AJE toont live beelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
Zijn er al weer wat livestreams online? Zo ja, welke?
Enkel AJE voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
http://www.youtube.com/embed/3wi3K8T3pPQquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat een link op The Guardian.
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2011/feb/03/egypt-protests-live-updates
Enschedeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja moet wel als je in enschede woont
Omdat Suleyman dat zegt geloof ik er geen hol van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Tjah, wie weet. Waarom zouden de anti's wel de waarheid spreken? Op AJE vanmiddag een betoger die beweerde dat er een miljoen mensen op het plein stonden.![]()
Heb contact gehad met diverse familie leden verspreid over Cairo. Buiten het Tahrir plein is het dagelijkse leven weer aan de gang.
Nee, er werd gezegd dat een deel van de mensen op het plein, MB leden zijn. Ik zie best wel veel baarden eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen? Geloof ik niet zo, zeker niet als ik zie hoe jong de mensen daar zijn en hoeveel meiden er lopen. Daarnaast, zou de MB ook zo vredig willen blijven? De anti's gebruiken zo weinig mogelijk geweld.
Inderdaad, dit kan niet eeuwig stand houden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komende 24 uur worden beslissend denk ik ja.
op CNN stream Nile tv/state tv , heeft wel beelden van tahrir maar onduidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Infection het volgende:
Ik krijg de indruk dat het leger nu slechts functioneert als buffer om de onderlinge strijd aan te wakkeren, de 'facties' aan te laten dikken en de aanvoer van krachtigere wapens mogelijk te maken. Het lijkt erop dat ze héél graag een burgeroorlog willen ontketenen of het geweld dusdanig willen laten oplopen dat er niet anders dan een militaire coup kan plaatsvinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het wordt vanavond en vannacht dus nog veel erger, vrees ik...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
degner Egypt Photographer
A trebuchet (catapult) was built to gaurd one of the streets into Tahrir: goo.gl/sHtGe #Jan25 #Egypt
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
Ow dat busje, tnx.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Weet niet zeker of dit 'm is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
degner Egypt Photographer
A trebuchet (catapult) was built to gaurd one of the streets into Tahrir: goo.gl/sHtGe #Jan25 #Egypt
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
quote:MissBilal: RT @AJELive: Loud bursts of gunfire coming from near 6th of October bridge, sounds almost like a high-powered rifle. http://aje.me/eVmAfW #jan25 #egypt
3 minutes ago via web
Inderdaad. Ik zie beelden van earlier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Live kun je dat niet echt noemen...
"Earlier", afgewisseld met livequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Live kun je dat niet echt noemen...
Bertus Hendriks had het over dit scenario idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het leger nu slechts functioneert als buffer om de onderlinge strijd aan te wakkeren, de 'facties' aan te laten dikken en de aanvoer van krachtigere wapens mogelijk te maken. Het lijkt erop dat ze héél graag een burgeroorlog willen ontketenen of het geweld dusdanig willen laten oplopen dat er niet anders dan een militaire coup kan plaatsvinden.
Dat is niet het 'facebook' busje, die is veel erger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ow dat busje, tnx.
Rest van Cairo is rustig. Er zijn nog 3 andere steden waar wordt geprotesteerd op een plein (Alexadrie, Luxor en Mou-nog wat)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weet iemand hoe het nou is in de rest van Cairo? Ik bedoel we zien misschien 5 straten een (groot) plein. maar cairo heeft 8 miljoen inwoners. Dat zijn dus echt duizenden wegen en pleinen. Gaat het leven daar wel gewoon door (in bijvoorbeeld buitenwijken? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |