Vegetariėrs zijn goed voor het milieuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariėrs ook. Pizza zonder ham/salami.
en dan blijkt het toch geen bubbelbad te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef DasApart het volgende:
ZE VERPESTEN BUBBELBADEN! ALTIJD ALS JE IN HET BUBBELBAD WIL, BLIJKT DAT HET EEN OF ANDERE FATDUDE IS IN HET KOUWE BAD DIE ZIT TE RUFTEN!!!11!1
oftwel je hebt zitten te relaxen in het kontgas van een fatso.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
en dan blijkt het toch geen bubbelbad te zijn![]()
nee...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vegetariėrs zijn goed voor het milieu
Voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vegetariėrs zijn goed voor het milieu
en owee als ik 21 kilo bagage meeneem in t vliegtuig.. terwijl die gast al 2x zoveel weegt als ik en m'n bagage...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Of je zit naast deze meneer in het vliegtuig:
[ afbeelding ]
Omdat de vraag naar vlees gigantisch groot is, worden hele bossen platgebrand om dieren op te laten lopen, die ook nog voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor het c02 overschot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Disher het volgende:
[..]
nee...
ik eet koeien/varkens enz.. die produceren co2... planten gebruiken dit als voedsel.. aangezien we nogal wat overschot aan co2 hebben is het handiger om het probleem op te eten dan de oplossing..
Ik ben geen vegetariėr, maar van mij zouden alle mensen vegetariėr mogen zijn. Lost heel wat problemen op.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |