Ik las het vanmiddag ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Geert Wilders komt naar de Sint-Jan.
Wanneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Geert Wilders komt naar de Sint-Jan.
De vraag wanneer die weer weg is is interessanter.quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Donderdag gaat tie een kaarsje aansteken.
Ja, van mij ook. Dankzij heb hebben we geen paars!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Van mij zou die wel mogen blijven.
Jij stemt SP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De vraag wanneer die weer weg is is interessanter.
Ik bedoel niet zijn politieke opvattingen, maar ik vind het gewoon een raar mannetje.quote:
Nou inderdaad. Dat zou echt een drama zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, van mij ook. Dankzij heb hebben we geen paars!
Maar je stemt SP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn politieke opvattingen, maar ik vind het gewoon een raar mannetje.
Ja. Ga ook op VVD stemmen in maartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat zou echt een drama zijn.
Ach alsnog beter dan GroenLinks of CU ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ga ook op VVD stemmen in maart
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach alsnog beter dan GroenLinks of CU ofzo.
Beter gewoon gelijk 80 zetels voor de PVV en de rest verdeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamer
PVV is mij te linksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beter gewoon gelijk 80 zetels voor de PVV en de rest verdeeld.
Alsof pvv rechts is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder rechts?
Eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechts moet gewoon de meerderheid krijgen in de 1e kamer
Liberaal, vrije economie. Immigratiebeleid van de PVV bepaald niet of het links of rechts is, vind ik. Kan me er wel in vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder rechts?
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof pvv rechts is.pvv is populistisch. Dat is niet links en niet rechts, maar gewoon roepen wat de massa leuk vindt.
Dat houdt in linkse en rechtse standpunten, die vaak kant noch wal raken maar het goed doen bij de domme massa. Ik hoop toch niet voor je dat jij er ook voor gevallen bent.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof pvv rechts is.pvv is populistisch. Dat is niet links en niet rechts, maar gewoon roepen wat de massa leuk vindt.
Dat houdt in linkse en rechtse standpunten, die vaak kant noch wal raken maar het goed doen bij de domme massa. Ik hoop toch niet voor je dat jij er ook voor gevallen bent.
"doen wat het volk wil". Zeker waar, maar hij kan niet DOEN wat het volk wil, hij kan het alleen vertellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?
Ik zie het zo: iemand die roept wat het volk wil, iemand die zoveel aandacht krijgt, daar kan je op een gegeven moment niet omheen. Dan moet je wel een oplossing vinden. Meestal is dat een niet-extreme oplossing waardoor een grote meederheid weer tevreden wordt gesteldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
"doen wat het volk wil". Zeker waar, maar hij kan niet DOEN wat het volk wil, hij kan het alleen vertellen
Klopt, maar je kunt je dus afvragen of het niet beter voor het volk is om te doen wat goed voor ze is op de lange termijn, en niet wat ze willen op de korte termijn. Het is wel kut dat je dan in principe een stuk vrijheid kwijtraakt maar dat moet dan maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is populisme? Is het doel van democratie niet doen wat het volk wil? Net als dat Wilders doet?
Het is slim, maar echt niet goed. Hij kan van alles roepen, maar hij kan het nooit waarmaken. Hetzelfde als Obama, die riep ook van alles. Wat heeft hij nu bereikt? Een of ander rudimentair gezondheidsstelsel en iets met Guantanamo, en een hele waslijst wat hij nog niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Tuurlijk is tie niet uber rechts ofzo. En dat tie dingen roept wat andere willen horen is juist slim en goed.
Volgens mij denkt het overgrote deel van de wilders stemmers zo. Goh, hij zegt leuke dingen, dus laat ik maar op hem stemmen.quote:
Volgens mij denkt het overgrote deel van de rest van de stemmers dat er geen problemen zijn met moslims en dat je alles op kan lossen dmv dialoog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het overgrote deel van de wilders stemmers zo. Goh, hij zegt leuke dingen, dus laat ik maar op hem stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |