Is niet grappig.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan, het is gewoon rond post 140
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is niet grappig.
Rond deze tijd kunnen ze het beste de treinen stil leggen zodat er niet teveel volk van buitenaf komt.
En wat je ook zegt, het is altijd fout bij zo'n vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Van die vrouwen die vragen stellen als; maakt deze broek mij dik? En dan bij een eerlijk antwoord boos worden?
99% van de vrouwen zijn toch zo dom om dat soort vragen te stellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat je ook zegt, het is altijd fout bij zo'n vraag
'Maakt deze broek mijn kont dik?'quote:Op maandag 21 februari 2011 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
99% van de vrouwen zijn toch zo dom om dat soort vragen te stellen.
Enigste goede antwoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Maakt deze broek mijn kont dik?'
'Die broek heeft daar niks mee te maken, schat!'
'Ik kan je GARANDEREN dat die broek je niet dik maakt!'quote:
quote:
Neen. Ik laat het even rusten tot de tijd daar is en ik niet meteen een permban krijg. Het betreft namelijk een familielid van een forum admin.quote:
Die dochter van Yvonne?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neen. Ik laat het even rusten tot de tijd daar is en ik niet meteen een permban krijg. Het betreft namelijk een familielid van een forum admin.
wat? nee? wat happened?quote:
Ik ben er nog nooit geweest dus missen zal ik 'm niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Belastingfraude bij Turkse bakkers aangepakt
Nou daar gaat 'Gully' bij ons onder
Haha, een Turks brood voor twee dagen of een racistische Turkse pizza, waarbij je als je allochtoon was a) meer vlees kreeg en b) eerder geholpen werdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef kutkabouter het volgende:
NEEEEEEEE!!!!NIET GULLY. Waar moeten al die stedelijk gymnasiasten dan hun ongezonde lunch halen nadat ze hun boterhammen hebben weggegooid.
![]()
Jeugdherinneringen.
Toen jij van school af was hadden ze ook döner. Man man man zoveel gegeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, een Turks brood voor twee dagen of een racistische Turkse pizza, waarbij je als je allochtoon was a) meer vlees kreeg en b) eerder geholpen werd
Toen zat ik nog op school hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toen jij van school af was hadden ze ook döner. Man man man zoveel gegeten.
Ja weetikveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op school hoor
1 jaar voor jou toch?quote:
Ja. Maar ik bedoelde meer van, weetikveel wanneer die döner er kwam.quote:
Een tijd terug iig. Heb het daar niet zo veel gegeten want ik was het racistische een beetje beuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoelde meer van, weetikveel wanneer die döner er kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |