Het was al bekend dat vrijdag weer een massa bijeenkomst staat gepland (was vorige week vrijdag al geregeld meen ik).quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer en meer groeperingen spreken van D-Day Friday, lijkt meer en meer georganiseerd te worden.
Daar kan toch geen filmscenario tegenop man.quote:NickKristof Young woman helped me sneak past checkpoints. She told me: We are all afraid inside of us, but now we have broken that fear.
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Ik noem het gewoon Tahrir. Het is gewoon een dorp in een stad geworden
Nee, was een aanname & een plan van losse mensen. Ik bedoel dat organisaties actief gaan organiseren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was al bekend dat vrijdag weer een massa bijeenkomst staat gepland (was vorige week vrijdag al geregeld meen ik).
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
Moet het vorige topic er nog bijzetten.
OP verder goed?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
OP verder goed?
Tienduizenden mensen? Geloof ik niet zo, zeker niet als ik zie hoe jong de mensen daar zijn en hoeveel meiden er lopen. Daarnaast, zou de MB ook zo vredig willen blijven? De anti's gebruiken zo weinig mogelijk geweld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Niet, maar mogelijk hebben ze al hun leden opgetrommeld om naar het Tahrir plein te komen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Busje rijd over mensen heen
Staat dat filmpje ook ergens anders? (geen facebook account)
Staat gewoon in opquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Tjah, wie weet. Waarom zouden de anti's wel de waarheid spreken? Op AJE vanmiddag een betoger die beweerde dat er een miljoen mensen op het plein stonden.quote:
Komende 24 uur worden beslissend denk ik ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef Huisjurist het volgende:
Dus morgen wordt de belangrijkste demonstratie in die 10 dagen dat ze bezig zijn verwacht?
echt he...smerige gasten dat het zijn!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat zijn het toch een helden he die Pro Mubarak's, schieten van een dak op de menigte.![]()
Daar valt niet tegen tevechten. bah!
Er staat een link op The Guardian.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
AJE toont live beelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
Zijn er al weer wat livestreams online? Zo ja, welke?
Enkel AJE voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
http://www.youtube.com/embed/3wi3K8T3pPQquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat een link op The Guardian.
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2011/feb/03/egypt-protests-live-updates
Enschedeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja moet wel als je in enschede woont
Omdat Suleyman dat zegt geloof ik er geen hol van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Tjah, wie weet. Waarom zouden de anti's wel de waarheid spreken? Op AJE vanmiddag een betoger die beweerde dat er een miljoen mensen op het plein stonden.![]()
Heb contact gehad met diverse familie leden verspreid over Cairo. Buiten het Tahrir plein is het dagelijkse leven weer aan de gang.
Nee, er werd gezegd dat een deel van de mensen op het plein, MB leden zijn. Ik zie best wel veel baarden eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen? Geloof ik niet zo, zeker niet als ik zie hoe jong de mensen daar zijn en hoeveel meiden er lopen. Daarnaast, zou de MB ook zo vredig willen blijven? De anti's gebruiken zo weinig mogelijk geweld.
Inderdaad, dit kan niet eeuwig stand houden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komende 24 uur worden beslissend denk ik ja.
op CNN stream Nile tv/state tv , heeft wel beelden van tahrir maar onduidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
Ik krijg de indruk dat het leger nu slechts functioneert als buffer om de onderlinge strijd aan te wakkeren, de 'facties' aan te laten dikken en de aanvoer van krachtigere wapens mogelijk te maken. Het lijkt erop dat ze héél graag een burgeroorlog willen ontketenen of het geweld dusdanig willen laten oplopen dat er niet anders dan een militaire coup kan plaatsvinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het wordt vanavond en vannacht dus nog veel erger, vrees ik...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
degner Egypt Photographer
A trebuchet (catapult) was built to gaurd one of the streets into Tahrir: goo.gl/sHtGe #Jan25 #Egypt
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
Ow dat busje, tnx.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Weet niet zeker of dit 'm is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
degner Egypt Photographer
A trebuchet (catapult) was built to gaurd one of the streets into Tahrir: goo.gl/sHtGe #Jan25 #Egypt
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
quote:MissBilal: RT @AJELive: Loud bursts of gunfire coming from near 6th of October bridge, sounds almost like a high-powered rifle. http://aje.me/eVmAfW #jan25 #egypt
3 minutes ago via web
Inderdaad. Ik zie beelden van earlier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Live kun je dat niet echt noemen...
"Earlier", afgewisseld met livequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Live kun je dat niet echt noemen...
Bertus Hendriks had het over dit scenario idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het leger nu slechts functioneert als buffer om de onderlinge strijd aan te wakkeren, de 'facties' aan te laten dikken en de aanvoer van krachtigere wapens mogelijk te maken. Het lijkt erop dat ze héél graag een burgeroorlog willen ontketenen of het geweld dusdanig willen laten oplopen dat er niet anders dan een militaire coup kan plaatsvinden.
Dat is niet het 'facebook' busje, die is veel erger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ow dat busje, tnx.
Rest van Cairo is rustig. Er zijn nog 3 andere steden waar wordt geprotesteerd op een plein (Alexadrie, Luxor en Mou-nog wat)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weet iemand hoe het nou is in de rest van Cairo? Ik bedoel we zien misschien 5 straten een (groot) plein. maar cairo heeft 8 miljoen inwoners. Dat zijn dus echt duizenden wegen en pleinen. Gaat het leven daar wel gewoon door (in bijvoorbeeld buitenwijken? )
Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat Suleyman dat zegt geloof ik er geen hol van.
Paranoïde autocraten zeggen dat altijd, doorheen de geschiedenis.
Ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.
vertelquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.
welke stream ???quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
Weer automatisch wapen op achtergrond....
http://www.wired.com/dang(...)-facebook-activists/quote:Egypt Arrests Four Facebook Activists
Egypts crackdown against anti-government protesters has ensnared at least four members of the April 6 Youth, a dissident movement organized largely through Facebook and other social media tools. Danger Room has learned that Amal Sharaf, one of the core members of the April 6 Youth, is among those arrested.
Met andere woorden, de demonstratie bloed langzaam dood en straks is alles voor niets geweest...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Rest van Cairo is rustig. Er zijn nog 3 andere steden waar wordt geprotesteerd op een plein (Alexadrie, Luxor en Mou-nog wat)
Dat is niet het filmpje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ow dat busje, tnx.
Dit is een oude OP eigenlijk, zet deze er alsjeblieft in:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
OP verder goed?
Omdat het even rustig is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Met andere woorden, de demonstratie bloed langzaam dood en straks is alles voor niets geweest...
Refrsh, er is nu een betere maar die gaat wel om een of andere reden 10x zo langzaam (misschien is de link alweer beetje doodgebloed)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Waarom reset die bezoekersteller van http://www.downwithmubarak.com/ zich telkens?
Joh.. die staat gewoon in de op!!quote:
Lijkt er inderdaad wel op ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Refrsh, er is nu een betere maar die gaat wel om een of andere reden 10x zo langzaam (misschien is de link alweer beetje doodgebloed)
quote:
Hij heeft een zeer zware en krachtige stem. Als je zeker weet dat ie liegt, zou je hem toch geloven zeg maar.quote:
Zeker al die mensen die nooit geleerd hebben kritisch te zijn op de malloten die aan de macht zijn wrs...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een zeer zware en krachtige stem. Als je zeker weet dat ie liegt, zou je hem toch geloven zeg maar.
Soort van Obama, als hij een goede dag heeft dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een zeer zware en krachtige stem. Als je zeker weet dat ie liegt, zou je hem toch geloven zeg maar.
Tnx, lijpe chauffeur. Dat gescheld daarna is wel hilarisch.quote:
Ik hoorde wel wat ja. En uit eigen ervaring, dat geluid klonk als een sniper die van veraf schoot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Achtergrondgeluid (live) bij AJE...
Onder overige filmpjes? Daar moet je een facebook-account voor hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh.. die staat gewoon in de op!!
Via facebook, kan niet iedereen in,quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh.. die staat gewoon in de op!!
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat dit zo uit de hand kon lopen. In 7 dagen tijd van een (weliswaar onderdrukte) burgermaatschappij naar een totaal losgeslagen anarchistische bende. Benieuwd welke mysterieuze krachten hier allemaal in het spel zijn, maar ik vermoed dat dat pas over minimaal 15 jaar in de geschiedschrijving terug te vinden zal zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bertus Hendriks had het over dit scenario idd.
Al Jazeera English - http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wat kijk jij nu dan ???:?
Die twitter moet wel van een Geenstijl sukkel zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef gehotseflotst het volgende:
Fokiskut Fok
#FOK heeft zelfs een website geopend voor zogenaamde steun #www.downwithmubarak.com
1 minute ago
En wat gaan ze doen dan? Is niets illegaals aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef FunFair het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
is de oprichter van de site anoniem op fok? want de eerste hit komt al op fok uit...
Heel triestquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:34 schreef -jos- het volgende:
D
[..]
Die twitter moet wel van een Geenstijl sukkel zijnhoe triest
Ze kunnen niet de hele wereld arresteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef FunFair het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
is de oprichter van de site anoniem op fok? want de eerste hit komt al op fok uit...
Waarschijnlijk een lurker/fokker, met 4000 views per topic moet er wel een mongool tussen zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
# #FOK has even launched a website called for support #www.downwithmubarak.com 2 minutes ago via web
# #FOK heeft zelfs een website geopend voor zogenaamde steun #www.downwithmubarak.com 3 minutes ago via web
# Dutch support with #FOK? No, they just want to see nice pictures! #Fok #Mubarak #Egypt 5 minutes ago via web
# Dutch #FOK forum goes like mad with a sensation topics. Topic #Mubarak and #Egypt. Supposedly support topics, in reality sensation seekers. 9 minutes ago via web
Wie de fuck is die debiel dan?
Misschien wel een FP frustiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een lurker/fokker, met 4000 views per topic moet er wel een mongool tussen zitten
Er zitten vast wel sensatie-zoekers tussen, dat is niet te ontkennen. Maar, hoezo het vooroordeel dat we dat allemaal zijn? We kijken dit omdat het wereldnieuws is, en willen weten wat er zich nou precies afspeelt daar, want het kan invloed hebben op de hele wereld. En we zijn het allemaal met de anti-mubarak demonstranten eens, en proberen ze te steunen door het nieuws te verspreiden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
# #FOK has even launched a website called for support #www.downwithmubarak.com 2 minutes ago via web
# #FOK heeft zelfs een website geopend voor zogenaamde steun #www.downwithmubarak.com 3 minutes ago via web
# Dutch support with #FOK? No, they just want to see nice pictures! #Fok #Mubarak #Egypt 5 minutes ago via web
# Dutch #FOK forum goes like mad with a sensation topics. Topic #Mubarak and #Egypt. Supposedly support topics, in reality sensation seekers. 9 minutes ago via web
Met grote zekerheid durf ik te zeggen dat er meerdere malloten tussen zullen zitten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een lurker/fokker, met 4000 views per topic moet er wel een mongool tussen zitten
Een propagandist. Alles is geglobaliseerd: Handel, actievoeren, en overheidsbemoeienis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
is dat niet geluid van de oude beelden ??? dat geluid is toch niet live???quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat ja. En uit eigen ervaring, dat geluid klonk als een sniper die van veraf schoot.
Waarschijnlijk iemand van GS die denkt leuk te zijn. Laat maar weer zien wat voor een niveau die mensen hebben om zulke vooroordelen over ons te schrijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
http://twitter.com/Fokiskut
Wie is dit?
1 followerquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand van GS die denkt leuk te zijn. Laat maar weer zien wat voor een niveau die mensen hebben om zulke vooroordelen over ons te schrijven.
Idd.. zit te kijken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
http://twitter.com/Fokiskut
Wie is dit?
We zouden m massaal knuffels toe moeten twitteren om 'm zo te laten weten dat er nog wel mensen zijn die van 'm houden, ook al doen pappie en mammie dat niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. zit te kijken...
Wat een gekko
Of we negeren hem?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
We zouden m massaal knuffels toe moeten twitteren om 'm zo te laten weten dat er nog wel mensen zijn die van 'm houden, ook al doen pappie en mammie dat niet meer
DWDD dan maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ja
Deed RTL-Z het vanmiddag toch beter
Kunnen wij die stats ook zien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Floxxx het volgende:
Cairo: 25 visits
Alexandria: 2 visits
Az Zagazig: 1 visit
Laat maar weer zien hoe achterlijk diegene is. Hij vindt Fok! kut en blijft ons toch volgen. Hoezo hypocriet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef gehotseflotst het volgende:
Fokiskut Fok
watch this comment. Requires new images because the reps are boring! Horrible. Revolutie in Egypte #99 Ondertussen op Tahrir square... # 92287896 #Egypt #FOK
2 minutes ago
Het volgt ons nog altijd![]()
Goed, door naar wat echt belangrijk is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat een kutmokkel blijft dat toch die reporteerd hier, zo'n haat aan dat mens
ikke!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Maitje het volgende:
JAAA!!!
Wie gaat er mee roken... en wie wil er koffie
tering .. dan ben je triest ..... wat een randdebiel ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
volgens mij had iemand hier een opmerking gemaakt naar aanleiding van een felle column op GS. Of GS wel journalisten naar Egypte had gestuurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand van GS die denkt leuk te zijn. Laat maar weer zien wat voor een niveau die mensen hebben om zulke vooroordelen over ons te schrijven.
Dealquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Maitje het volgende:
JAAA!!!
Je kunt elke afzonderlijke pagina in GoogleAna, of tezamen, exporteren als html, pdf of xmlquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dat ik een export naar html kan maken, zal even kijken
En terecht, met hun vooroordelen. Zelfs de zogenaamde "reaguurders" van GS waren het er niet mee eens. Verklaart maar weer hoe hypocriet die redactie is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
volgens mij had iemand hier een opmerking gemaakt naar aanleiding van een felle column op GS. Of GS wel journalisten naar Egypte had gestuurd.
We moeten nog eten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Maitje het volgende:
JAAA!!!
Ja maar dat is wel echt kamikaze danquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef binnenfontein het volgende:
gaan ze morgen nu eindelijk eens die paleisen en tv studio's bestormen?
anders gaat er helemaal niets gebeuren tot september.
uhm... Op de FP bedoel jequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
volgens mij had iemand hier een opmerking gemaakt naar aanleiding van een felle column op GS. Of GS wel journalisten naar Egypte had gestuurd.
koffie jaaah:P (roken doe'k alquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Maitje het volgende:
JAAA!!!
Ze heeft wel twee behoorlijke kwaliteiten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Die ja, had haar naam alweer verdrongen.
Kutwijf
Niets te zien, doorlopen. Vooral geen aandacht geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Het is onvoorstelbaar, maar ze negeren he gewoon, denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, RTL heeft het over varkentjes, en DWDD voornamelijk over de journalisten, en de oproep van de NVJ(?) om niet naar Egypte te gaan. Jort en Matthijs zijn allebei zeer, zeer irritant, terwijl ik normaal best fan ben.
Ik heb de details niet helemaal paraat.quote:
nee, simpelweg prioriteiten stellen & dat kan ook verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Eééén DWDD is over naar Tom Jones.
Droefheid. Echt. Droefheid.
Doe mij er maar een met 2 van iets mindere kwaliteit mar leuk karakter (en uberhaupt stem waarvan ik niet zelfmoord wil plegen als ik hem hoor)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ze heeft wel twee behoorlijke kwaliteiten.
Het is gewoon niet interessant genoeg. Het boeit mensen niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze negeren he gewoon, denk ik.
Want de wereld mag ook niet doordraaien? Zie het ook een beetje in perspectief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Priem in je oren is voldoende hoor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Doe mij er maar een met 2 van iets mindere kwaliteit mar leuk karakter (en uberhaupt stem waarvan ik niet zelfmoord wil plegen als ik hem hoor)
Ja maar heb jij dat niet, als je het met mensen om je heen erover heb dat ze zeggen o is het zo erg daar danquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit toch ook beleid achter, volgens mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is gewoon niet interessant genoeg. Het boeit mensen niet.
Goddomme, ik weet nu weer waarom ik mensen eigenlijk háát.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne Capetown
list of all the journalist who have been threatened, attacked or detained while reporting in Egypt http://tumblr.com/xex1f3b12h #Jan25
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Er zit toch ook beleid achter, volgens mij.
Gare website?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Blik het volgende:
Kunnen we het a.u.b. weer over Egypte hebben in plaats van één of andere gare website die iemand heeft opgezet en de tegenreactie daarop?
Maak er maar een apart topic voor ofzo
Er zijn hele thema-afleveringen geweest over compleet onbenullige dingen. Welgeteld 10 minuten zijn besteed aan een revolutie waarbij nota bene een Nederlandse journalist bijna de keel doorgesneden is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
En weer e
[..]
Want de wereld mag ook niet doordraaien? Zie het ook een beetje in perspectief.
Wat veel, veel meer dan ik dacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef -jos- het volgende:
list of all the journalist who have been threatened, attacked or detained while reporting in Egypt http://tumblr.com/xex1f3b12h #Jan25
Worden de schoten beantwoord dan? Dacht dat het one-way was...quote:
Zit Sandmonkey daar trouwens bij en is er al meer over hem bekend? Weet zijn naam nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef -jos- het volgende:
Kun je beter over de NOS gaan zeiken, dan over DWDD. Hoewel ik me afvraag wat een NOS meer weet dan een CNN of Al Jazeera.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn hele thema-afleveringen geweest over compleet onbenullige dingen. Welgeteld 10 minuten zijn besteed aan een revolutie waarbij nota bene een Nederlandse journalist bijna de keel doorgesneden is.
Een live revolutie, dat ook nog eens. Achteraf als het alweer voorbij is in je aflevering 10 min over spreken ok, maar dit gaat gewoon nog steeds door. Waar de fuck is de aandacht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn hele thema-afleveringen geweest over compleet onbenullige dingen. Welgeteld 10 minuten zijn besteed aan een revolutie waarbij nota bene een Nederlandse journalist bijna de keel doorgesneden is.
ja, het is nou niet bepaald een genot voor het oog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gare website?
Maar oke, ontopic.
Hij is vrijgelaten met zijn vriend maar is zijn telefoon kwijt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zit Sandmonkey daar trouwens bij en is er al meer over hem bekend? Weet zijn naam niet
quote:6.34pm: Opposition protesters in Syria, where Bashar al-Assad rules over a regime far stricter than in Egypt, are planning protests for tomorrrow. Most observers, however, think his security apparatus will crush any dissent ruthlessly. There are signs tonight that pro-government forces are being mobilised. Stephen Starr, a freelance journalist based in Damascus, says on Twitter: "State-owned cars hoking through the streets of Damascus waving flags in support of the government."
Vannacht wrs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
I feel today's crackdown on journalists is in preparation for a major attack on protesters tomorrow #Jan25 But we will stay brave!
52 seconds ago
Godzijdankquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is vrijgelaten met zijn vriend maar is zijn telefoon kwijt.
Ja, als er niemand is om het te filmen kun je gemakkelijk de hele boel afslachten/verjagen zonder dat de rest van de wereld er overheen valtquote:
"De halve wereld staat in brand maar kunnen we het alsjeblieft weer over Jan Smit hebben?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef Misstique het volgende:
Op de radio klaagde coen of sander ook al dat het de laatste week alleen nog maar over Egypte gaat in de nieuwsitems en dat hij er nu al genoeg van heeft.
Denk dat de demonstranten ook liever hadden dat Mubarak al was opgestaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef Misstique het volgende:
Op de radio klaagde coen of sander ook al dat het de laatste week alleen nog maar over Egypte gaat in de nieuwsitems en dat hij er nu al genoeg van heeft.
Het raakt altijd bekend. Mubarak is wel heel dom als hij dat doet. Of wanhopig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Godzijdank
[..]
Ja, als er niemand is om het te filmen kun je gemakkelijk de hele boel afslachten/verjagen zonder dat de rest van de wereld er overheen valt
Was gisternacht ook hè, dat hoorde ik op radio althans...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Mobs roam the streets. I can hear them shouting further ahead from my position. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |