abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:41:09 #126
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92264746
Raafatology Raafat-
Egyptian Prime Minister apologizes for what happened in Tahrir. Go FUCK yourself #Egypt #Jan25
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:41:49 #127
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_92264766
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Andere goede stream? CNN?
BBC World news heeft uitzending met live beelden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92264791
BloggerSeif Ali Seif
Rocks starting to come our way from thugs!! Food and supplies by hundreds coming in now #Jan25
2 minutes ago
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:42:58 #129
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92264799
BloggerSeif Ali Seif
Rocks piled up too on our side, ONLY IF NEEDED #Jan25

En ik ben bang dat ze die idd nodig gaan hebben.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92264835
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren op Radio 1 een interessante gedachte over waarom het leger geen partij kiest.

Die kiezen namelijk straks hun eigen partij en gaan een militaire coup plegen.

Zou kunnen natuurlijk.
Andere gedachte is dat Mubarak bewust het leger niets laat doen zodat de pro's en de anti's verder tegenoverelkaar komen te staan. De chaos in het land wordt dan zo groot dat Mubarak 'geen andere keuze' heeft dan het leger keihard op te laten treden om de orde te herstellen. En dat gaat dan niet met de zachte hand.

Ook op radio 1

Ik hoop dat de anti's hun zin krijgen, anders kom er geheid een bloedbad.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:44:30 #131
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92264846
Battle of Liberation Square: Day 2
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:44:40 #132
pi_92264852
quote:
9.34am:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-10 Rapid political manoeuvring:

Egypt's Vice President Omar Suleiman has held a dialogue with the country's political parties and national forces in a bid to end the protests, according to Reuters.

Oppostion leader Mohamed ElBaradei is refusing to take part until Mubarak resigns.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_92264870
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Confirmed: Major protests in #Yemen, and reports that they will grow significantly.
1 minute ago
pi_92264902
Even tussendoor, een foto van tijdje geleden wel mooi........

quote:
@NevineZaki Nevine
A pic I took yesterday of Christians protecting Muslims during their prayers #jan25 http://yfrog.com/h02gvclj
9 hours ago
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:47:38 #135
pi_92264913
Volkskrant:
quote:
10:36 uur: De Nederlandse journalist Harald Doornbos is in Caro door een groep gewapende betogers uit een taxi getrokken. Zijn strot werd 'letterlijk bijna doorgesneden' met een machete. Een soldaat heeft hem ontzet, zei hij vanochtend op Radio 1.
pi_92264914
Het heeft gesneeuwd in Egypte *O*

Oh nee... :')

Wat goed dat de anti's de nacht zijn doorgekomen, vreesde gistermiddag echt voor het einde van de protesten... :(
pi_92264925
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news via RT @MaajidNawaz: Cameron,Sarkozy&Merkel joint statement for "immediate regime change" in #Egypt #Jan25
1 minute ago
pi_92264926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volkskrant:

[..]

Hoorde het op de radio. Eng verhaal :{
pi_92264932
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef danilel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoop echt dat het na het weggaan van Mubarak zo blijft maar ik heb er een hard hoofd in.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:48:25 #140
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92264934
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volkskrant:

[..]

Voor welke krant / zender zit hij daar eigenlijk, of is het een freelancer?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:49:01 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92264949
BBC: Gezamelijke verklaring van spanje, frankrijk, duitsland, engeland, italie voor een onmiddelijk opstappen van Mubarak.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_92264956
Egypte-correspondent aan dood ontsnapt
Gepubliceerd op 03 februari 11, 09:59 Laatst bijgewerkt op 03 februari 11, 10:03

CARO - GPD-correspondent en verslaggever voor deze krant Harald Doornbos is donderdagmorgen in de Egyptische hoofdstad Caro ternauwernood aan de dood ontsnapt. Woedende aanhangers van president Mubarak sleurden hem uit de auto en dreigden zijn keel door te snijden. Hij is uiteindelijk door een Egyptische soldaat ontzet. Hieronder zijn letterlijke relaas.

Ik wilde vanmorgen samen met een Arabische collega met een taxi naar mijn eigen hotel proberen te komen. Daar staat mijn computer en ligt mijn geld. Over straat was onmogelijk - dat is levensgevaarlijk, ik zit aan de verkeerde kant van het Tahrir Plein, temidden van de aanhangers van Mubarak, die het op buitenlanders hebben voorzien. En taxichauffeur wilde het wel proberen. Onderweg liepen we in een achterafstraat vast op een soort checkpoint van met kapmessen en stokken bewapende agressieve Mubarak-aanhangers. Zij hadden allemaal bebloede koppen van een hele nacht vechten. Ik bleef rustig zitten in de hoop dat de chauffeur ons er door zou krijgen. Maar toen de omstanders ons achterin zagen zitten, sloeg de vlam in de pan. Ze begonnen te slaan en steekbewegingen te maken. De mannen maakten gebaren dat ze de keel van mij en mijn medepassagier door wilden snijden. De taxichauffeur probeerde uit te leggen dat wij journalisten zijn, maar het was allemaal: tgen Amerika, Israel en Iran en pro-Mubarak. We moesten onze paspoorten en rugzakjes inleveren. Op een moment werd de voorruit van de taxi ingeslagen. Ik ben toen in doodsangst nog een keer de auto uitgegaan om nog een keer duidelijk te maken dat we geen Amerikanen waren. Er stonden intussen steeds meer mensen om ons heen, maar gelukkig namen twee of drie het voor ons op. Terwijl wij in de taxi zaten, onderhandelden de mensen daarbuiten over ons leven.

Op dat moment kwam een soldaat aan. Gelukkig, gelukkig wordt het leger nog steeds door de Egyptenaren gerespecteerd. Die man ging bij ons in de auto zitten, samen met een van de Mubarak-aanhangers. We zijn toen naar de dichtstbijzijnde legerpost gereden. Daar werden we opgevangen, maar kregen we ook te horen dat we niet konden blijven. In doodsangst zijn we uiteindelijk teruggegaan naar het Ramses Hiltonhotel, waar we vannacht hebben geslapen. Maar in de twintig minuten dat wij weg waren, hadden ze alles afgesloten. Je kunt alleen nog naar binnen als je een kamer geboekt hebt. Hotels zijn een toevluchtsoord geworden voor westerse journalisten die er ook niet meer uit kunnen. We hebben onze toevlucht kunnen zoeken in een kantoor van mensen die wij kennen, vlak bij het hotel. Inmiddels zitten wij hier veilig, maar zo gauw we de straat op gaan, worden we opgewacht door een woedende menigte. Het is onmogelijk om naar het vliegveld te vluchten. Het totale waanzin hier.
http://www.noordhollandsd(...)nt-aan-dood-ontsnapt
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:49:12 #143
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92264959
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoop echt dat het na het weggaan van Mubarak zo blijft maar ik heb er een hard hoofd in.
Zo is het honderden jaren geweest in Egypte. :N Alleen onder het bewind van Mubarak is het erop achteruit gegaan. :N
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_92264962
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef danilel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
kippenvel, want zo moet het eigenlijk over de hele wereld gaan, gewoon vredig met en naast elkaar leven welke religie je ook hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92264993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:48 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news via RT @MaajidNawaz: Cameron,Sarkozy&Merkel joint statement for "immediate regime change" in #Egypt #Jan25
1 minute ago
Goed!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92265008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren op Radio 1 een interessante gedachte over waarom het leger geen partij kiest.

Die kiezen namelijk straks hun eigen partij en gaan een militaire coup plegen.

Zou kunnen natuurlijk.
Tenzij ze te lang wachten, want dan gaat het niveau onder de top in opstand komen en mogen de generaals ook een ticket Riyadh gaan boeken.
pi_92265009
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Goed!
Einde-fucking-lijk......Europa is wakkergeworden
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:51:36 #148
132191 -jos-
Money=Power
pi_92265012
monasosh monasosh
This is currently being distributed here #Jan25 http://yfrog.com/h8ojdfqj

BloggerSeif Ali Seif
Rocks starting to come our way from thugs!! Food and supplies by hundreds coming in now #Jan25

NicRobertsonCNN Nic Robertson
People of #Alexandria polarized, for and against Mubarak, tensions run high. #egypt #mubarak #jan25

fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Wounded man leading crowd. Tahrir sq this morning. #egypt http://plixi.com/p/74446006

waelabbas Wael Abbas
important video: thief confesses he was instructed by state security to steal
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:51:48 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_92265020
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Goed!
Idd! En hier van nu.nl:

""Nu betekent nu", zei woordvoerder Robert Gibbs van het Witte Huis over de overgang. Hij herhaalde dat de Amerikaanse hulp aan Egypte zal afhangen van de manier waarop de regering op de crisis reageert."
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_92265028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef wdn het volgende:
BBC: Gezamelijke verklaring van spanje, frankrijk, duitsland, engeland, italie voor een onmiddelijk opstappen van Mubarak.
Nederland niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')