Het lijkt erop dat ze de demonstranten beschermen. (?)quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Leger staat nu met wapens voor de barricade.
Lekker handig als dat een bobo is die ff 1 post plaatst en vervolgens in z'n auto stapt richting werkquote:
Zijn dat de busjes?quote:
Tot nog toe loopt het goed genoeg. Maar is oke hoor, dan moet die van mij even weggehaald worden door een mod.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Lekker handig als dat een bobo is die ff 1 post plaatst en vervolgens in z'n auto stapt richting werk
Heb ookal 1500 gehoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Toverheks het volgende:
hoor ik nu 800 mensen zijn al gewond>????
pppfftttt heftig, nou vandaag zal het ook wel weer los barstenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb ookal 1500 gehoord.
Oke duidelijk, hopelijk voegt hij ook daad bij woord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu uitgebreider op AJE.
Officieel: sinds de gevechten begonnen 7 doden en 1500 gewonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppfftttt heftig, nou vandaag zal het ook wel weer los barsten
Heb gewoon ff tijd besteed aan nieuwe op en gezorgd dat alle vorige delen er in stonden, dat liep ook al een deel of 10 achterquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Tot nog toe loopt het goed genoeg. Maar is oke hoor, dan moet die van mij even weggehaald worden door een mod.
En die bus nog die hobbelend over de anti's reed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Officieel: sinds de gevechten begonnen 7 doden en 1500 gewonden.
Maar het zullen er veel meer zijn als je ziet dat er 2 momenten zijn dat met auto's op mensen is ingereden.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Heb gewoon ff tijd besteed aan nieuwe op en gezorgd dat alle vorige delen er in stonden, dat liep ook al een deel of 10 achter
Er staat een wachtrij van mensen die naar binnen willen vlak voor barricades als die je ziet op AlJazeera, maar dan aan de andere kant van het plein ergens gok ik.quote:
Wijn zet ook even in de OP UPC kanaal 407 AJE ze hebben hem weer op de zender geslingertquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Lekker handig als dat een bobo is die ff 1 post plaatst en vervolgens in z'n auto stapt richting werk
Ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Heb gewoon ff tijd besteed aan nieuwe op en gezorgd dat alle vorige delen er in stonden, dat liep ook al een deel of 10 achter
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iemand een link van een snelle up-to-date twitter? Kan niet de hele dag deze reeks volgen @ work
ja dat ook ja, zette op kantoor AJE aan en zag een hele barricade.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel mooi hoe dat plein steeds meer een echte basis begint te worden voor de anti's.
Nee inderdaad, irritant inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:10 schreef raistlin6 het volgende:
Zit iemand irritant door AJE heen te neuriën.
Edit; Of ik ben psychotisch
Hahaha er is dus geluisterd naar de oproep van anonymous hahahaha LOLZquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef Toverheks het volgende:
http://www.news-around-th(...)wn-government-sites/
Hackers hebben de regerings site gehacked. van Hondjes uit andere topic
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn ook om het plein op te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:10 schreef Axia het volgende:
Groep van anti's op Tahrir Square groeit.
Neen, ik hoor hetzelfdequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:10 schreef raistlin6 het volgende:
Zit iemand irritant door AJE heen te neuriën.
Edit; Of ik ben psychotisch
Nee dat lijkt me ook. Want hoe weten de soldaten wie pro is en wie anti?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn ook om het plein op te komen.
Logisch, eerst even fouileren of het niet pro's zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn ook om het plein op te komen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef yavanna het volgende:
glcarlstrom Gregg Carlstrom
Talked with several soldiers manning barricades around Tahrir. Said they have orders not to allow more pro-Mubarak people near the square.
stelt dan toch ook geen ruk voor, ze zullen maar met 100 man niks bij zich hebben maar wel tussen hun mengen en iets in de groep ontketenenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Logisch, eerst even fouileren of het niet pro's zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:16 schreef Infection het volgende:
Hoor ik het goed? Gaat het leger de anti's helpen, door de pro's weg te sturen?
Gisteren schoot het leger met scherp op een groep van 40-50 pro's die gewapend en schietend richting het plein kwamen. Duurde een half uur volgens de berichtgeving.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.
Tja... de politie helpt de pro's. Dan vind ik toch dat het leger de anti's moet helpen. Is wel zo eerlijk, en het leger kiest al vanaf het begin af aan al een beetje voor de anti's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Gisteren schoot het leger met scherp op een groep van 40-50 pro's die gewapend en schietend richting het plein kwamen. Duurde een half uur volgens de berichtgeving.
Zal me niets verbazen dat Mubarak erachter zit. Misschien om dan te laten zien dat hij zogenaamd bezorgd is om de demo's. Om zichzelf weer goed te laten lijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.
Generaals.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.
Berichter waren eerder dat soldaten ter plekke helemaal geen orders hadden gekregen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Generaals.
Generaals kunnen hun machtspositie verliezen als Mubarak verhangen wordt, aan de andere kant zijn ze ook geobligeerd het volk te beschermen. Vooral (jonge) officieren die aanwezig zijn op het plein, schijnen in een tweestrijd beland te zijn tussen hun orders, en hun geweten.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit hele gedoe ook de zaak van Mubarak geen goed doet hoor. Na zijn toespraak waren er veel mensen aan het twijfelen. Nu het zo omslaat en er zoveel geweld word gebruikt en er steeds meer signalen zijn dat het georganiseerd is vanuit de Mubarak groep wakkert het weer veel woede aan en komen mensen weer terug die eerder wellicht genoegen hadden genomen met zijn toespraak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef Infection het volgende:
Ligt het aan mij, of is het nu stukken drukker dan gisteren op het plein?
Ik hoop dat Mubarak word afgezet. Zo snel mogelijk graag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef raistlin6 het volgende:
Ik hoop zo dat die proM vanuit frustratie langs het leger proberen te komen, dan wordt het leger gedwongen kant te kiezen voor de anti's.
Egyptenaren komen uit het zuiden he, die doen alles rustig an.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mubarak word afgezet. Zo snel mogelijk graag.
Dat gezeik van de media wordt ik nu ook wel zat. Ze zitten elkaar gewoon verhalen te vertellen van vannacht, er waren inderdaad veel journalisten geslagen maar nu is het echt wel weer veiliger voor hun.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef shomila het volgende:
jonsnowC4 Jon Snow
Media hotel suffering mubarak thugs attacking all our attempts to get out to report
1 minute ago
Hoe weet jij of het echt wel weer veiliger voor de media is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat gezeik van de media wordt ik nu ook wel zat. Ze zitten elkaar gewoon verhalen te vertellen van vannacht, er waren inderdaad veel journalisten geslagen maar nu is het echt wel weer veiliger voor hun.
Dat van die gpdcairo is afgelopen uur hoor. Heb het idee dat het alleen maar gevaarlijker voor ze wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat gezeik van de media wordt ik nu ook wel zat. Ze zitten elkaar gewoon verhalen te vertellen van vannacht, er waren inderdaad veel journalisten geslagen maar nu is het echt wel weer veiliger voor hun.
Er staat dat een woordvoerder van het regime heeft aangegeven dat het leger zich niet zal mengen in de confrontaties.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef Axia het volgende:
[..]
Kan je Arabisch lezen? Zo ja, kan je misschien kort bij je plaatjes zeggen wat er staat?
quote:@AymanM Ayman Mohyeldin
received threats yesterday but that will not stop #AJE from showing the world what's happening here. i'm now tweeting personally.
2 minutes ago
omdat alle meldingen van journalisten die werden geslagen van vannacht waren, nu het licht is heb ik nog geen enkele melding gezien behalve mensen die zeggen dat het gevaarlijk is. vind het ook niet gek dat ze dat denken maar het is nu licht en de pro-Mubarak mensen zijn verdreven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef danilel het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het echt wel weer veiliger voor de media is?
Ben jij daar?
Het is alleen gevaarlijker geworden bedoel je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
gpdcairo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
omdat alle meldingen van journalisten die werden geslagen van vannacht waren, nu het licht is heb ik nog geen enkele melding gezien behalve mensen die zeggen dat het gevaarlijk is. vind het ook niet gek dat ze dat denken maar het is nu licht en de pro-Mubarak mensen zijn verdreven.
Uhh dit was 1 uur geleden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
omdat alle meldingen van journalisten die werden geslagen van vannacht waren, nu het licht is heb ik nog geen enkele melding gezien behalve mensen die zeggen dat het gevaarlijk is. vind het ook niet gek dat ze dat denken maar het is nu licht en de pro-Mubarak mensen zijn verdreven.
quote:@AymanM Ayman Mohyeldin
thanks to my anonymous friend who kept tweeting on my behalf! Now its back to work! #jan25 #tahrir
2 minutes ago
Hmm.. gaat weer de verkeerde kant op dus..quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
het is nu al veel drukker op het plein dan gisteren op dit uur.
Het zijn in ieder geval meer anti's dan gisteren. Dus ze staan sterker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm.. gaat weer de verkeerde kant op dus..
Over planten in Europa?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Al-Jazeera gaat even verder met iets anders
ja brrrquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Al-Jazeera gaat even verder met iets anders
Slim, meer getuigen !quote:napalmnacey RT @h_de_c: RT URGENT: can large strong group of #jan25 protestors go save journalists at hotel & get them to #tahrir sq NOW?!? @jonsnowC4 #cairo #egypt
1 minute ago via web
Zo melodramatisch ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Blijkbaar is de natuur in Letland belangrijker dan de Battle for Egypt.Al Jazeera en prioriteiten.
Ze hebben bijna 10 dagen lang non stop berichtgeving gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Blijkbaar is de natuur in Letland belangrijker dan de Battle for Egypt.Al Jazeera en prioriteiten.
Nope, gaat prima, ze hebben toch maar mooi standgehouden na de gigantische veldslagen van vannacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm.. gaat weer de verkeerde kant op dus..
quote:palestine_4ever: RT @mfatta7: Regime is starting dialogue with fake opposition parties. Beware
Yep, je hebt gelijk...en ze doen het wel erg goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef Muridae het volgende:
Het is niet niks om 24 uur lang van iets verslag te moeten doen.
Is ook zo. We zijn verwend geraakt de afgelopen dagen. Klinkt wel heel fout gezien het onderwerp, maar ja het is wel zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef Muridae het volgende:
AZE is denk ik bezig met het bespreken van een regieplan voor vanmiddag.
Het is niet niks om 24 uur lang van iets verslag te moeten doen.
BBC World news heeft uitzending met live beelden.quote:
Andere gedachte is dat Mubarak bewust het leger niets laat doen zodat de pro's en de anti's verder tegenoverelkaar komen te staan. De chaos in het land wordt dan zo groot dat Mubarak 'geen andere keuze' heeft dan het leger keihard op te laten treden om de orde te herstellen. En dat gaat dan niet met de zachte hand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren op Radio 1 een interessante gedachte over waarom het leger geen partij kiest.
Die kiezen namelijk straks hun eigen partij en gaan een militaire coup plegen.
Zou kunnen natuurlijk.
quote:9.34am:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-10 Rapid political manoeuvring:
Egypt's Vice President Omar Suleiman has held a dialogue with the country's political parties and national forces in a bid to end the protests, according to Reuters.
Oppostion leader Mohamed ElBaradei is refusing to take part until Mubarak resigns.
quote:@NevineZaki Nevine
A pic I took yesterday of Christians protecting Muslims during their prayers #jan25 http://yfrog.com/h02gvclj
9 hours ago
quote:10:36 uur: De Nederlandse journalist Harald Doornbos is in Caïro door een groep gewapende betogers uit een taxi getrokken. Zijn strot werd 'letterlijk bijna doorgesneden' met een machete. Een soldaat heeft hem ontzet, zei hij vanochtend op Radio 1.
Hoop echt dat het na het weggaan van Mubarak zo blijft maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
Even tussendoor, een foto van tijdje geleden wel mooi........
[..]
[ afbeelding ]
Voor welke krant / zender zit hij daar eigenlijk, of is het een freelancer?quote:
Zo is het honderden jaren geweest in Egypte.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop echt dat het na het weggaan van Mubarak zo blijft maar ik heb er een hard hoofd in.
kippenvel, want zo moet het eigenlijk over de hele wereld gaan, gewoon vredig met en naast elkaar leven welke religie je ook hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
Even tussendoor, een foto van tijdje geleden wel mooi........
[..]
[ afbeelding ]
Goed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:48 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news via RT @MaajidNawaz: Cameron,Sarkozy&Merkel joint statement for "immediate regime change" in #Egypt #Jan25
1 minute ago
Tenzij ze te lang wachten, want dan gaat het niveau onder de top in opstand komen en mogen de generaals ook een ticket Riyadh gaan boeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren op Radio 1 een interessante gedachte over waarom het leger geen partij kiest.
Die kiezen namelijk straks hun eigen partij en gaan een militaire coup plegen.
Zou kunnen natuurlijk.
Einde-fucking-lijk......Europa is wakkergewordenquote:
Idd! En hier van nu.nl:quote:
Nederland niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef wdn het volgende:
BBC: Gezamelijke verklaring van spanje, frankrijk, duitsland, engeland, italie voor een onmiddelijk opstappen van Mubarak.
Indien NL ook dan werd dit niet gemeld op de BBCquote:
Wie was shafiq ook alweer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef wdn het volgende:
BBC: 12:00 GMT komt een speech van Shafiq.
Nieuw aangestelde MP door Mubarak toch?quote:
Premierquote:
Tijd worre.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef wdn het volgende:
BBC: Gezamelijke verklaring van spanje, frankrijk, duitsland, engeland, italie voor een onmiddelijk opstappen van Mubarak.
kotarski Kris Kotarskiquote:
Ik schat ons weer te groot in voor Europa.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien NL ook dan werd dit niet gemeld op de BBC
Ah..... die gaat weer een ministerretje of info doen denk ikquote:
'Oh, nee, dan is het goed'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
kotarski Kris Kotarski
BBC News Egyptian Prime Minister Ahmed Shafiq has apologised for attacks on protesters on Wednesday http://bbc.in/e29Rho
Uit de ANP feed van gisteren (ik had geen zin om dat in de updateberichten rond Egypte te gooien op de fp):quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik schat ons weer te groot in voor Europa.
Bijna letterlijk de tekst van Obamaquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Uit de ANP feed van gisteren (ik had geen zin om dat in de updateberichten rond Egypte te gooien op de fp):
DEN HAAG (ANP) - In Egypte zijn volgens premier Mark Rutte ,,snelle en praktische hervormingen op politiek, sociaal en economisch terrein'' nodig. Hij zal dat vrijdag bepleiten op de Europese top in Brussel, zo liet zijn woordvoerder woensdag weten.
Nederland is voor een ,,ordelijke transitie die nu moet beginnen'', aldus Rutte. ,,Het is aan de Egyptische bevolking om hun toekomst te bepalen. Geweldloosheid is de sleutel tot echte oplossingen. Daarbij rust op de Egyptische autoriteiten een zware verantwoordelijkheid'', stelde de premier.
De Egyptische president Hosni Mubarak kondigde dinsdag, na een week van protesten, aan dat hij over acht maanden vertrekt. Egypte heeft oproepen van de internationale gemeenschap voor een directe machtsoverdracht in het land van de hand gewezen.
Bomen in de baltische staten zijn belangrijk hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef lipjes het volgende:
kan AJE ook niet weer even omschakelen
Inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bijna letterlijk de tekst van Obama
Niet. De internationale gemeenschap kan alleen achter iets doen: de her opbouw verspoedigen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat van die militaire coup vind ik persoonlijk best plausibel.. op wat voor manier kan de internationale gemeenschap nu echt voor een wapenstilstand zorgen?
Ex-militair. Denk niet dat Mubarak nu nog opgeeft. Hij heeft al A gezegd en zal nu gewoon B zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
fmr #egypt army general told bbc that #mubarak might be out of office by tomorrow - what does he know? #jan25 #egypt
3 minutes ago
Hmm? Niks van gehoord op de BBC tot nu toe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
fmr #egypt army general told bbc that #mubarak might be out of office by tomorrow - what does he know? #jan25 #egypt
3 minutes ago
ik heb wel uurtje geleden ofzo gehoord op AJE , dat er vanaf alle kanten en omstreken nieuwe anti's aankomen ,.. zelfs met dokters eten water etc. ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Pro's zijn lekker aan het slapen en gaan zometeen uitgerust de strijd weer aan in tegenstelling tot de anti's die de hele nacht hebben moeten waken.
Althans, daar ben ik bang voor.
Maakt niet uit, de anti's hebben nog steeds een veel hogere moraal en zijn in veel grotere aantallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Pro's zijn lekker aan het slapen en gaan zometeen uitgerust de strijd weer aan in tegenstelling tot de anti's die de hele nacht hebben moeten waken.
Ja, bij mij dus ook niet, they are on a break, ff een andere betere zoeken..quote:
Dat is waarschijnlijk ook het plan van de pro's. Ze willen de anti's zo veel mogelijk uitputten totdat ze opgeven, of overgelopen worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Nee hoor. Er zijn heel veel anti's weggegaan. Het plein was aardig leeg vannacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
werd indd. ook gezegd dat ze na gisteren nóg vastberadener warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de anti's hebben nog steeds een veel hogere moraal en zijn in veel grotere aantallen
opnieuw op play klikkenquote:
Er komen nog steeds veel nieuwe bij, er staan rijen wachtenden bij de ingangen die gefouilleerd worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef StormWarning het volgende:
Komen er nou ook nog nieuwe demonstranten bij, of is dat plein helemaal afgesloten?
er komen er steeds meer bij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef StormWarning het volgende:
Komen er nou ook nog nieuwe demonstranten bij, of is dat plein helemaal afgesloten?
Propaganda, de anti's zijn met veel veel veel meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef raistlin6 het volgende:
davidakin David Akin
RT @NahlahAyed: Pro mubarak protesters begin appearing in large numbers in central cairo.#egypt
Ah ok, die worden dus gewoon toegelaten ook? Dan kunnen ze het wel even volhouden, met een constante stroom aan reinforcements.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Er komen nog steeds veel nieuwe bij, er staan rijen wachtenden bij de ingangen die gefouilleerd worden.
Ik weet dat de anti's met veel meer zijn maar dat betekent toch niet dat de pro's niet aanwezig kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Propaganda, de anti's zijn met veel veel veel meer.
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJA toont die brug ( waar gisteren pro's stonden ) die is nu leeg , is die afgezet ??
Jep, ze hebben een goed communicatienetwerk en reinforcements zijn al aangekomen denk ik. Ze vragen nog wel om medische supplies.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ah ok, die worden dus gewoon toegelaten ook? Dan kunnen ze het wel even volhouden, met een constante stroom aan reinforcements.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef -jos- het volgende:
ellozy Ahmed
confirmed from hospital : over 35 dead from last nights massacre #mubarak #jan25
Dit geloof ik op zich wel, ik heb vannacht alleen al 4 fotos gezien van lijken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef RvLaak het volgende:
iemand de livenation link voor AJE? AJE blijft crashen op mn MacBook
Eten in het water gooien, zonde...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef -jos- het volgende:
monasosh monasosh
Mobarak's thugs are occupying most of kasr el nile bridge, searching ppl & throwing any food supply in the nile #Jan25
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beelden links AJA gisteren of vanochtend ?
Dierenbeul!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:12 schreef Silven het volgende:
[..]
Eten in het water gooien, zonde...
Google kapot?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef RvLaak het volgende:
quote:SudaneseThinker: RT @BloggerSeif: Egyptian army is NOT neutral! They blocked us on the nile, but allowed Pro-Mubarak into Tahrir to massacre protesters #Jan25
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry® ·
quote:Profile_image_1296367496909_normal
willyamato: RT @NicRobertsonCNN: Activist in Alex tells us his friend in Army warns him to stay off streets Friday because army may get new orders #Mubarak #egypt #jan25
2 minutes ago via web
quote:vmvd42: RT @monasosh: Mobarak's thugs are occupying most of kasr el nile bridge, searching ppl & throwing any food supply in the nile #Jan25
1 minute ago via Twitter for BlackBerry®
ja ik snap wel dat het gisteren donker wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:12 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze probeerden een tienaminpleintjequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom staan die twee met hun armen omhoog? Geven ze zich over of doen ze de wave?
http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-englishquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef RvLaak het volgende:
En dit geeft maar weer eens aan hoe incompetent een gebruiker kan zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-english
als je bewegende afbeeldingen post doe dan aub alleen bewegende beelden waar ook echt iets gebeurd nou word het forum voor jan lul traag hier ... grlmblquote:
Posten van mooie vrouwen is nooit voor niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als je bewegende afbeeldingen post doe dan aub alleen bewegende beelden waar ook echt iets gebeurdm nou word het forum voor jan lul traag hier ... grlmbl
Daar zijn andere topics voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Posten van mooie vrouwen is nooit voor niks
Is dat goed of slecht? Aan de ene kant hoop ik dat ze wat wapens meenemen voor verdediging, aan de andere kant... Wapens op Tahrir veranderen wel acuut het beeld van de demonstranten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef Flashbox het volgende:
harrietsherwood Protest beginning at mosque in square. I'm told there is a bigger Muslim Brotherhood presence than in previous days 1 minute ago via txt
snap ik , best begrip voor maar mag het dan in aparte topic , word je ook niet gestoord als je erop zit tequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Heel subforum zelfs, 2 als je KPD meerekentquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:18 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Daar zijn andere topics voor.
maar waarom dan bewegendquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar daar valt ze niet op tussen het andere mooie schone.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:18 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Daar zijn andere topics voor.
het is bijna 12:00 hequote:
Dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Blijft indrukwekkend om te zien
quote:@marijndt marijndt
Ontkomen dankzij Egyptische militair. Nu veilig in hotel. Geweld richt zich steeds meer op journalisten
2 minutes ago via
Goede vraagquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd in hoeverre de pro's hier ook aan doen
quote:De Nederlandse Vereniging van Journalisten is een collectie incontinente mietjes. Een verzameling natte winden. Angstiger dan een spastische aquafoob tijdens zijn eerste zwemles. Ja, we zeggen het. De NVJ zijn next level bedplassers en dat is een feit. Ze raden namelijk journalisten af om naar Egypte af te reizen. Doe maar niet verslag uit brengen van het grootste nieuwsverhaal uit die regio sinds die oorlog in Irak. Ga maar niet ter plaatse aan nieuwsgaring doen, wordt maar gewoon afhankelijk van wat andere partijen roepen, brullen en persberichten over de situatie. In Egypte worden journalisten, ook van die keurige Nederlandse varianten, bijna gelyncht en door geheime Mubarakpliesie vastgezet als de mogelijkheid zich voor doet. Supereng dus blijf maar lekker thuis! Dan ben je dus de NVJ en geef je even openlijk toe dat je totaal niet begrijpt wat de essentie van journalistiek is. Nieuws communiceren, juist zodat we niet met zijn allen hoeven te kijken bij volksopstanden, veldslagen en chemische inferno's. Dat doen journalisten dan, die voor het vak gekozen hebben en zelf besluiten of ze wel of niet gevaarlijke gebieden intrekken om het onderste uit de actualiteit kan te halen. Twitter napraten kan iedereen. Moet een fijn gevoel geven, dat je eigen vereniging de ruggengraat van een mossel blijkt te hebben en wegduikt zodra het echt ergens over gaat. Een belediging voor iedere correspondent in conflictzones. Angsthazen.
Dan gaat geenstijl even lekker zelf daarheenquote:
quote:Cameraman Eric Feyte NOS the netherlands arrested at airport Cairo. He has to be a free man, free reporter
12 minutes ago via Twitter for iPhone
quote:NOS cameraman Eric Feyte in de nacht op vliegveld Cairo opgepakt! Spullen afgenomen. Geen contact momenteel RT please
14 minutes ago via Twitter for iPhone
onder bedoel je denk ik , er staat niemand op de brug(gisteren wel )quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pro op de brug en de anti lopen eronderdoor?
Of je leest even waar het over gaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:24 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Welke eikel heeft dat geschreven? Journalisten zijn ook mensen!
Van NOS.nlquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:24 schreef Muridae het volgende:
Hans Laroes (hoofdredacteur NOS) twitter :
[..]
[..]
quote:NOS-cameraman Eric Feijten is op het vliegveld van Caïro aangehouden. Zijn cameraspullen zijn in beslag genomen.
Feijten werd gearresteerd nadat hij om 02.00 uur vannacht in de Egyptische hoofdstad was geland. Onduidelijk is waarom hij is aangehouden. De afgelopen uren is er geen contact meer met hem geweest.
Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn op het vliegveld van Caïro aanwezig.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
Is die Rutger al op het vliegtuig gestapt?
Lol, ze zijn vaak wel de lui die ook veel regelen rond anonymous. Soms hebben ze best goede acties maar je weet het nooit bij hun.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef t-8one het volgende:
Hoeveel journalisten heeft GS ook alweer in Egypte zitten?
Oprotten met dat teringclubje achterlijke webloggers!
Gewoon negerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef t-8one het volgende:
Hoeveel journalisten heeft GS ook alweer in Egypte zitten?
Oprotten met dat teringclubje achterlijke webloggers!
Reaguurders pakken de schrijver al terug door te stellen dat er nu 'natuurlijk' een Powned verslaggever op weg is naar Caïroquote:
Volgens mij valt hij over het gebrek aan steun vanuit de vereniging van journalistiek, niet over de journalisten zelf. De vereniging zou het geweld kunnen veroordelen en de journalisten ter plaatse steunen. In plaats daarvan zeggen ze dat de journalisten maar beter gewoon niet heen kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
Is die Rutger al op het vliegtuig gestapt?
Onzin, ze hebben gewoon weer een stok gevonden om mee te slaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij over het gebrek aan steun vanuit de vereniging van journalistiek, niet over de journalisten zelf. De vereniging zou het geweld kunnen veroordelen en de journalisten ter plaatse steunen. In plaats daarvan zeggen ze dat de journalisten maar beter gewoon niet heen kunnen gaan.
Tenminste, zo lees ik het stuk.
dit dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Of je leest even waar het over gaat
Lisbon? Dan gaan ze de verkeerde kant op, een paar pagina's geleden waren ze in gibraltar.quote:
Heb je de Egyptian people al getweet dat hij eraan komt?..quote:
Denk niet dat ze op Kirk of Picard zitten te wachten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je de Egyptian people al getweet dat hij eraan komt?..
Goeden morgen allemaal.quote:
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij over het gebrek aan steun vanuit de vereniging van journalistiek, niet over de journalisten zelf. De vereniging zou het geweld kunnen veroordelen en de journalisten ter plaatse steunen. In plaats daarvan zeggen ze dat de journalisten maar beter gewoon niet heen kunnen gaan.
Tenminste, zo lees ik het stuk.
quote:ie vastgezet als de mogelijkheid zich voor doet. Supereng dus blijf maar lekker thuis! Dan ben je dus de NVJ en geef je even openlijk toe dat je totaal niet begrijpt wat de essentie van journalistiek is. Nieuws communiceren, juist zodat we niet met zijn allen hoeven te kijken bij volksopstanden,
Ja dat was na Lissabon, op weg naar Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lisbon? Dan gaan ze de verkeerde kant op, een paar pagina's geleden waren ze in gibraltar.
Prima, ik las het stukje anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben gewoon weer een stok gevonden om mee te slaan.
that's it.
Moraalloos clubje kneuzen is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |