Het dikgedrukte ga ik je zelf laten uitzoeken. Dat geeft je ook een veel voldaner gevoel dan als ik het uitleg.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
voor de leek? Ik heb geen geld voor drugs man
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
McDonalds
McDonalds voor of na het uitgaan
Ik vind het niet goedkoop...kost je 60 euro per maand. En tja, voor een avondje kun je wel gratis wiet krijgen, niet voor een maand. En nee, ik ben niet dik, voor zover het nog niet duidelijk is.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het dikgedrukte ga ik je zelf laten uitzoeken. Dat geeft je ook een veel voldaner gevoel dan als ik het uitleg.Wiet is goedkoop en als meisje kan je vast wel een gast vinden die het altijd voor je wil betalen.
Tenzij je dik bent.
60 euro per maand? Waar haal je dat bedrag vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ik vind het niet goedkoop...kost je 60 euro per maand. En tja, voor een avondje kun je wel gratis wiet krijgen, niet voor een maand. En nee, ik ben niet dik, voor zover het nog niet duidelijk is.
2.7 gram wiet (waar ik het soms haal) is 20 euro. White Widdow wiet ofzo. Dus als je elke dag een joint rookt, een kwart per dag.... kom je op 7.75 gram per maand uit en dat is 60 euro (dan hou je een een klein restje over).quote:Op zondag 20 februari 2011 17:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
60 euro per maand? Waar haal je dat bedrag vandaan als ik vragen mag?
Bij welke coffeeshop is het goedkoper dan? Dan is het rommel!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:35 schreef sneeuwuil het volgende:
Loll 20 euro voor 2.7 gram. You are doing it wrong.
Wat dacht je van niet in de shoppa halen dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Bij welke coffeeshop is het goedkoper dan? Dan is het rommel!
Jij woont zeker in een dorp met 1 coffeeshop? Je hebt er wel behoorlijk over nagedacht trouwens.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
2.7 gram wiet (waar ik het soms haal) is 20 euro. White Widdow wiet ofzo. Dus als je elke dag een joint rookt, een kwart per dag.... kom je op 7.75 gram per maand uit en dat is 60 euro (dan hou je een een klein restje over).
Wordt zelf een kweker.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Lieveroos het volgende:
Ik woon niet in een dorp... Maar hoe kan ik een kweker vinden? Ik neem aan dat die niet opzichtig ermee te koop lopen
Ik vind wiet alleen zo stinken :S.
In Luxemburg, daar is heul geen paal en mag je gewoon naar het raam rijden. Is dus echt vele malen handiger communiceren.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Heeft iemand hier ook weleens een mac gezien waarbij de praatpaal vervangen was door een medewerker?
Ja. Soort van, that is.. Als het erg druk is bij de McDrive, staat er vaak een medewerker buiten om ook alvast bestellingen op te nemen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
In Luxemburg, daar is heul geen paal en mag je gewoon naar het raam rijden. Is dus echt vele malen handiger communiceren.
Je bedoelt verderop een eettent waar het eten niet van restafval gemaakt is.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef StevenPaul het volgende:
McDonalds. Waarom daar eten als je verderop een eettent hebt waar het eten tien keer beter en goedkoper is.
Wil je trollen/qouten, doe het dan goed:quote:
Het is geen film, het is een docu.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef geevee het volgende:
Ik zou iedereen die commentaar heeft op dikke mensen aanraden de film "supersize me" te gaan zien het is naar mijn mening een eye opener.
Hij is te bestellen bij o.a. bol.com
Dan gaat iedereen naar arie's snackpaleis. Stukken gezonder.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef geevee het volgende:
Ik zou iedereen die commentaar heeft op dikke mensen aanraden de film "supersize me" te gaan zien het is naar mijn mening een eye opener.
Hij is te bestellen bij o.a. bol.com
Groningenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef Otis2.0 het volgende:
1 kassa open bij de mac? in wat voor gehucht woon je dan vriend?
In een reclame van de McDonalds van vroegah was werken bij de McDonalds de jongensdroombaanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn beroep is jou jongensdroom dus niet zeuren.
Die van mijn niet brandweerman, politieman of ambulancebroederquote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef Schalks. het volgende:
[..]
In een reclame van de McDonalds van vroegah was werken bij de McDonalds de jongensdroombaan
Nee vent, doe normaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:17 schreef sneeuwuil het volgende:
[..]
En kapsalons, lots of kapsalons. [ afbeelding ]
Kapsalons na het uitgaanquote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee vent, doe normaal.Alleen inwoners van de grootste kankerstad van Nederland, genaamd Rotterdam, die in het zuiden met carnaval de boel komen verstieren, DIE bestellen kapsalons.
Allemaal rond carnavalstijd uitzetten die lui, en een groot hek om Brabant heen.
Dikke lui + ringen + rekstok = entertainmentquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Dyll het volgende:
Dikke kinderen die salto's moeten maken tijdens de gymles.![]()
Die herken je aan het accent. Het geniale is aan zo'n kapsalon, je kunt er vanalles instoppen omdat het toch niet opvalt door die kaas/saus drap. *rochel*quote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee vent, doe normaal.Alleen inwoners van de grootste kankerstad van Nederland, genaamd Rotterdam, die in het zuiden met carnaval de boel komen verstieren, DIE bestellen kapsalons.
Allemaal rond carnavalstijd uitzetten die lui, en een groot hek om Brabant heen.
Vrouwen die niet blowen.quote:
Goed gezegd.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef geevee het volgende:
Ik zou iedereen die commentaar heeft op blowen aanraden de film "superhigh me" te gaan zien het is naar mijn mening een eye opener.
Hij is te downloaden bij o.a. piratebay.org
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |