Er komen nog steeds veel nieuwe bij, er staan rijen wachtenden bij de ingangen die gefouilleerd worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef StormWarning het volgende:
Komen er nou ook nog nieuwe demonstranten bij, of is dat plein helemaal afgesloten?
er komen er steeds meer bij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef StormWarning het volgende:
Komen er nou ook nog nieuwe demonstranten bij, of is dat plein helemaal afgesloten?
Propaganda, de anti's zijn met veel veel veel meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef raistlin6 het volgende:
davidakin David Akin
RT @NahlahAyed: Pro mubarak protesters begin appearing in large numbers in central cairo.#egypt
Ah ok, die worden dus gewoon toegelaten ook? Dan kunnen ze het wel even volhouden, met een constante stroom aan reinforcements.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Er komen nog steeds veel nieuwe bij, er staan rijen wachtenden bij de ingangen die gefouilleerd worden.
Ik weet dat de anti's met veel meer zijn maar dat betekent toch niet dat de pro's niet aanwezig kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Propaganda, de anti's zijn met veel veel veel meer.
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJA toont die brug ( waar gisteren pro's stonden ) die is nu leeg , is die afgezet ??
Jep, ze hebben een goed communicatienetwerk en reinforcements zijn al aangekomen denk ik. Ze vragen nog wel om medische supplies.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ah ok, die worden dus gewoon toegelaten ook? Dan kunnen ze het wel even volhouden, met een constante stroom aan reinforcements.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef -jos- het volgende:
ellozy Ahmed
confirmed from hospital : over 35 dead from last nights massacre #mubarak #jan25
Dit geloof ik op zich wel, ik heb vannacht alleen al 4 fotos gezien van lijken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef RvLaak het volgende:
iemand de livenation link voor AJE? AJE blijft crashen op mn MacBook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |