dikke mensen die bij de Mc staan die vragen eromquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Nevermind.. het volgende:
Mcdonalds kassamedewerkers vragen of ze een groot menu willen(Is een standaard vraag).
Dus ik stond in de rij bij de macdonalds er waren 3 mensen voor mij. 1 jonge kerel en 2 dikke mensen.
Nou die eerste kerel besteld een bigmac menu waarna de kassamedewerker vraagt: 'Een groot menu?'. Nou die man wilde een medium. Nou allemaal leuk en aardig die man werd snel geholpen dus er kwam wat beweging in de rij afijn de volgende mensen waren aan de beurt en ze bestelden hun eten waarop de kassamedewerker weer vroeg of ze ook een groot menu wilde. En toen escaleerde de zaak.![]()
Dikke vrouw: 'Hoezo groot menu?' 'Wat is dat nou weer voor een rare vraag' 'Vindt jij mij dik of zo?'
Kassameisje: 'Nee'
Dikke vrouw: 'Ja tuurlijk, Gert () we gaan weg hier uit deze 'klere' tent'
Klacht: Dikke mensen die zich snel beledigd voelen
Bonusklacht: 5 mensen en maar 1 kassa die open is
Anti-klacht: McChicken en een McFlurry stroopwafel
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef R.. het volgende:
Verzonnen verhaal, dikke mensen willen altijd een groot menu
Big mac, een dubbele portie friet, 5bakjes mayo, een mcflurry en...... een cola lightquote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef z33p het volgende:
dikke mensen willen toch altijd het xxl menu?
is ook gezond toch? en een mcflurrie is toch alleen maar bevroren water...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Big mac, een dubbele portie friet, 5bakjes mayo, een mcflurry en...... een cola light'
Of van die mensen die denken dat een salade bij de McDonalds gezond isbevat alsnog minstens 500 kcal...
bevroren room met suiker eerder.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef z33p het volgende:
[..]
is ook gezond toch? en een mcflurrie is toch alleen maar bevroren water...
Friet van de mac goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef prupke het volgende:
grootste klacht : mensen die voor eten naar de mac gaan.....
en erover zeiken dat andere mensen daar ook komen.
het enige wat goed is van de mac is : de friet/frites... en ook alleen maar omdat mensen die allergisch zijn voor gluten die friet kunnen wegkanen zonder klachten te krijgen!
mc, bk.ktf allemaal zooi en troep!
gatverdamme, dat vind ik echt de goorste variant, werd er misselijk van. Doe mij maar M&M ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Schalks. het volgende:
Lang niet bij de Mac geweest, en nu heb ik zin in een Mcflurry stroopwafel
ik heb trek in frietquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Friet van de mac goed?????
slappe zooi met teveel zout is dat
Twister fries van Burger King
Ik ook niet, en dat ga ik ook zo houden. Gore rommelquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Schalks. het volgende:
Lang niet bij de Mac geweest, en nu heb ik zin in een Mcflurry stroopwafel
Lieve Schalks zou het kunnen dat je een beetje dik bent omdat je trek hebt in een McFlurry?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Schalks. het volgende:
Lieveroos zou het kunnen dat je een beetje dik bent?
Waar denk je dat die mensen dik door zijnquote:
Geenszins, ik heb geen grammetje te veel. En zin hebben in eten duidt niet direct op dikheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Lieve Schalks zou het kunnen dat je een beetje dik bent omdat je trek hebt in een McFlurry?
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Geenszins, ik heb geen grammetje te veel. En zin hebben in eten duidt niet direct op dikheid.
Maar je beantwoordt nu wel een vraag met een andere vraag he, dikheid of het gevoel van dikheid zou wel eens de oorzaak kunnen zijn van je lage zelfbeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |