd terrassen bij de B&B
Midden op de markt is datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
Duurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat die daar op de hoek bij de markt? Die teringdure?Ik ga altijd terrassen bij de B&B
?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
sowieso bagels en beansquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.hipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Die daar op de hoek, die grote, die rekenen kkveel voor een wodka jusquote:
Allemaal nog nooit op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Alsof rijstepap hip is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit op.Maar valt wel in dezelfde categorie als rijstenpap.
Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: