Niet hip nee maar wel niet te vreten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof rijstepap hip is.Dat is al zo oud als de wereld En juist niet hip maar oerhollands en oubollig.
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet hip nee maar wel niet te vreten.
Hip? Volgens mij mis ik wat (of ik ben ineens 'hip' wat ik me niet voor kan stellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
Wtf wat zijn hipsters?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is waar. Die wraps zijn overigens best lekker, maar ik eet het principieel niet omdat hipsters.
Eetbare lingeriequote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoorquote:
QFT!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
Je bent starbucks vergeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Uggs![]()
nerdbrillen![]()
sushi![]()
mac![]()
Scherpquote:
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is B&B? Bagel and Beans? Zoja is daar een terras?
Ik ga in de zomer vaak naar het Hart, ideale menukaart.
Ik ben het nog nooit zo eens geweest met jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sowieso bagels en beanshipstervoer.
Zelfde geldt voor sushi's, wraps en andere hippe kutzooi
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29
zeg maar vrouwen met uggs en nerdbrillen die sushi eten in de starbucks terwijl ze op hun macbook hun facebook status updaten.
dat soort mensen.
Oh nice, zal het maar eens uitproberen dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bottles and Bites. Op de parade kan je overdag nog best goed lunchen.
Wil jij m'n hipster zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind hipsters anders altijd best prima staan bij dames hoor
Dat komt omdat homo's zelfverzekerder zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De laatste tijd zie je ook steeds meer mannen in laarzen/uggs.
Bij de B&B moet je niet lunchen hequote:Op zondag 20 februari 2011 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nice, zal het maar eens uitproberen dan.
Goedemorgen trouwens.
De laatste die ik met uggs heb gezien was niet eens homo.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat komt omdat homo's zelfverzekerder zijn
Ohquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de B&B moet je niet lunchen hemaar op de parade bestel je zo een uitsmijter, en dan krijg je zo'n heel bord vol met eten
Omdat het nog geen carnaval is.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom is de TT niet Oeteldonk #96
Probeer dat eens te onderbouwen met argumentenquote:
kankergroot, die dingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de B&B moet je niet lunchen hemaar op de parade bestel je zo een uitsmijter, en dan krijg je zo'n heel bord vol met eten
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit zo eens geweest met jou
Hij haalt het echt niet hierbij:quote:
Ik denk het juist wel. Volgens mij heb je behoorlijk wat zelfvertrouwen nodig om uit de kast te komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De laatste die ik met uggs heb gezien was niet eens homo.(minuut daarna stond tie met zn vriendin te zoenen) Hoogstens bi dus.
En het lijkt mij dat echt niet alle homo's zelfverzekerd zijn. Misschien zo'n Gordon type maar verder.
Maar niet alle homo's brengen dat naar buiten. Er zijn er ook die voor de gemakkelijke weg kiezen en dan met kinderen en een (ex)vriendin zitten. En misschien na jaren het eindelijk durven. Weet niet of onzekerheid onder geen zelfvertrouwen valt maar denk dat sommige homo's er echt wel over inzitten of het geaccepteerd en hoe ermee omgegaan wordt. En dan kunnen ze nog zo zelfverzekerd zijn. Maargoed zo denk/vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Volgens mij heb je behoorlijk wat zelfvertrouwen nodig om uit de kast te komen.
Dan zijn ze dus niet zelfverzekerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar niet alle homo's brengen dat naar buiten. Er zijn er ook die voor de gemakkelijke weg kiezen en dan met kinderen en een (ex)vriendin zitten. En misschien na jaren het eindelijk durven. Weet niet of onzekerheid onder geen zelfvertrouwen valt maar denk dat sommige homo's er echt wel over inzitten of het geaccepteerd en hoe ermee omgegaan wordt. En dan kunnen ze nog zo zelfverzekerd zijn. Maargoed zo denk/vind ik.
Your opinion.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus niet zelfverzekerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs: "Meest voorspelbare opmerking van het jaar" Gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
alsof ik die nog niet hadquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs: "Meest voorspelbare opmerking van het jaar" Gewonnen.
Dat klinkt goed, moet dat kosten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kankergroot, die dingen.Echt een dinerbord vol gewoon, met een stuk of 4 eieren.
http://www.cafehartvanbrabant.nl/pages/menu.htmlquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, moet dat kosten?
Dan klinkt niet alleen goed, dat IS goedquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, moet dat kosten?
Meet jij niet al heel vaak?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Rest van het menu ziet er ook nog aardig eetbaar uit, niet vervelend
Goede locatie voor een meet
Dagelijks inderdaad, met allerhande mensen.quote:
Ik dacht mensen die op fok zitten standaard. Jij bent maar raar dan, zomaar het gevaar opzoeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dagelijks inderdaad, met allerhande mensen.
Niet iedereen laat zich natuurlijk inmetselen als een kluizenaar
Ja idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht mensen die op fok zitten standaard. Jij bent maar raar dan, zomaar het gevaar opzoeken.
Kluizenaar zijn is dan nog beter.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd.
Buiten is het eng brrrrr....
QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd.
Buiten is het eng brrrrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |