Het was al bekend dat vrijdag weer een massa bijeenkomst staat gepland (was vorige week vrijdag al geregeld meen ik).quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer en meer groeperingen spreken van D-Day Friday, lijkt meer en meer georganiseerd te worden.
Daar kan toch geen filmscenario tegenop man.quote:NickKristof Young woman helped me sneak past checkpoints. She told me: We are all afraid inside of us, but now we have broken that fear.
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Ik noem het gewoon Tahrir. Het is gewoon een dorp in een stad geworden
Nee, was een aanname & een plan van losse mensen. Ik bedoel dat organisaties actief gaan organiseren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was al bekend dat vrijdag weer een massa bijeenkomst staat gepland (was vorige week vrijdag al geregeld meen ik).
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
Moet het vorige topic er nog bijzetten.
OP verder goed?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
Moet het vorige topic er nog bijzetten.
OP verder goed?
Tienduizenden mensen? Geloof ik niet zo, zeker niet als ik zie hoe jong de mensen daar zijn en hoeveel meiden er lopen. Daarnaast, zou de MB ook zo vredig willen blijven? De anti's gebruiken zo weinig mogelijk geweld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Niet, maar mogelijk hebben ze al hun leden opgetrommeld om naar het Tahrir plein te komen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Busje rijd over mensen heen
Staat dat filmpje ook ergens anders? (geen facebook account)
Staat gewoon in opquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Tjah, wie weet. Waarom zouden de anti's wel de waarheid spreken? Op AJE vanmiddag een betoger die beweerde dat er een miljoen mensen op het plein stonden.quote:
Komende 24 uur worden beslissend denk ik ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef Huisjurist het volgende:
Dus morgen wordt de belangrijkste demonstratie in die 10 dagen dat ze bezig zijn verwacht?
echt he...smerige gasten dat het zijn!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat zijn het toch een helden he die Pro Mubarak's, schieten van een dak op de menigte.![]()
Daar valt niet tegen tevechten. bah!
Er staat een link op The Guardian.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |