Ex-militair. Denk niet dat Mubarak nu nog opgeeft. Hij heeft al A gezegd en zal nu gewoon B zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
fmr #egypt army general told bbc that #mubarak might be out of office by tomorrow - what does he know? #jan25 #egypt
3 minutes ago
Hmm? Niks van gehoord op de BBC tot nu toe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
fmr #egypt army general told bbc that #mubarak might be out of office by tomorrow - what does he know? #jan25 #egypt
3 minutes ago
ik heb wel uurtje geleden ofzo gehoord op AJE , dat er vanaf alle kanten en omstreken nieuwe anti's aankomen ,.. zelfs met dokters eten water etc. ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Pro's zijn lekker aan het slapen en gaan zometeen uitgerust de strijd weer aan in tegenstelling tot de anti's die de hele nacht hebben moeten waken.
Althans, daar ben ik bang voor.
Maakt niet uit, de anti's hebben nog steeds een veel hogere moraal en zijn in veel grotere aantallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Pro's zijn lekker aan het slapen en gaan zometeen uitgerust de strijd weer aan in tegenstelling tot de anti's die de hele nacht hebben moeten waken.
Ja, bij mij dus ook niet, they are on a break, ff een andere betere zoeken..quote:
Dat is waarschijnlijk ook het plan van de pro's. Ze willen de anti's zo veel mogelijk uitputten totdat ze opgeven, of overgelopen worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
Nee hoor. Er zijn heel veel anti's weggegaan. Het plein was aardig leeg vannacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef raistlin6 het volgende:
werd indd. ook gezegd dat ze na gisteren nóg vastberadener warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de anti's hebben nog steeds een veel hogere moraal en zijn in veel grotere aantallen
opnieuw op play klikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |