Dikke Mensen verpesten alles.quote:U kent ze wel, mensen met teveel vet. Van dat vet dat over hun broek heen puilt. En alsof het nog niet erg genoeg is dat er zoveel spanning op hun broeksknopen zit dat je er "een boer mee van zun perd kunt keilen." Vreten ze in het openbaar! Ziek makend is het en bij de macDonalds vreten ze zich vol. En op het strand liggen ze te bakken als een rottende potvis die is aangespoeld:
Alsof die salade heel veel beter is.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk zouden ze zulke mensen tegen zichzelf moeten beschermen. Bouw een weegschaal in de vloer en een camera die de hoogte meet. Daaruit rolt een BMI. Is dat te hoog, dan mag de klant alleen een salade bestellen.
Ik ken iemand die gelooft dat dat echt gezond is.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof die salade heel veel beter is.Voorverpakte zooi.
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk zouden ze zulke mensen tegen zichzelf moeten beschermen. Bouw een weegschaal in de vloer en een camera die de hoogte meet. Daaruit rolt een BMI. Is dat te hoog, dan mag de klant alleen een salade bestellen.
Zijn er meer hoor. Ging een keer met mijn klas iets eten bij de Mac omdat we naar een of anders iets gaars moesten 's avonds. Neemt ze zo'n hippe grote salade omdat ze "niet vet at".quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gelooft dat dat echt gezond is.![]()
Maar die is dan sowieso naïef.
Sowieso is enige goede bij de Mac de mcflurryquote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn er meer hoor. Ging een keer met mijn klas iets eten bij de Mac omdat we naar een of anders iets gaars moesten 's avonds. Neemt ze zo'n hippe grote salade omdat ze "niet vet at".![]()
![]()
Nee joh gewone hamburgersquote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Sowieso is enige goede bij de Mac de mcflurry![]()
Ik ook altijd die zijn kkranzig.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is in het zuur gelegde komkommer en die flikker ik er altijd af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |