Niets te zien, doorlopen. Vooral geen aandacht geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef GeileSoeplepel het volgende:
# #FOK has even launched a website called for support #www.downwithmubarak.com 2 minutes ago via web
# #FOK heeft zelfs een website geopend voor zogenaamde steun #www.downwithmubarak.com 3 minutes ago via web
# Dutch support with #FOK? No, they just want to see nice pictures! #Fok #Mubarak #Egypt 5 minutes ago via web
# Dutch #FOK forum goes like mad with a sensation topics. Topic #Mubarak and #Egypt. Supposedly support topics, in reality sensation seekers. 9 minutes ago via web
Wie de fuck is die debiel dan?
Het is onvoorstelbaar, maar ze negeren he gewoon, denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, RTL heeft het over varkentjes, en DWDD voornamelijk over de journalisten, en de oproep van de NVJ(?) om niet naar Egypte te gaan. Jort en Matthijs zijn allebei zeer, zeer irritant, terwijl ik normaal best fan ben.
Ik heb de details niet helemaal paraat.quote:
nee, simpelweg prioriteiten stellen & dat kan ook verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Eééén DWDD is over naar Tom Jones.
Droefheid. Echt. Droefheid.
Doe mij er maar een met 2 van iets mindere kwaliteit mar leuk karakter (en uberhaupt stem waarvan ik niet zelfmoord wil plegen als ik hem hoor)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ze heeft wel twee behoorlijke kwaliteiten.
Het is gewoon niet interessant genoeg. Het boeit mensen niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze negeren he gewoon, denk ik.
Want de wereld mag ook niet doordraaien? Zie het ook een beetje in perspectief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Priem in je oren is voldoende hoor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Doe mij er maar een met 2 van iets mindere kwaliteit mar leuk karakter (en uberhaupt stem waarvan ik niet zelfmoord wil plegen als ik hem hoor)
Ja maar heb jij dat niet, als je het met mensen om je heen erover heb dat ze zeggen o is het zo erg daar danquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit toch ook beleid achter, volgens mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is gewoon niet interessant genoeg. Het boeit mensen niet.
Goddomme, ik weet nu weer waarom ik mensen eigenlijk háát.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne Capetown
list of all the journalist who have been threatened, attacked or detained while reporting in Egypt http://tumblr.com/xex1f3b12h #Jan25
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Er zit toch ook beleid achter, volgens mij.
Gare website?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Blik het volgende:
Kunnen we het a.u.b. weer over Egypte hebben in plaats van één of andere gare website die iemand heeft opgezet en de tegenreactie daarop?
Maak er maar een apart topic voor ofzo
Er zijn hele thema-afleveringen geweest over compleet onbenullige dingen. Welgeteld 10 minuten zijn besteed aan een revolutie waarbij nota bene een Nederlandse journalist bijna de keel doorgesneden is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
En weer e
[..]
Want de wereld mag ook niet doordraaien? Zie het ook een beetje in perspectief.
Wat veel, veel meer dan ik dacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne Capetown
list of all the journalist who have been threatened, attacked or detained while reporting in Egypt http://tumblr.com/xex1f3b12h #Jan25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |